![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misser van formaat van Knack:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Lokaal Raadslid
|
Feit is, ze is er niet meer... we kunnen fantaseren over die asshole-dader, wat er mee gedaan moet worden etc,... ze 'lossen het wel op' zeker?
Maar, belangrijker, kan je dit soort zaken voorkomen, een halt toeroepen? Met pepperspray of wat haarlak... komaan, als je de wagen wil instappen en men geeft jou een klopke. Ik denk dat het echt zover gekomen is dat een vrouw (ja ook man eigenlijk) alleen, s' avonds beter vergezeld blijft van vriend(innen) ofzo... Ik bedoel maar: stel jezelf nu voor als vriend/in van die vrouw...samen op stap, maar wegen gescheiden om naar huis te gaan... 'hadden we maar meegeweest'. Bij ons is het een gewoonte: alleen naar een wagen stappen en dan iedereen afzetten bij z'n eigen wagen, wachten tot de wagen gestart is en kan vertrekken. Dat kost allemaal geen moeite. Niet dat er dan niets kan gebeuren, maar de kans is al kleiner... denk ik. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Die kreeg de maximumstraf.
Net als De Gelder, Dutroux, Van Temsche, Horion... Wilde je iets kwijt over 'voorrechten' voor eigen volk criminelen misschien? Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 31 juli 2013 om 08:47. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want volgens mijn oud geheugen sprak men van roofmoord, diefstal van een auto en informatica-overtredingen (misbruik van de debetkaart bancontact). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals de ontvoering van Vandenboeynants, volgens mij was dat gewoon een truk om de belastingen op te lichten.
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Ondertussen op de redactie;Oef jongens tis gene moslim,start de persen.Tis nen blanken en hij noemt niet mohammed.
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Roofmoord wordt gedefinieerd in artikels 474 en 475 van het strafwetboek (eigenlijk enkel 475, maar kom).
|
|
|
#112 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal hem hier nog eens quoten: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En VDB, tsja. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 juli 2013 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1070/ |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is het daarom niet minder fout? En is die Jim Gaffigan zo belangrijk dat je hem kennelijk als gezagsargument opvoert?
Laatst gewijzigd door SDG : 31 juli 2013 om 18:18. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik legde aan Manta uit dat de dader voor Assises zou verschijnen zelfs als er sprake zou zijn van onvrijwillige doodslag, omdat hij vervolgd zou worden niet voor onvrijwillige doodslag (correctioneel in principe), maar voor "roofmoord" (=vorm van diefstal) die altijd voor Assises wordt behandeld.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 31 juli 2013 om 18:28. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Russen staan erom bekend dat ze erg agressief uit de hoek kunnen komen. Ik heb al verhalen gehoord van caféruzies met die mannen die extreem uit de hand lopen. Ze trekken snel een mes en schuwen niet om het te gebruiken. Als ze geen mes voorhanden hebben breken ze een glas en slaan ze in je gezicht met de scherven. Het mag dan ook niet verbazen dat deze helden meisjes hun strot afknijpen om ze te beroven.
"ies koeltoer" Dat is dus verrijking voor de Edinatjes en Robinusjes van deze wereld. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Er is een verschil tussen de maffiapraktijken die ze hier opgezet hebben en een psychopaat. |
|
|
|
|