![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Miswijn is trouwens ook een drug, tis maar om te zeggen. Laatst gewijzigd door BonBon : 3 augustus 2013 om 12:16. |
|
|
|
|
|
|
#222 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Een hard-drug! Ik kan het weten want ik verbruik liters (van een verbeterde versie)
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als mijn zoon geen drugs meer gebruikt, dan concludeer ik dat hij geen drugsverslaafde meer is. Of hoe omschrijft u anders een voormalige drugsverslaafde die zijn verslaving vaarwel heeft gezegd? |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U zit aldus in een mistige omgeving die niet te objectiveren valt, en bijgevolg ook niet de basis kan vormen voor enige moraal. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jan de wetenschapper zal het hier eens uit de doeken komen doen se, ondertussen een paar decennia wetenschappelijk onderzoek, dat niet in zijn kraampje past, van tafel vegend. De èchte wetenschappers zijn het er ondertussen over eens dat de seksuele geaardheid genetisch bepaald is. Niks "psychologische stoornis" (wat dat dan ook moge wezen)...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Allee vooruit, leg eens aan onze Jan uit wat hormoontjes allemaal doen.
En hou het proper he, ge weet wel. Laatst gewijzigd door Aton : 3 augustus 2013 om 14:49. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Recent ondezoek wijst uit dat homoseksualiteit niet genetisch maar wel in de baarmoeder bepaald word.
Epigenetica, de omgeving in de breedste vorm. |
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dat komt doordat deze hersendelen tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan.
Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde onderdelen ervan, die seksueel-dimorfe kernen genoemd worden. Zo is in de hypothalamus de area praeoptica medialis bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden met de area praeoptica medialis van de hypothalamus. Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Sommige onderzoekers denken dat homoseksualiteit ontstaat doordat tijdens de embryonale ontwikkeling er wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet. |
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de onderstaande zin lees ik toch iets wat met grote zekerheid geponeerd wordt:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Alles kan.. Jij zou je ook eens kunnen verdiepen in de wetenschappelijke methode. Dat kan ook. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit moet als grap bedoeld zijn. Ik vermoed dat als ik hier serieus op inga, er geschaterd zal worden ten huize van den Berghe.
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#240 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat elkeen zichzelf aandoet, daar heeft een ander geen zeggingschap in.
|
|
|