![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je lichaam is een volk van microwezens. Alle materie bestaat uit atomen. Ook ons lichaam is opgebouwd uit atomen. En die atomen bestaan uit ruimteschepen. En in die atomen wonen de superintelligente microwezens. Dus ons lichaam is eigenlijk een volk van microwezens. En ook het hele heelal is een immens grote cultuur van de microwezentjes. Dat wil zeggen: in de microkosmos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. Het is allemaal heel eenvoudig als je maar je best wilt doen. In wezen is het heel eenvoudig, maar dat is met alle dingen zo als je het eenmaal begrijpt. Zo was het vroeger voor de mensen heel moeilijk voor te stellen dat de aarde rond zou zijn en was een zaak van de grootste geleerdheid, maar nu leren de kinderen het al op de lagere school. Niemand wil mij geloven. Niemand wil mijn atoomtheorie geloven, laat staan begrijpen en ik denk dat dat komt omdat de mensen zich niet voor kunnen stellen dat het heelal zo oneindig is, niet als een primitieve uitwendige oneindigheid (daar zijn we wel aan gewend), maar als een inwendige oneindigheid van steeds hogere culturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij bent echt knettergek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beter heelal.
Het heelal kan wel eens veel beter in elkaar zitten dan wat de wetenschap beweert. Geen tijdelijk heelal, maar een eeuwig heelal en geen dood mechaniek maar een heelal uit levende wezens en voor levende wezens. Een heelal dat God zelf is. Dus mijn atoomtheorie. Goed om eens over na te denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon prutswerk, het slechtste heelal dat je maar kunt bedenken, heb ik een wetenschapper horen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosofische onderbouwing.
Ik kan mijn atoomtheorie zeer goed filosofisch onderbouwen, en zit veel en veel beter in elkaar dan wat de wetenschap beweert. Zo kan ik als eerste veel beter verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, niet op basis van primitieve natuurwetten (wat de wetenschap denkt), maar op basis van superintelligente microwezentjes. Ten tweede heeft mijn atoomtheorie een toekomst in het heelal, terwijl de wetenschap het heelal onder laat gaan. Ten derde kan ik het bestaan van God bewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zie ik telkens letterlijk wanneer ik van buiten naar binnen ga zelfs ook na fotoflitsen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn niet de hoogste wezens van het heelal.
Zoals de mensen vroeger dachten dat de aarde het middelpunt was van het heelal, zo menen ze nu ten onrechte dat wij de hoogste wezens zijn in het heelal. Maar de microwezens zijn veel hoger en wij zijn niet de hoogste wezens in het heelal, maar de laagste. Dus het is precies andersom en daarom moet je dan ook de hele evolutietheorie op zijn kop keren om de waarheid van het heelal te kunnen begrijpen. Wij komen niet voort uit de lagere natuur (dat lijkt maar zo), maar uit de hogere microwezentjes, die de ware Goden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |