![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reincarnatie van Freddy Mercury? (nee, die was in feite van origine een Iranier, waarna zijn ouders als zoroasters zijn gevlucht naar Zanzibar waarna ze weer moesten vluchten naar Engeland).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2013 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat betreft m'n ouders: die hebben nooit inburgeringstrajecten moeten volgen of begeleiding gekregen als nieuwkomers. Mijn moeder heeft in '81 de Britse nationaliteit gewoon cadeau gekregen, op voorstel van de Britse autoriteiten (ze had zelf niets aangevraagd) omdat ze getrouwd was met een Brit. Ze moesten niets van taal of cultuur kennen, en hebben weinig moeite gedaan om dat zelf te doen. Ze hadden ook geen tijd, hoor: mijn vader werkte twee jobs, m'n moeder moest voor de kinderen zorgen. Ik zou het daarop houden: geen tijd (gemaakt) voor de westerse cultuur. Misschien heeft niemand daaraan schuld maar ik zit er gewoon soms mee. Citaat:
Voor de rest ben ik niet zo zeker van uw observeringen. Waarschijnlijk doen autochtone koppels vaak meer dingen samen omdat ze als het ware "een eilandje" op zich worden in de maatschappij. Bij allochtonen is er veel meer contact tussen familie/vrienden en die gaan graag ook eens samen weg. En die dancings willen eerder amok vermijden: een groepje allochtone mannen kan blijkbaar wel eens leiden tot ruzie. Ieder z'n mening, zeker? Citaat:
Laatst gewijzigd door Laynee : 5 augustus 2013 om 15:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Zeg, kan het wat romantischer? Ik dacht meer aan Bollywood-acteurs: Arjun Rampal, Ajay Devgan,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u zich bewust van vers 4.34 ? En hoe denkt u dat uw nieuwe echtgenoot dat vers interpreteert?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk hebben MANNEN daar nooit problemen mee. Het legitimeert het afkloppen van hun vrouwen als ze niet onderdanig genoeg zijn.....
ben jij trouwens een inpakmodel? of ga je je maar inpakken als hij hier is geraakt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2013 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Indiërs zijn daar niet zo strikt in. Die mensen hebben nog een eigen cultuur en kleding (niet zo Arabisch). Ik denk niet dat hij verwacht dat ik me extreem ga inpakken, zelfs geen hoofddoek, zijn zussen doen dat ook niet. Maar ik denk dat hij wel iets tegen strakke jeansbroeken gaat hebben, typisch aan Aziatische moslims. Tant pis, want ik draag wat ik wil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge vraagt romantiek, maar trouwt wel met iemand die je nauwelijks kent.
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Even mini poll, kwestie van de naïviteit op dit forum te polsen,
Wie gelooft het verhaal van OP? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is door de mand gevallen met die 35 euro. Dat zouden er minstens 35000 moeten zijn, met Belgische papieren inbegrepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 'k ben just langs den bankautomaat geweest om 100 euro af te halen met 't gedacht da'k dan ook effe een bruid koop... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe weet jij dat het waar is?
Dat het in vele gevallen zo is, d�*t is natuurlijk maar al te waar. Maar specifiek voor Laynee?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het natuurlijk niet zeker, mijn vermoeden was van in het begin dat Laynee niet haar eigen verhaal vertelt maar dat van een vriendin of een nichtje of zo. En dat ze gewoon nieuwsgierig is hoe wij op zulke situaties reageren. Ik vermoed dat ze niet alle details kent en daarom het verhaal verder op zichzelf projecteert, zij is Westers georiënteerd vandaar sommige kordate antwoorden, anderzijds moet zij ook rekening houden met wat de echte bruid zou kunnen antwoorden.
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Ik zie geen reden om dat niet te geloven, ik heb al vreemdere huwelijksverhalen meegemaakt. In den tijd van Patrick Janssens is een bevriend Jain koppel van mij daardoor nog uit een promotievideo van de stad Antwerpen geknipt
![]() Ondanks het risico hier als naiveling af te gaan, toch mijn gelukwensen. ![]()
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [GRAPJE]Euh .... is
![]() [/GRAPJE]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |