![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens moet ik erkennen dat ik het inderdaad zoals steeds geweldig vindt dat uitgesproken anti-Vlaamse sujetten zichzelf te kakken zetten. Barman is daar ook goed in. Laat ons hopen dat de volkse massa de link tussen marginaal en anti-Vlaams (ergo : links) gedrag in grote getale opmerkt. Ik hoop alvast op nog heel veel gratis propaganda van gedoodverfde fraudeurs �* la De Gucht, over het paard getilde flutschrijvers �* la Lanoye, zattekloten �* la Arno, pretentieuze blaaskaken �* la Tom Barman en snoeverige junks �* la Daan. Als dat het culturele neusje van de zalm is dat door StuBru, de Morgenstandaard en Humo in stelling wordt gebracht om het Vlaamse streven naar zelfbeschikking te counteren, dan ziet de toekomst er rooskleurig uit. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Daan heeft iedereen goed bij de neus genomen.
Ik ben nu al , samen met vele andere progressieve krachten, razend benieuwd naar zijn nieuwe projecten. Beseffen we wel voldoende de rijkdom die creatieve geesten zoals Tom, Tom, Daan, Bruno en vele anderen onze samenleving bijbrengen?? Onbetaalbaar!!! Samenleven is een werkwoord. Zeker weten!! Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() @raf
bedankt om samen met mij in de bres te springen voor onze progressieve cultuurdragers!!! appreciate it, echt waar!! PS en dat de goei mogen winnen bij de verkiezingen (PS ![]() Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Rolletcoster, lees het programma van de SPA en je zal zien dat er voor elkeen een rol is weggelegd in onze samen-leving.
Op voorwaarde dat mensen van goede wil (Spa, Ovld,Groen!) de krachten bundelen. Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sossen hebben m.i. zichzelf al genoeg bewezen als graaiers en bedriegers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Roller coaster, ik begrijp ten dele je verzuring.
Maar geef ons nieuwe project een kans. Steve stevaert is zoals recent in de pers verschenen actiever dan ooit. Daar kan toch niemand om treuren. Steve kan als geen ander cultuurdragers om zich heen verzamelen voor een sterk project. Stay tuned. Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Is het mogelijk om de titel van deze draad alsnog te wijzigen?
Daan was immers niet dronken. Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Actiever dan ooit? Om de mensen opnieuw proberen wijs te maken dat alles gratis is zeker? Hahahahahaha, laat mij niet lachen. Denk je dat de mensen werkelijk zo dom zijn dat ze daar nog in trappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Roller coaster, hoeveel kost volgens jou menselijke warmte? Een glimlach op straat? Een bloem die bloeit?Een traan die over een wang rolt?
Laatst gewijzigd door spabert : 5 augustus 2013 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wacht even, hij heeft het zelf verklaard dat hij niet dronken was en jij gelooft dit. Het is zoals de sossen die steeds verkondigen dat ze er voor de kleine man zijn maar ondertussen liegen, bedriegen, frauderen en andere fraaie dingen tentoon spreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tis erg gesteld met de rode achterban ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Eduard,
waar situeert u zichzelf in je politieke spectrum? spa? ovld? groen? of eerder een de kant van het wilde kapitalisme en egoïsme ( alles voor mij niks voor een ander) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees toch voor uw fysieke en geestelijke gezondheidstoestand, wanneer uw vriendjes na 25 mei 2014, hun "krachten" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |