![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is iets wat ik ook al jaren aanklaag. Het zijn de anti-racisten die eerst naar het kleurtje en afkomst kijken en d�*n beslissen wat de houding zal zijn. Me dunkt is dat een zeer racistische instelling. Iemand die zijn huis wil verhuren wenst dat de huurder een degelijk inkomen heeft zodat de huur maandelijks wordt betaald, en wenst dat de huurder het pand in goede staat houdt en regelmatig onderhoudt. Me dunkt is dat geen racisme. Echter, als je een blanke huurkandidaat weigert omwille van zijn gebrek aan job en vermoeden dat zijn sjofel uitzicht eveneens een sjofel onderhoud zal betekenen, is er niks aan de hand. Als je echter een huurkandidaat met exact dezelfde minpunten weigert, dan blijkt dat racisme te zijn als die persoon tot een andere etnie behoort of van vreemde afkomst blijkt te zijn; Een kennis van me verhuurde aan hooggeschoolde poolse tijdelijke werknemers. Na afloop van het tijdelijk contract kon ze de volledige (pas vernieuwde) keuken opnieuw installeren. Iemand die haar van racisme gaat beschuldigen als ze volgende keer, liever "ne gewone vlomse huurder" wil hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie # 92 |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
neen, ovens niet uitkuisen of kookvuur niet afwassen met als gevolg de aangekoekte en aangebrande etensresten van één jaar bakken en braden wel. In Polen (nog archaisch) doen de vrouwen dit kutwerk blijkbaar. en bij gebrek aan vrouw bleef het dan maar aankoeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of moeten we er perse hun nationaliteit bijsleuren? |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind Homans trouwens een supercoole intelligente vrouw!
Het voorbeeld van die extra kosten om vreemdelingen in te schrijven is grandioos. Toont vooral de achterlijkheid van de kaviaarsossen die de voorbije decennia de authentieke Antwerpenaar hebben gepluimd. Kortom: Homans zegt: de prijs moet omhoog, want we hebben geen faciliteiten en niet voldoende personeel om die nieuwkomers deftig te kunnen bedienen; Kherbache zegt: gij gore racist! ge moogt helemaal geen extra kosten aanrekenen aan die sukkelaars vanover heel de wereld, neen, dat moet de autochtone antwerpenaar ophoesten (niet de allochtoon, die KRIJGEN hoofdzakelijk). Dus Homans zegt: ok mevrouw Kherbache, ge hebt gelijk. Ik ga ze niks meer aanrekenen. Ik zorg dan natuurlijk ook niet voor een verwarmde wachtzaal en uiteraard evenmin voor extra personeel want we moeten bezuinigen om uw troep op te kuisen. Ze zullen dus wat langer buiten in de kou moeten staan wachten op hun beurt. Maar degenen die naar hier komen en werk hebben en geen tijd hebben om eerst zes maanden aan te schuiven: wel die MOGEN (uiteraard MOETEN ze niet) wat extra betalen en dan kunnen die voorgaan! D�*t noem ik intelligentie!
|
|
|
|
|
#110 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laten we het dan toch maar volledig op de Polen steken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 augustus 2013 om 12:04. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het is geen exacte wetenschap, maar gewoon menselijke reactie. En blijkbaar mogen we in deze maakbare maatschappij dus geen enkele menselijke reactie meer vertonen die niet eerst is goedgekeurd door de 1984 Big Brother.
|
|
|
|
|
#113 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ze willen een aanpak die ervoor zal zorgen dat onze lonen nog mer krimpen en de armoede onder het eigen volk en de migranten nog zal toenemen...., maw willen ze nog meer neo-liberalisme door onze strot rammen.
|
|
|
|
#116 |
|
Gouverneur
|
Ik een joden hater? Je maakt eerder uzelf belachelijk met die vod.
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zijn pro ECONOMISCH RENDABELE migratie: mensen die hier komen werken, mensen mèt diploma's, mensen met positieve meerwaarde De anderen stellen ze voor eigen verantwoordelijkheid: geen doekjes voor het bloeden, geen goed opslorpende luiers, geen (dure) pampers: wil je hier komen wonen en werken: neem je eigen verantwoordelijkheid. En stop met het "R" woord te blijven uitmelken. D�*t is hun standpunt, waar inderdaad niet veel over wordt gesproken want het linkiewinkiebastion zou ze o zo graag achter een nieuw o zo democratisch cordon sanitair zetten .
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2013 om 12:14. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Gouverneur
|
Het stoort me niet, in mijn ogen is het wel dwaas dat hij zit te roepen 'ik ben autochtoon etc' en dan gebruik maakt van die vod.
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
|
|
|
|