![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem onze christelijke extremist. Laatst gewijzigd door Salah : 18 augustus 2013 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog liever deze huiscommunist en christelijke extremist (en dit wil al iets zeggen) dan de terroristenlover dat jij bent
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() Onze huishooligan zegt ook weer eens iets.
Laatst gewijzigd door Salah : 18 augustus 2013 om 19:26. |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alles is beter dan een mo de pedofeet aanhanger die pc terroristje speelt zeg ik dan maar
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Misschien kun je eens een antwoord geven op de vraag die ik stelde omtrent de inwoners van Egypte die niks met een staatsreligie te maken willen hebben.
Behoort het tot uw vermogens of laten we het zo? |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen leugens vertellen assadlover ik tegen de buitenlandse rebellen en tegen assad...
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt ge eindelijk uw instructies gekregen mbt de houding ten aanzien van de rebellen? Bent u ook tegen de destructie van Syrië en de verzwakking van de nationale staat aldaar? Verdeel en heers kan werken Dixie, maar je ziet blijkbaar de lange termijn nadelen niet.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 augustus 2013 om 23:52. |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Kiezen tussen de cholera en de pest, maar als ik dan toch moet kiezen dan niet de islam extremisten. Assad laat ten minste de Koerden grotendeels met rust, dat is voor mij voldoende om voor hem te kiezen in deze oorlog. De Koerden zijn nog de enigste groep in syrie die nog het best te verdedigen valt al is het natuurlijk ook niet perfect.
|
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Dixie: mogen de Koerden hun landsdeel in Syrië houden?
|
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik deel de mening van de EU niet, ik vind dat het leger en Al Sisi goed werk levert. Doe zo verder! |
|
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de VS als Rusland spelen hier een verwerpelijk geopolitiek spel waarbij mensenrechten geen rol spelen tenzij voor een achteloos publiek wat stroop om de mond te smeren. De staatsgreep dient als dusdanig erkent te worden zowel door de VS als Rusland. Geen van beiden doen dit. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2013 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommigen is continue strijd en verdeling een doel. Soms ja soms nee dus.
|
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() Welke feiten? Hij lijkt inderdaad een kruis te maken na een bepaald schot, jullie roepen Allah hakbar en hij zou dan geen kruisje mogen maken ofzo?
Tegen wie zijn ze die kerk trouwens aan het verdedigen, vreedzame protesters? http://youtu.be/tqzUprRrr8I Dat ziet er een hagel geweer uit maar ik kan me vergissen, geen moord wapens zoals machinegeweren van de moslims. |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Beelden van de bestorming van die moskee, de politie moest de bezetters beschermen tegen de bevolking. Eigenlijk geen schokkende beelden, zeker geen massamoord, integendeel.
http://news.yahoo.com/video/egypt-de...232316590.html |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Nieuw bloedbad aangericht.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The violence came a day after a blistering speech in support of the Muslim Brotherhood by Turkey’s prime minister, Recep Tayyip Erdogan, who likened Egypt’s military leader, General Sisi, to President Bashar al-Assad of Syria. Erdo voelt nattigheid al. Countdown! |
|
![]() |