Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2013, 01:32   #61
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Lol, een sluier kan maar vrije keus zijn zonder druk van de familie of omgeving, nooit dus.
Je liegt weer, zoals gebruikelijk.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:37   #62
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Wel super positief dat er eens een moslim wat weerwerk bied tegen de salafisten en andere extremisten zoals Salah, dank daarvoor.
Ik vermoed dat onze Koerd Alevi is.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alevitisme
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:47   #63
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

The_Belgian_Kurd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik vermoed dat onze Koerd Alevi is.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alevitisme
Kon best zijn , maar ik ben sunni. Koerden zijn in het algemeen seculier, en een overgrote meerderheid kiest een seculiere staat boven een Islamitische. Vind ik persoonlijk top, want als godsdienst heerst wordt het altijd misbruikt voor eigen doelen. Ook het feit dat Koerden erg veel religies hebben maakt hun alleen maar seculierder. Jammer genoeg proberen de vriendjes van Salah zetels te krijgen in het Koerdische parlement, maar ze hebben zeer weinig zetels. Er zijn twee Islamitische partijen de een heeft 4 zetels de andere 6 . Weinig als je weet dat er 111 zetels zijn. Ze worden gelukkig vooral gesteund door de oudere generatie, de jongeren willen een westers beleid, uniek voor het midden-oosten

Laatst gewijzigd door The_Belgian_Kurd : 20 augustus 2013 om 01:48.
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:52   #64
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Onze munafiq is veel extremistischer als ik. Hij verbied zelfs dingen die tot de vrije keus behoren.
Hehe salafist en hij maakt toch gebruik van vrije keus. Maar dames en heren ik wil jullie introduceren aan de 72 maagden van Salah! Je ziet ze niet allemaal maar enfin
Oud 20 augustus 2013, 02:38   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Taboe, dat hoort vrije keus te zijn, extremist.
Wat een "vrije" keuze.
Wel hoofddoek en als gevolg geen stroom van beledigingen en handtastelijkheden op't straat, geen afkeur en beledigingen van de familie, geen verstoting of "duivelsuitdrijving".

Geen hoofddoek, en bestempeld worden als hoer, behandeld als een stuk vuil op't straat, uitgespuwd door familie en kennissen...

Zeer vrij in een gehersenspoelde omgeving nietwaar. Bedenk maar eens hoe U al reageerde op mijn kilt.... En ik ben geen kwetsbare vrouw die binnen uw handbereik is.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 augustus 2013 om 02:57.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 02:42   #66
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Salah en zijn ideeën..
Als we volgens zijn ideologie moeten leven, rijdel we morgen met een kamerl naar het werk ipv een auto

Laatst gewijzigd door The_Belgian_Kurd : 20 augustus 2013 om 02:44.
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 02:44   #67
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Hehe salafist en hij maakt toch gebruik van vrije keus. Maar dames en heren ik wil jullie introduceren aan de 72 maagden van Salah! Je ziet ze niet allemaal maar enfin
Hier is die weer met zijn 72 maagden mythe. Een Sunni die de Sunnah beledigt.

En ik ben geen Salafi, zeveraar.
Oud 20 augustus 2013, 02:48   #68
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Nee je bent een terrorist. Trouwens je zegt dat de 72 maagden een "mythe" is , maar verwijst zelf naar de Sunnah. Dus volgens jou is de Sunnah een mythe? Foei foei Salah, je beledigt de Sunnah!
Oud 20 augustus 2013, 02:56   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus 72 maagden in het paradijs als een moslim sterft in de strijd tegen de ongelovigen is een mythe.

Dus, waar gaat het dan over? Zijn die zelfmoordenaars dan voorgelogen?

Citaat:
Uw schrijfsels volgende en uw idioteriën ontcijferende, kom ik tot de conclusie dat U een d/trol bent.
Oud 20 augustus 2013, 02:56   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 augustus 2013 om 02:57.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 03:00   #71
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee je bent een terrorist. Trouwens je zegt dat de 72 maagden een "mythe" is , maar verwijst zelf naar de Sunnah. Dus volgens jou is de Sunnah een mythe? Foei foei Salah, je beledigt de Sunnah!
Tuurlijk is dat een mythe, jij als zogezegde Sunni, zou dat toch op zijn minst moeten weten? Maar in de plek daarvan verspreid je, net zoals islamofoben die mythe herhaaldelijk. Zelfs nadat ik u er daarvoor al op gewezen heb. Als jij een moslim bent, ben ik de paus. Blijf gerust door de mand vallen.
Oud 20 augustus 2013, 03:05   #72
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Tuurlijk is dat een mythe, jij als zogezegde Sunni, zou dat toch op zijn minst moeten weten? Maar in de plek daarvan verspreid je, net zoals islamofoben die mythe herhaaldelijk. Zelfs nadat ik u er daarvoor al op gewezen heb. Als jij een moslim bent, ben ik de paus. Blijf gerust door de mand vallen.
Slim hoe je mijn vragen ontwijkt. In uw ogen zijn alleen haatverspreiders en zelfmoordterroristen. In mijn ogen zijn dat Salafis
Oud 20 augustus 2013, 03:33   #73
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Uw schrijfsels volgende en uw idioteriën ontcijferende, kom ik tot de conclusie dat U een d/trol bent.
Een herhaling van een herhaling, van een herhaling. Voor je eigen goed, zou je beter eens concluderen dat je naast je mentale handicap, en erg laag IQ, ook nog eens aan het dementeren bent.
Oud 20 augustus 2013, 04:06   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een nieuwe belediging.
Dank U dokter Salah. Maar dat beantwoord de simpele vraag van de 72 maagden in het paradijs niet.
Oud 20 augustus 2013, 07:41   #75
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Vlamingen moeten een asiel en migratiebeleid voeren dat goed is voor onze samenleving. Decennia lang hebben we niets anders gedaan dan massa migranten toe te laten uit morele overwegingen. De gevolgen zijn niet te overzien.
Goed gezien. Het moet nu maar eens uit zijn met die moslimimport en de rest mag voor mijn part terug naar de zandbak. Koerd of niet dat speelt geen rol. Als puntje bij paaltje komt trekken die moslims toch aan hetzelfde zeil. Het feit dat onze TS nog in halal zever geloofd is een duidelijk bewijs dat hij nog meer moslim is dan hij doen wil uitschijnen. Laat hem eerst hier maar eens duidelijk zeggen dat Mohammed de grootste verkrachter, moordenaar en pedofeet was die ooit geleefd heeft, dan zullen we verder praten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 07:46   #76
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij moet alleen iets vroeger terug naar uwe zandbak als de rest, want teruggaan zult ge ooit moeten, maak u geen illusies. Van mij moet ge dus in het geheel niet integreren, blijf gerust uw moslim apentaal maar verder spreken onder elkaar anders gaat ge zelfs uw weg nog niet terug naar huis kunnen vragen als ge terug in uwe zandbak zit. Dag Salah !!
Oud 20 augustus 2013, 07:53   #77
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
en toch...even tegen de stroom in.
Hoe aangepast en geïntegreerd je ook mag zijn, als islamiet zie ik u liever gaan dan komen. De islam is, in elke vorm, een pest voor de westerse way of life.
2

Inderdaad hoe ge het ook keert of draait, het blijft een pest, een kanker, en de tolerante zgz. geintegreerde moslim van vandaag is niets meer of minder dan een "sleeping cell", die op elk ogenblik kan geactiveerd worden, en zoals we in het verleden reeds gezien hebben is er niet veel voor nodig.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 20 augustus 2013 om 07:54.
Oud 20 augustus 2013, 11:17   #78
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Goed gezien. Het moet nu maar eens uit zijn met die moslimimport en de rest mag voor mijn part terug naar de zandbak. Koerd of niet dat speelt geen rol. Als puntje bij paaltje komt trekken die moslims toch aan hetzelfde zeil. Het feit dat onze TS nog in halal zever geloofd is een duidelijk bewijs dat hij nog meer moslim is dan hij doen wil uitschijnen. Laat hem eerst hier maar eens duidelijk zeggen dat Mohammed de grootste verkrachter, moordenaar en pedofeet was die ooit geleefd heeft, dan zullen we verder praten.
Jammer, zeer jammer dat u zo over mij denkt. Dat Mohammed op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsha getrouwd was, valt natuurlijk niet goed te praten. Voor de rest moet u me er niet bij betrekken, aangezien ik nooit de koran heb gelezen. Het Halal ding is bijna het enige ding waar ik me aanhoud. Als ik echt zoals Salah was als u meent, zou ik mijn vrouw de keuze niet geven of ze het nog steeds wilt eten of niet.
Oud 20 augustus 2013, 11:18   #79
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
2

Inderdaad hoe ge het ook keert of draait, het blijft een pest, een kanker, en de tolerante zgz. geintegreerde moslim van vandaag is niets meer of minder dan een "sleeping cell", die op elk ogenblik kan geactiveerd worden, en zoals we in het verleden reeds gezien hebben is er niet veel voor nodig.
Ik een sleeping cell? Haha u kijkt waarschijnlijk te veel films. Het enige waarover ik een sleeping cell kan zijn is om al die jihadisten te naaien die Koerden hebben gedood.
Oud 20 augustus 2013, 11:26   #80
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik een sleeping cell? Haha u kijkt waarschijnlijk te veel films. Het enige waarover ik een sleeping cell kan zijn is om al die jihadisten te naaien die Koerden hebben gedood.
Koerden lijken me uitzonderingen maar je moet toegeven dat de toekomst van je kinderen heel anders zal zijn als je in een islamitische wijk zou wonen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be