![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#4541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
volgens de dokter(s) nochtans wel, onderzoeken assad geeft geen toelating heeft duidelijk iets te verbergen
|
|
#4542 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4543 |
|
Vreemdeling
|
Selam
Ik ben een KOERD! Elhamdoullillah eerst een moslima. Ten eerste doe ik dua voor de Koerden in Syrie, en daarna doe ik dua 'Dat Allah die moordenaars die in hun vieze mond de naam van Allah nemen en die onschuldige mensen en vooral de kinderen daar vermoorden, zal vervloeken. Dat ze in de hoogste graad van de Hell mogen branden'. Ameen! Mensen zijn hier aan het schelden en aan het discussieren, maar waarover. Waar is jullie mensheid gebleven 'heer Salah'. Wat maakt het uit wat voor een kleur, wat voor een taal, wat voor een afkomst of watvoor geloof een mens heeft. Hoe kan een hard van een mens niet pijn doen als hij deze beelden ziet, en laat staan dat u nog eens haat tegen ze hebt. Schaam u van uw naam, en de foto die u gebruikt, of ben eerder bang voor de straf van Allah zou ik zeggen. Wij zijn toch degenen die blij worden als iemand van een ander geloof bekeerd en Moslim(a) word? Zijn ze dan niet schoon als een baby? Ookal is maar 1 koerd tussen die doden Kristenen of van een ander geloof, heb je wel eens nagedacht dat diegene dan een of andere dag kan bekeren? Het gaat ook niet alleen om u, maar ook om alle andere harteloze mensen die als u zo grof kunnen zijn. Niet dat u zich beledigd zult voelen maar toch... Ik heb een beeld gezien, geen foto maar een video, waar ze een man zijn hoofd met een bot mes eraf snijden, met in hun mond de naam van Allah(moge Allah hun en degenen die ze steunen en achter ze staan met lijf, hart en woord vervloeken) en ik heb dagenlang niet kunnen slapen. Ik vraag me heel simpel af 'als ik een mens ben, wat zijn deze achterlijke wezens dan'? Ze zijn een schaamte voor ons geloof meer niet, ze vullen alleen een beetje grond op de wereld, zoals een boom steen of stuk zand. Meer waarde bied ik niet En die vieze, achterlijke, gelphappers, aanhangers van de Turkse regering. Vieze Koerden die zich Turk noemen en de Turken zelf. Ohhh Allah wat walg ik van ze. Mensen die hun eer verkopen voor geld, mensen die ons naam ten schande maken, en de Turken die ineens geven om mensen in Egypte maar stil waren bij de dood van de Koerden in Syrie. Maar Allah zal deze ook straffen, de stille Seytan zijn dezen. De Turkse regering, vooral bij deze gebeuren, zij waren de stille. Ze moeten zich eens schamen voor de regering van Rusland, zij waren de enigen die iets te zeggen hadden. Bah bah, wat is het mensheid toch verlaagd, hoe simpel zijn mensen geworden. En aub, wat als het wel of geen chemische wapens zijn? Het gaat hier erom dat er onschuldigen worden vermoord. Wat ja, zullen ze niet gestraft moeten worden als ze geen chemische wapens gebruiken? O echt, ik begin me te ergeren aan de mensheid, dat ze er maar steeds op achteruit gaan!!! O Allah hoor de schone harten. Help de onschuldigen, en vervloek de moordenaars. HER BIJI KURDISTAN!!! Edit: Zonde voor de tijd eigenlijk die ik heb gebruikt voor het uitleggen van mn gevoelens voor dhr Salah, of jah niet heus de moeite voor hem(als voorbeeld) en de andere achtergebleven mensen. Mentaal natuurlijk. Allahu Akbar! voor de 'Mensheid)! Laatst gewijzigd door melikedwrn : 22 augustus 2013 om 01:10. |
|
|
|
|
#4544 | ||
|
Banneling
|
RIP
Protest in Wa'ar, Homs in solidarity with al-Ghouta https://www.youtube.com/watch?v=8YWLnGBev3o Massamoordenaar Assad krijgt groen licht van Rusland en de VS om meer bloedbaden aan te richten. Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 22 augustus 2013 om 01:42. |
||
|
|
|
|
#4545 |
|
Banneling
|
De Koerden hebben het forum ontdekt.
|
|
|
|
|
#4546 |
|
Europees Commissaris
|
Nu gaat mijn voorkeur uit naar atheïstische Koerden die kunnen uitleggen profeet Mohammed in werkelijkheid destijds een soort van Salah was - maar dan nog erger - .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 augustus 2013 om 08:58. |
|
|
|
|
#4547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe staat melikedwrn tegenover inteelt huwelijken? Dat is voor mij de maatstaf. |
|
|
|
|
|
#4548 |
|
Vreemdeling
|
Selaam
Mijn vraag was naar een antwoord, of naar een mens die kon begrijpen wat mn gevoelens waren. Het gaat hier niet om wie welk geloof heeft of inteelt huwelijken. Ik denk toch dat ik duidelijk genoeg ben geweest. Sinds wanneer is het begrijpend lezen zo achteruit gegaan. Dan zal ik het simpeler zeggen. Weten we überhaupt wel wat een 'mens' of het mensheid inhoud? Het zijn hier mensen die vermoord worden. Is dat niet het ergste wat er op het wereld gedaan kan worden? Mijn vraag was alleen een beetje mensheid, maar zo te zien zijn mensen er hier om alleen onzin te kweken in een heel anders onderwerp. Zolang mensen elkaar blijven behandelen vanuit hun geloof, afkomst en religie heeft mijn gepraat hier geen nut. Het is altijd mijn fout geweest om degenen tegenover me evenwaardig in het mensheid te zien als mezelf. Sorry. Maar ik blijf toch achter mn woord en gevoelens. Elhamdoulillah heb ik nog een hart Edit: En over inteelt huwelijken, k ga hier niet in discussie over wat Allah heeft gezegd. En over dat ons Profeet een Salah was, maar dan nog erger, dat begrijp ik even niet. Wat bedoelt u met nog erger? Ons Profeet is niet eens iemand waarover te discussieren is hah.(punt) Dit is wat die achterlijke kakkers met kinderen doen. Denk maar simpel eens een keer dat jouwn kind of broertje erbij ligt. ![]() Als je hier niks op te zeggen hebt, dan weten jullie waar jullie van mij mogen belanden, Allah kent ons harten. Selaam. Laatst gewijzigd door melikedwrn : 22 augustus 2013 om 11:12. |
|
|
|
|
#4549 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw vuile trucken werken niet meer. |
|
|
|
|
|
#4550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer natuurlijk voor jullie, maar goed er is nog altijd Frankrijk en GB, en Saudi Arabië. |
|
|
|
|
|
#4552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4554 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#4555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Koerden hebben het ware gezicht ggezien van de islamisten en zijn doodsbang, ze hopen dat Assad vlug terug de orde hersteld in zijn land. Opmerkelijk is dat je in de westerse media weinig hoort van de slachtpartijen tegen Koerdische burgers. En de massale stroom van burgers naar Iraaks Koerdistan werd niet geduid, er werd niet de overduidelijke link gelegd met de massamoorden op de Koerden. In plaats daarvan wat gewauwel over Assad en de "sectaristische oorlog". |
|
|
|
|
|
#4556 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik was ook verbaasd de woorden van Dempsey te vernemen. Echter ik denk niet Obama slim is, maar eerder Cameron en Hollande ontzettend dom/naief/nog iets anders ?? zijn. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 augustus 2013 om 12:40. |
|
|
|
|
|
#4557 |
|
Europees Commissaris
|
Wel treem vreemd dat op dit moment CNN en FOX niets melden over de gifgasaanval, te weten exAugust 22, 2013 -- Updated at 7:16 AM ET
|
|
|
|
|
#4558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
niet assad laat ze niet ter plekke het onderzoeken...
|
|
|
#4559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#4560 |