![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging een deftig (brug)pensioen krijgen op mijn 58'ste omdat ik 38 jaar een zwaar beroep het gehad.. Kennen ze bij de overheid nog niet het verschil tussen beloven & krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiter�*�*rd kennen die (moedwillig) niet het verschil ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar heeft gertc op een man gespeeld? cu later aligator, we spreken nog wel eens af Laatst gewijzigd door spabert : 22 augustus 2013 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als het ooit zover komt dat het in de privé weer goed komt, dan zullen wij daar niet over beginnen zagen.... ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.jobat.be/nl/artikels/jong...als-ambtenaar/
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je manieren niet kan houden, vlieg je op mijn negeerlijst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 augustus 2013 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Maar wat zegt betrokken zelf?
Lees: "Mijn inkomen is marktconform. De overheid is een goede werkgever. Naast een boeiende jobinhoud, een goed loon en verschillende extralegale voordelen, genieten wij ook van flexibele werktijden, kunnen we aan telewerk doen, is er de mogelijkheid tot interne mobiliteit en tot deelname aan uitwisselingsprogramma’s met de privésector of met andere instellingen. Hoeveel uren werk je per week? Ik werk 38 uur per week. Maar af en toe doe ik overuren. Wanneer er een parlementaire vraag is bijvoorbeeld, of wanneer er een deadline aankomt voor de aflevering van een dashboard." Zijn inkomen is dus marktconform, in tegenstelling met wat sommigen ('toevallig' ![]() Het is dus niet meer dan normaal dat de pensioenen van de ambtenaren 'marktconform' worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn er nog altijd zoals in 'De collega's', maar dat soort sterft letterlijk en figuurlijk uit......
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() De collega's die waren harde werkers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens langs bij de personeelsdienst van een ministerie en vraag het daar eens..... Nog onnozele trolvragen ? ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Worden uw oogjes niet moe van dat rollen? Of is dat een onderdeel van uw werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() waarom zaagt ge dan over die mensen hun huidige pensioen?
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() [quote=gertc;6768610]Dat zijn geen A2's, mijn beste.[/QUOTE
Ze bedoelen hier wel niveau a, en dat niveau is het hoogste onderverdeeld in A 1, A 2, A 3, A 4, A 5 de lichtste van die functies is A 1 en zo verder tot A 5,en daaronder vind je de niveau's B,C,en D.