![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Salahmi en z'n criminele aanhang hebben een meer verdorven agenda. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() ik ga een petitie starten =salaad moet blijven ,anders moet ik een standaard kopen voor mijn fiets en kan ik veel minder lachen met de postings hier op politics be ,t leven is zo mooi ,vandaag weer volop zon en 35 graden hier
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Willy Claes:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn de oorlog aan het verliezen. Assad blijft, en uw vrienden zullen uit hun holen gerookt worden, aan hun baarden opgehangen worden, en boeten voor hun misdaden tegen het Syrische volk.
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Assad en Rusland zullen boeten voor hun misdaden tegen het Syrische volk. Dat staat vast, beste Kremlin propagandist en genocide steuner.
Laatst gewijzigd door Salah : 23 augustus 2013 om 05:08. |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we moeten kiezen tussen de onmenselijke dictator Assad, of de anarchie die de onzichtbare dictator Allah met zich meebrengt in de vorm van zijn "vrijheidsstrijders", dan weet ik wel welke keuze de meer logische en betere is.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3! En meer moet dat niet zijn. President Obama's biggest problem in terms of his credibility is that he's wedded to a "narrative" that won't stand up to scrutiny any longer, says Landis. "We started this off saying it was about democracy and freedom. We've stuck to that interpretation. We didn't say this is about economic mismanagement and poverty," which is what the protests were largely about. But now "nobody believes they're democrats anymore. That's the problem. What we saw in Egypt signals that America has changed its mind and has backed away from the Muslim Brotherhood and all these Islamic groups. And the Syrian rebel groups are to the right of the Muslim Brotherhood." |
|
![]() |