![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen manager, Tavek wel.
Management interesseert mij geen lor. Tavek mag van mij meer verdienen, geen problemen mee. Die man van het voorbeeld is mijns inziens ook geen manager. Die voert queries uit op een database om daar interessante gegevens uit te halen. Een minister stelt een vraag, wat redelijk abstract kan zijn, en die man moet dat vertalen in een query. Dat vraagt behoorlijk wat technische kennis en domein kennis van de specifieke database structuur. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 augustus 2013 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is toch 7.100 euro bruto - 50% belastingen = 3550 euro netto wat nog veel is voor een A2, maar misschien heeft hij zich intern bijgeschoold en opgewerkt of misschien is hij een uitzondering (net hetzelfde al die frituur die 3500 netto verdient, ik denk dat er veel frituren zijn die minder verdienen en het zelfs moeilijk hebben te overleven, maar dat terzijde ) Laatst gewijzigd door neutron : 23 augustus 2013 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een goeie frituur is een goudmijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Dat wordt gezegd ja...maar desondanks hecht ik weinig geloof aan de statistische waarde van de jobverloningen op jobat.be..ze zeggen zelf dat er geen enkele verificatie wordt gedaan en men zich louter baseerd op de beweringen van de jobbeoefenaar...
desondanks even een ander artikel van dezelfde bron : http://www.jobat.be/nl/artikels/jong...als-ambtenaar/ uitgesteld loon is dus een mythe... Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 23 augustus 2013 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het de bedoeling dat je gaat vergelijken,wel vergelijk dan is eerst hoe verschillend het er in privéfirma's aan toe gaat voor je begint te zagen over de overheidsdiensten,schampen kan iedereen en dooddoeners plaatsen ook,hoe zou jij nu willen weten of beter kunnen weten hoe hard men werkt op diensten waar je nog nooit hebt binnen geweest. Ik schaam me dikwijls in jullie plaats. Jullie zijn toch voor Vlaanderen he,besef jij dat Vlaanderen nog te groot is voor schampers van jullie slag,zelfs dat willen jullie nog onderverdelen in kampen,waarom steek je de ambtenaren niet in een werkkamp,dan kun je kapo spelen! leest gij uw eigen commentaar soms wel is?
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Komkom mijn collega heeft een graduaat landbouw(hoger dan A2 dus) en heeft 1700 netto,Gsm van het werk + maaltijdcheque van 7 euro/per dag.Hij vind dit goed betaald in vergelijking met veel van zijn studiegenoten,zijn loon zal ook nooit meer hoger worden.Zelf zegt hij van zijn vrouw die in het onderwijs staat dat ze heel veel betaald wordt voor een heel stuk minder te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke mens van goede wil weet toch hoe hard onze ambtenaren werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan u bevestigen dat zij ZELF aan den lijve het verschil tussen privé en overheid ondervonden hebben. Zij hebben hun werkritme - onder druk van collega's - moeten afzwakken. Nu, jaren later denken zij ook dat ze hard moeten werken. Alles went zeker? ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt niet hoor, ik ken er al die jaren werkten voor de overheid en dan bij een consultancy bureau (privé) zijn begonnen tegen een hoger loon. Ook logisch dat je een vergoeding krijgt voor de ervaring die je reeds bezit. In de omgekeerde richting gaat het er minder flexibel aan toe, daar rekenen ze enkel in anciënniteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |