![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog: N-Va belooft nooit met VB scheep te gaan. Zelfs een N-Va van 50% op haar eentje kan in onze partikratie niks betekenen zolang de anderen aan hetzelfde zeel trekken als in Di Rupo I. Berg dus uw confederale droom maar op onder de modder aan de IJzer.
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het daarbij blijft: gogogo, amuzeer u in de Westhoek, en ga maar lekker Vlaams bewegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets, of wat zie je dan gebeuren?
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aan de ene kant van het spectrum de ouwe heimwee-knarren en aan de andere kant de door hen geïndoctrineerde en goedgelovige jonge Turken. Senielen en infantielen samen met legerlaarzen in de modder wachtend op de hostie uitgereikt door een verdacht sujet in witte tabbaard uit de pedofielenclub. Je ziet zo de kansen op een onafhankelijk Vlaanderen stijgen. Mijn bookmaker is al bezorgd (dat zijn sigaar uitgaat van het gezwaai met leeuwevlaggen) Voor wanneer de eerste terechtstelling van een Belgicist, genageld aan een Keltisch kruis, geflankeerd door een communist en een actief lid van Gaia? Dat zouden jullie allemaal lekker geil vinden niet? Enfin, hoe jullie het gaan realiseren, weet ik niet, maar toch 't amuzement gewenst. Hiphiphip, Hoezeeeeeeee!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
degenen die verlamd zijn van angst, moeten dit helemaal niet zijn; Oeps, de eerste mededeling van Di Rupo in de ministerraad, dat alles in functie moet staan om de opgang van de nva te counteren, was overbodig ... Oeps, al die sneren, al dat gebazel over de jaren 30 in kerstboodschappen, bloedlijnen in krantenartikels .... allemaal overbodig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die N-VA gezichten als ze beseffen dat ze volledig in het cordon zitten...
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan?
Die is van geen tel. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel overtuigend...
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vroeger gingen mijn grootvader en een grootnonkel & -tante mee met ons (en nee, geen daarvan heeft iets met de collaboratie te maken gehad), tegenwoordig alleen nog mijn vader en een oude studievriend van hem. Die heeft zijn dochter ook al eens meegehad. Totaal geen "polarisatie" dus, integendeel: een doorsnede van de bevolking die goed met elkaar overweg kunnen. Ik zou aanwezige jongeren trouwens niet "geïndoctrineerd" noemen. Ze wijken af van wat hun leerkrachten hun wijs willen maken, van wat de media dag na dag vol bekeringsijver over hen heen willen kappen... Verschillende van mijn vrienden kunnen trouwens niet aan hun ouders vertellen dat ze bij de NSV! zitten. Waarschijnlijke van die "progressieve" types zoals u, die in feite niets anders kunnen dan hun gal over al wie niet zoals henzelf denkt te spuwen. U en uw soort zijn degenen die het vrije denken tegengaan, en niemand anders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb niet goed geslapen, was een beetje zenuwachtig voor de hoogdag.
Beetje zoals wanneer de sint komt. Strooit ook altijd met lekkers |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik citeer nogmaals:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal het maar geloven. Citaat:
Citaat:
Eendracht maakt macht. L'union fait la force. Citaat:
Citaat:
Als je een beetje beschaamd bent over je vriendenkring en haar activiteiten kan dat best vervelend zijn. Citaat:
Niemand wordt ontzien. Wie de roede spaart, haat zijn kind. 't Is voor uw goed. Citaat:
Stop vooral niet met denken, en uw hersenspinsels hier neer te zetten. Iedereen mag, neen, moet zien wat er leeft bij bepaalde clubs.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2013 om 07:24. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik juich het niet toe, maar kijk even achterom, en je zal merken dat ik gelijk heb: de verkiezingsuitslag is in ons land van geen tel.
![]() |