![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslimvorm van Spabert.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Wij blanke Vlamingen zijn allemaal racistische nazi's. Wij zouden beter wat lessen nemen ivm verdraagzaamheid en openheid tav andere culturen van de Moslims.
Nu vraag ik mij af, Als ze zich allemaal bij ons gediscrimeerd voelen, waarom gaan ze dan toch gewoon terug naar hun thuisland. het is toch wel duidelijk dat ze zich niet thuisvoelen in dit racistisch verotte oord. Daarbij het regent hier veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Een moslim die komt bazelen over repressie tegen godsdienstvrijheid in het continent van de zo door moslims verfoeide vrijheden...
Gekker moeten die uitingen van de slachtoffercultus toch niet meer worden, dunkt me.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw soort is hier binnengelaten door een politiek systeem dat enkel denkt aan hun eigen zak en wat ze met u kunnen verdienen. Doe niet onnozel. Er zijn meer moslims dan iets anders. En Salah kan of wil zich niet integreren of aanpassen en is te dom om te beseffen dat hij hier (ook op dit forum) getolereerd word. Niet meer of minder. Ja op een forum moet er toch zowat vanalles zitten nietwaar ? Anders kan er niet gediscussieerd worden uiteraard. Maar gij begint wat teveel op mijn en op anderen hun zenuwen te werken met uw moslimpropaganda, alsof de meeste forumgangers dat nog niet door hebben. Kijk ik zal het U eens zeggen. Dat gezever met die moslims en de problemen die ze overal in de hele wereld teweegbrengen, bereikt op een bepaald ogenblik de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen. Voorlopig is dat nog niet het geval. De domme pamperaars hebben dat wel of niet door. Degenen die dat wel door hebben (egoistisch als ze zijn) denken alleen aan hun eigen op dit ogenblik. De moslims zijn een bron van inkomsten voor hun (politieke stemmen, pro-deo advocaten enfin het hele apparaat van mensen die dankzij het ongeregeld zootje aan parasitaire moslims goed hun boterham verdienen). De pamperaars die dat niet door hebben zijn al even dom en achterlijk als de moslims zelf en verdienen daarom niet meer of minder dan samen met de moslims naar een of ander zandparadijs gedeporteerd te worden. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 augustus 2013 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Beste Salah, wat vindt jij van discriminatie van homo's door Moslims? Of kan een Moslim per definitie niet racistisch zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
/sarcasme
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() het beste voorbeeld zijn de middeleeuwen bij ons. wat voor een heksenketel was dat hier omstreeks 1500-1600 toen al wat niet Rooms was moest branden. Wij hebben onze tijd van fundamentalisme gehad. Het heeft honderden jaren geduurd voordat we daar eindelijk van verlost waren en nu begint het opnieuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En er is racisme. Voor sommige rabiate racisten zal een moslim nooit genoeg geïntegreerd zijn. Een bepaald percentage van de bevolking neemt nu eenmaal zo'n standpunten in. Ik ben er wel van overtuigd dat het percentage extreme racisten onder de autochtone bevolking niet hoger ligt dan het percentage allochtone moslims dat niet wil integreren. Op dat vlak kunnen autochtone, bekeerde moslims ons veel leren. Het zijn vaak de meest radicale, gesegregeerde moslims. Dat verschijnsel, dat afkeren van de maatschappij waarin ze zich begeven, kunnen ze niet op racisme steken. Ze koesteren wel veelal een enorme haat tegen de eigen culturele achtergrond. Islam zelf zorgt voor segregatie. Het zit ingebakken in de cultuur die de wereld verdeeld in gelovigen en ongelovigen en in veel islamitische landen de ongelovigen een dhimmi-statuut toekent dat onze moslimminderheden in hun ergste nachtmerries nog niet kunnen beleven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar moet niet over gediscussieerd worden. Zelfs in het zogezegde vredige Andalusië moesten niet-moslims merktekens dragen op hun kledij. Dat moesten Hindoe's in Afghanistan onder de Taliban ook doen. Die houding tegenover ongelovigen is inherent aan de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar en eigenlijk 'ondenkbaar' gedachtegoed die voorbestemming. Eigenlijk kan je zo nooit verantwoordelijk geacht worden voor je daden. Is dat hoe moslims denken? BTW wil je nog dat ik iets voor je meebreng tegen het einde van het jaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Juist, dat klopt. Zoals ik in mijn laatste post als aanhaalde. Ik hoop een ding en dat is dat we dan meteen ook maar eens afrekenen met al die pamperaars die ons dat aangedaan hebben. Want laten we eerlijk zijn: ge zou als moslim toch al heel dom moeten zijn om alles niet te aanvaarden wat ge hier zoal kunt gedaan krijgen eens ge de juiste "papieren" hebt. Maar blijkbaar zijn er dan toch nog bij die zo oerdom en super debiel en achterlijk zijn dat ze de kip met de gouden eieren slachten. Er lopen er hier op het forum blijkbaar toch een paar rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden zond men op Canvas een reportage uit over een jonge cineast uit - ik dacht - Libanon die was moeten vluchten omdat ie homo was. Op een gegeven moment prostitueerde hij zich in één van de Golfstaten, volgens hem zijn er enorm veel van zo'n schandknapen in de Golfstaten, en kwam er een steenrijke Saoediër bij hem. De man was getrouwd en had kinderen maar wou seks met de mannelijke prostituee. Vooraleer de jongeman met hem naar bed ging, vroeg hij zijn gast of deze een glaasje alcohol wou. Waarop de Saoediër beleefde weigerde: "Alcohol is haram". Die anekdote was de jongeman bijgebleven omdat hij zo typerend is voor de schizofrene islamitische samenleving...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dat maar goed afloopt... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 augustus 2013 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen elke religie heb je stromingen die min of meer extremistisch zijn en overtuigd van hun superioriteit die racistische kenmerken heeft. Het inherente racisme aanwezig in religies dient evenzeer aangeklaagd te worden als de discriminatie tegen religies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Inderdaad. Heel raar en vooral zéér gevaarlijk gedachtegoed. 3) Ik hoop dat het aantal moslims dat op die manier denkt een zéér kleine minderheid is. 4) Graag hoor, maar misschien hebben we het daar beter via PB over?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |