![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet iemand er wakker van liggen? Treed toe tot het Gild der Moderatoren en je kan zelf aan de slag. Waarop wacht je?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pontifex gaat er blijkbaar eens met de botte bijl door gaan. En er is hier nu reeds bijna niemand meer actief. Ge kunt hier tegenwoordig makkelijk 3 maanden wegblijven , zonder iets noemenswaardig te missen.
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze persoon doet niks anders dan venijnig reageren op algemene kritiek/opmerkingen op de moderatie |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou kunnen Nick. Alle argumenten zijn goed behalve als je mensen gaat beoordelen omdat ze een kut hebben in plaats van een fluit.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
t begint hier meer en meer op de echte politieke wereld te trekken...
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, als je niet tegen het soort reacties kan zoals degene waarop je hier nu zo kortzichtig reageert, is dat jouw probleem. Zeuren op de moderatie kan iedereen. Daar moet je echt niets voor kunnen. Doe het dan zelf en beter. Het mag. Het is gratis. Dus, waag je kans: maak de sprong van mekkeren aan de zijlijn naar actieve moderator.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteindelijk vraag ik je maar om consequent te zijn, hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 29 augustus 2013 om 13:14. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was voordien ook al zo, hoor.
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als het aan de hand van het forumreglement was, zou daar geen bezwaar tegen bestaan. Maar vanuit pure willekeur, neen, dat valt niet goed te keuren. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2013 om 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zou maar erg zijn dat iemand een virtueel persoon , die men buiten dit forum nog nooit heeft gezien of gesproken , zou missen. Dan scheelt er volgens mij iets in de bovenkamer. Forumleden komen en gaan hier voortdurend.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
De veelposters zijn altijd dezelfde.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
Ik mis wel degelijk een aantal zeer capabele forummers. Bannelingen meestal.
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Dronkoers was een fenomenaal K&K fenomeen, die bracht weinig of niets ernstigs in. Voor de rest is het hier een familie: meestal altijd dezelfde vertrouwde leden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2013 om 17:10. |
|
|
|