Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2013, 21:54   #261
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Vanuit mijn standpunt zijn westerlingen de extremisten door de hoofddoek te willen verbieden...

zo gaat dat nu eenmaal met tegengestelde opvattingen & belangen
Jij zegt dat je niet een beetje moslim kan zijn, dus is het enkel geen moslim of extreem moslim.

Wie geen grijstinten kent is een extremist.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 augustus 2013 om 21:54.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 00:20   #262
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sorry, dat is niet voldoende. Islam is overgave aan god, dat kan niet een beetje. Evenmin men een beetje kan bidden... of een beetje vasten... of een beetje halal leven...

moslim zijn is een levenswijze... en die is op sommige vlakken, zoals de opvattingen over de hoofddoek, niet te verzoenen.
Wat dan met Adam & Eva ??

En ik blijf bij mijn volgend standpunt:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 11:28   #263
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
sorry, dat is niet voldoende. Islam is overgave aan god, dat kan niet een beetje. Evenmin men een beetje kan bidden... of een beetje vasten... of een beetje halal leven...

moslim zijn is een levenswijze... en die is op sommige vlakken, zoals de opvattingen over de hoofddoek, niet te verzoenen.
Als een individu een beetje moslim kan zijn - ik ken er verschillende -, dan kan een overheid die richting ook opleggen. Zeker wanneer blijkt dat de strikte beleving van een godsdienst sociale integratie in de weg staat, zorgt voor overlast en economisch gezien geen hoogvlieger is.

Het is een denkoefening die politiek zal beslecht worden. Hoop ik.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 11:34   #264
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanuit mijn standpunt zijn westerlingen de extremisten door de hoofddoek te willen verbieden...

zo gaat dat nu eenmaal met tegengestelde opvattingen & belangen
Misschien denk je dat het vanzelf mettertijd zal luwen. Maar stel dat het mogen dragen van een hoofddoek als een aanmoediging overkomt om nog andere stappen te zetten?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 16:13   #265
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is het.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 16:19   #266
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Zo is het.
lol, Islam will dominate the world.
Je zal nooit de westerlingen kunnen overtuigen om moslim te worden en als je ze dwingt, dan zal je zien hoeveel respect en geduld ze gaan hebben.
Het is nog altijd een feit dat de Westerse samenleving hun technologische voorruitgang nog altijd sneller gaat dan die van het oosten.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 16:24   #267
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het.
Krapuleuze mensen zijn het die westerlingen . Zo maar verbieden een schaap te kelen in de goot, langs de kant van de weg of zo maar verbieden de vrouw af te ranselen , terwijl dat een mens daar nu eens deftig goesting in heeft.
Ik zeg het nog eens : krapuul is het.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 16:56   #268
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Het is nog altijd een feit dat de Westerse samenleving hun technologische voorruitgang nog altijd sneller gaat dan die van het oosten.
Technologie is geen maatstaf om niet op uw doos te krijgen.

Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 20:11   #269
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als een individu een beetje moslim kan zijn - ik ken er verschillende -, dan kan een overheid die richting ook opleggen. Zeker wanneer blijkt dat de strikte beleving van een godsdienst sociale integratie in de weg staat, zorgt voor overlast en economisch gezien geen hoogvlieger is.

Het is een denkoefening die politiek zal beslecht worden. Hoop ik.
D�*t denk ik nu wel niet. Daarvoor zijn we weldegelijk gebonden aan de godsdienstvrijheid en zolang de persoon in kwestie de hier bestaande democratische wetten niet overtreedt, kunnen we die niet verplichten om een "matige" vorm te belijden.

Wat we wèl kunnen doen in mijn opinie is vb. mensen in soepjurken, hoofddoeken, abbaya's en andere karnavalskledij schrappen van de werkloosheid indien ze weigeren om zich op een normale manier op het werk te kleden; Ook baardmannen die niet worden aangeworven wegens veiligheidsredenen mogen worden geschrapt. Het is d�*�*r dat de overheid schromelijk tekort schiet. In Nederland gingen burka-madammen lekker naar huis nadat ze werden geweigerd voor een job, en gingen daags nadien even lekker ingepakt hun centjes ophalen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2013, 06:37   #270
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslims hebben het westen al getoond dat hun zion/christelijke flashy wapens & degeneratieve opvattingen a la democratie & homoseksualiteit, niets waard zijn in confrontaties waarbij westerse troepen uitmeerderd werden met factor 100 tegen 1

Laatst gewijzigd door Raven : 30 augustus 2013 om 06:39.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2013, 08:40   #271
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims hebben het westen al getoond dat hun zion/christelijke flashy wapens & degeneratieve opvattingen a la democratie & homoseksualiteit, niets waard zijn in confrontaties waarbij westerse troepen uitmeerderd werden met factor 100 tegen 1
Het grappige is dan nog dat 99% van deze afganen de Sharia willen invoeren.

http://www.jrbooksonline.com/uk_mari...ed_by_gays.htm

Citaat:
"We were pretty shocked," Marine Fletcher said. "We discovered from the Afghan soldiers we had with us that a lot of men in this country have the same philosophy as ancient Greeks: a woman for babies, a man for pleasure,.

"It was hell," said Corporal Paul Richard, 20. "Every village we went into we got a group of men wearing make-up coming up, stroking our hair and cheeks and making kissing noises.""

Laatst gewijzigd door BonBon : 30 augustus 2013 om 08:41.
Oud 30 augustus 2013, 08:45   #272
BonBon
Banneling

Standaard

Ik wist niet dat homosexualiteit bij moslim vrouwen nog meer aanwezig was, maar logisch als je het bekijkt.

Citaat:
Anyone who has lived in the Middle East could have told them this! The women are homosexual too! Although, this is a generalization, the thing about generalizations is that they are true of large portions of the populace. Homosexual is not really the right word, since they don't really consider it this. It is outlawed by the Koran, but like Catholics and the pill, it is largely an ignored prohibition. In countries where the sexes are so segregated (the home is separated into male and female rooms and when you visit the home, you go with the women to visit and your husband goes with the men) that they do not know or particularly care for one another. So they find amusement among their own kind.

It is so common, that a story from my 4 years in Saudi may illustrate: We lived for a time in a large Arab town (as opposed to a company compound like Dhahran) called Al Khobar. I was having real problems with the neighborhood boys, the 6-12 year olds. They were very destructive and roamed the neighborhood, bored and breaking out windows and smashing parked cars. My husband was a contractor in partnership with an Arab and we had rented an entire 6 unit apartment building for our own housing and for our higher level employees. The bottom floor was still empty.

After the men had gone to work, the boys would bang on the windows, breaking some, and once came in the building and slapped my daughter when she answered the door. We had tried everything, including speaking with parents and community leaders. But of course, young boys are not disciplined for harassing women. Sometimes, if I had to venture out, they would throw rocks at me with my baby in my arms! Our forman, a Yemeni, told us he would take care of it. He sat on the front stoop one day, and when the boys came around, he called and signaled to them to come over. This was an invitation to engage in sex that the boys all clearly understood, it being a common practice for men to fondle boys. They steered clear of our house after that.

In another case, my daughter used to go to an Arab neighbors house to play with their daughters when she was about 7. I had to put a stop to it when she told me they all took a bath together (children and women)! This from women that won't even take off a veil in front of a strange woman! They were obviously setting her up for sexual encounters, in fact, I consider what they did to be sexual abuse.

My daughter was too innocent to think of it in those terms at that age, so I did not make a big deal of it and make her feel victimized. Also, complaining to anyone would have probably resulted in her (or me) being jailed, not the Arabs! I just told her it was "weird" and that they should play over at our house from then on. You can imagine what 2-4 young, illiterate women do to amuse themselves when married to an old man and left home all day, unable to go out, work, or go to school. The homosexuality among the women is even more common, but less spoken of. I have many other stories from my time there that are illustrative of the common nature of homosexuality and pedophilia.
Oud 30 augustus 2013, 08:50   #273
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Getuige de enorme overwinningen der Arabische krijgshordes in 1948, 1967 en 1973 tegenover het veel kleinere Israëlische leger.... We zijn ongelofelijk onder de indruk.

Zelfs met kilo's explosieven lukken zelfmoordenaars erin bussen op te blazen en bitter weinig doden te maken.... Is dat geen boodschap van Allah dat ze toch eens iets anders moeten proberen.
Oud 30 augustus 2013, 09:11   #274
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Getuige de enorme overwinningen der Arabische krijgshordes in 1948, 1967 en 1973 tegenover het veel kleinere Israëlische leger.... We zijn ongelofelijk onder de indruk.

Zelfs met kilo's explosieven lukken zelfmoordenaars erin bussen op te blazen en bitter weinig doden te maken.... Is dat geen boodschap van Allah dat ze toch eens iets anders moeten proberen.
Volgens mij heeft het IDF toen zelfs nog niet "doorgeduwd".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2013, 11:23   #275
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik wist niet dat homosexualiteit bij moslim vrouwen nog meer aanwezig was, maar logisch als je het bekijkt.

Citaat:
In another case, my daughter used to go to an Arab neighbors house to play with their daughters when she was about 7. I had to put a stop to it when she told me they all took a bath together (children and women)! This from women that won't even take off a veil in front of a strange woman! They were obviously setting her up for sexual encounters, in fact, I consider what they did to be sexual abuse.
hiervan denk ik eerder dat het over een doodnormaal cultureel gebruik gaat. In al die landen baden vrouwen samen in de Hamam. Blijkbaar is dat dé meest sociale bezigheid die ze hebben. het wordt gebruikt om te roddelen, het lichaam van de jonge meisjes te bespreken en ze dan eventueel uit te huwelijen... echt gezellige troep, maar volgens mij niet echt teken van "sexual abuse".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 30 augustus 2013, 11:25   #276
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herinner me nog dat we die oorlog van 67 volgden op TV net alsof het over de olympische spelen ging. Elke dag haalde Israel wel een gouden medaille binnen. Het viel ons echt tegen dat het al op zes dagen voorbij was want dan konden we niet meer wedden over hoe snel de arabieren zouden gaan lopen.

Oud 30 augustus 2013, 11:36   #277
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik herinner me nog dat we die oorlog van 67 volgden op TV net alsof het over de olympische spelen ging. Elke dag haalde Israel wel een gouden medaille binnen. Het viel ons echt tegen dat het al op zes dagen voorbij was want dan konden we niet meer wedden over hoe snel de arabieren zouden gaan lopen.
Waarom hebben de "Vieze Joden" gewonnen in die 6 daagse oorlog?

Qua technologie was het Sovjet "monkey grade" materiaal tegenover "VS/Westerse technologie", ergo, onbelangrijk volgens Salah.

Qua manschappen. De overmacht van de Arabische legers is duidelijk.

Wat blijft er over?
De training van de Israëlische soldaten tegenover het grenzeloze vertrouwen in Allah van de Arabische krijgshordes?
Oud 30 augustus 2013, 11:47   #278
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Misschien denk je dat het vanzelf mettertijd zal luwen. Maar stel dat het mogen dragen van een hoofddoek als een aanmoediging overkomt om nog andere stappen te zetten?
Dat kan goed zijn, de wens voor hijab is merkbaar hoger in deze streken, opmerkelijk zelfs het sterkst bij autochtonen dewelke zijn toegetreden tot Islam.

Mijn inziens veroorzaakt door het repressieve beleid dat de overheid vandaag voert, en de mentaliteit van sommigen zoals gedragen op dit forum als voorbeeld
Oud 30 augustus 2013, 11:51   #279
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom hebben de "Vieze Joden" gewonnen in die 6 daagse oorlog?

Qua technologie was het Sovjet "monkey grade" materiaal tegenover "VS/Westerse technologie", ergo, onbelangrijk volgens Salah.

Qua manschappen. De overmacht van de Arabische legers is duidelijk.

Wat blijft er over?
De training van de Israëlische soldaten tegenover het grenzeloze vertrouwen in Allah van de Arabische krijgshordes?
Interventie van de duivel. Zijn prijs zal wel navenant zijn geweest ook
Oud 30 augustus 2013, 11:56   #280
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan goed zijn, de wens voor hijab is merkbaar hoger in deze streken, opmerkelijk zelfs het sterkst bij autochtonen dewelke zijn toegetreden tot Islam.

Mijn inziens veroorzaakt door het repressieve beleid dat de overheid vandaag voert, en de mentaliteit van sommigen zoals gedragen op dit forum als voorbeeld
haha! natuurlijk willen die suikermoslima's die zich bekeren omdat ze verliefd zijn op mohammed zich in karnavalskledij hullen. De goegemeente zou er eens niet bij kunnen stilstaan hoe verliefd ze wel is en vergeten dat ze zich bekeerd heeft!

Als ge tegen die domme geitjes zegt dat ze zich in een wit bruidskleed moeten hullen met een bloempot op hun hoofd dan doen ze dat ook hoor. Het duurt zolang tot ze één kleuterke naast zich hebben lopen, één peuterke in de buggy en één komende in de buik. en dan gaat Mohammed op zoek naar een nieuw lief. En dan vinden ze het ineens niet echt zo plezant meer.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be