![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#5261 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#5262 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
NOOIT, waren ze daadwerkelijk onpartijdig. Citaat:
Citaat:
Laat ons dit NOOIT vergeten, dit zijn harde feiten. Integenstelling tot de 'classified' bewijzen van Obama en Kerry. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 augustus 2013 om 23:07. |
|||
|
|
|
|
#5263 | |
|
Banneling
|
Napalm ingezet tegen Syrische kinderen
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#5265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het VN-team verlaat Syrie vroegtijdig. Een gevaarlijke rit naar Libanon...
Eindelijk laat Merkel van zich horen : Duitsland doet niet mee. Ondertussen groeit het protest tegen de 'symbolische militaire actie' : Protests against Syria attack gather momentum... Laatst gewijzigd door zonbron : 31 augustus 2013 om 07:41. |
|
|
|
|
#5266 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5267 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#5268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#5269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
je teksten tonen het nochtans duidelijk aan doei...
|
|
#5270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als zij het voorbeeld van Christelijkheid is laat die religie dan ook maar verdwijnen!
|
|
#5271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#5272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
probeer nog eens zou ik zo zeggen...
|
|
|
#5273 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De enige manier om zeker te zijn dat rotzooi als VX en sarin "weg" is, is een atoomwapen op de opslagplaats te gooien, dan is het allemaal plasma in de vuurbal, en dan is de kans astronomisch klein dat het dat soort van rotzooi wordt na afkoeling. Helaas is fall-out weer een ander miserabel punt.
|
|
|
#5274 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En of het gas daarna gebruikt is geweest door de regeringstroepen, of door een losgeslagen eenheid trouw aan Assad of zelf door de rebellen zelf, doet er weinig toe. Als je over zulke capaciteiten beschikt moet je maar zorgen dat het niet ingezet kan worden, al moet je er de trouwste en sterkste elitesoldaten aan wijden om het te verdedigen of onklaar te maken. Dat is het signaal dat moet gegeven worden aan beide partijen, als je dat niet doet dreig je ermee dat ze het conventioneel gaan gebruiken. |
|
|
|
|
|
#5275 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Syria Child Soldiers: Rebels Using Children In War http://www.huffingtonpost.com/2012/1...n_2210427.html "Video: Syrian Rebels Make Child Behead Prisoner" http://www.infowars.com/video-syrian...head-prisoner/ http://www.theblaze.com/stories/2013...ad-supporters/ Citaat:
|
||
|
|
|
|
#5276 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het spul onklaar maken... Zo simpel is dat niet hoor. Het opruimen van de gifgasbommen van WO1 gaat nog gestaag door.... Ik heb de enige snelle methode net aangehaald, een voltreffer met een atoombom. Een andere optie, iets minder zeker, is een zwaar bombardement met bunkerbusters, MOABs en afgewerkt met een napalmsausje. Citaat:
|
|
|
#5277 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar ik geef het voorbeeld van een hond, stel dat ik een hond opleid tot verdedigingsbeest, en die ontsnapt buiten mijn wil om en die verwondt of doodt mensen, dan zal ik er wel voor verantwoordelijk gesteld worden, ik moet maar zorgen dat die hond niet kan ontsnappen, zelf al probeert iemand hem vrij te laten of moedwillig eruit te halen, dat zal mijn verantwoordelijkheid natuurlijk verminderen maar die zal er altijd zijn. In dat opzicht moet je de intentie nu bekijken, ze kiezen geen zijde met een aanval en geven geen totale steun zoals in Libië, maar een waarschuwing dat deze manier van oorlog voeren ontoelaatbaar is. Onklaar maken van de chemische stof lijkt me ook moeilijk (terug geen special), maar de 'dragers' ervan kan vrij eenvoudig. En dan wordt het al een pak moeilijker om op dergelijke schaal een moordpartij aan te richten. En daarbij er zijn nog tal van andere oplossingen, verplaatsen naar een neutral derde partij bijvoorbeeld, uiteindelijk kan er toch niemand het normal vinden dat je in een burgeroorlog zulk arsenal ter beschikking moet hebben? mvg |
|
|
|
|
|
#5278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu, elke fabriek zal wel iets dodelijks liggen hebben dus het hoeft helemaal geen Sarin te zijn, die experts gaan wel iets kunnen zeggen of het artisanaal gebruikt is, verspreidingsmethode en nog zo'n zaken. |
|
|
|
|
|
#5279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#5280 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goed, neen, logisch, ja. En dood is dood, is dat nu met gifgas, een bombardement met brisantgranaten of met een bot mes. Nooit begrepen waarom er zoveel gezeik over gemaakt werd. Ik denk dat het eerder te maken heeft dat het uiteindelijk te goedkoop is, en dat de na-effecten te lang duren. Citaat:
|