![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 | |
Banneling
|
![]() Het is weer de schuld van 3% van de bevolking... Makkelijk om je eigen falen niet te erkennen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() In elk geval , die Zwart en Blank zever is niet meer aan de orde van de dag. Ex-kindsoldaatjes uit Afrika zijn sindsdien in de Belgische steden gepasseerd, met scherpe messen op zak... Het grote gevaar komt trouwens niet uit zwart Afrika, maar eerder van een bepaalde godsdienst, waar ik u eens laat achter raden. Het begint met een " I". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonie en Brussel hebben ze de Franse cultuur. Vlaams is nu eenmaal geen taal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2608 |
Gouverneur
|
![]() Velen beschouwen het vlaams wel als een taal, zelfs Nederlanders.
![]() |
#2609 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams wordt in woordenboeken weldegelijk aangeduid als "Zuid-Nederlands". Sommige vlaamse woorden hebben niet alleen een andere betekenis, andere woorden worden in Nederland zelfs nooit gebruikt. Het is géén dialect zoals Limburgs of Antwerps of Brabants of Utrechts, maar een volledige taal met lichte nuances.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb jij een verklaring waarom de Disney-animatie films tegenwoordig een Nederlandse versie en een Vlaamse versie hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen uitdrukkingen en eigen tongval? Verschillende nuances in de humor?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zei me "eigenlijk spreken wij geen Duits ...", in een sappig accent in het Vlaams. Pittige meid !! Super sportief. Een schat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2617 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die clip is een illustratie van wat het VB toen was. En hoewel ik de muziek van Isabelle A om de muren van op te lopen vind, sierde het haar wel dat ze op zo'n jonge leeftijd gewoon bleef verder doen alsof er niets aan de hand was. Kindsoldaatjes in Afrika. Tja, Afrika is voor de grootmachten niet belangrijk genoeg om tussen te komen, dus daar laat men alles maar op z'n beloop en werkt men het zelfs in de hand door rustig de rijkdommen te plunderen terwijl de plaatselijke hongerige bevolking mekaar de kop inslaat. Wat "het gevaar" betreft; dat komt niet van de Islam. Ik zou eerder kijken naar die grootmacht aan de andere kant van de Atlantische Oceaan die telkens opnieuw onder valse voorwendsels militaire interventies uitvoert in gebieden die voor haar wel van strategisch belang zijn. Ooit gaat er toch eens een andere grootmacht willen meespelen en dan zien we mekaar, als we het al overleven, terug in het stenen tijdperk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaart u dan, dat er overal aan de grenzen van het islamitische rijk, .... (lees: Soedan, Ethiopië, Israël, Egypte, Libië, Syrië, Iran, Irak, Pakistan, Kasjmier, Tjetjenië, Noord-China, Indonesië, ex-Joegoslavië, en ik vergeet er vast nog een paar) ... wapengekletter is dat wordt opgeëist door streng islamitisch religieuze groeperingen? Toeval? Elke dag opnieuw, gedurende meer dan dertig jaar, zie ik in vrijwel alle journaals met buitenlands nieuws, islamgerelateerd wapengeweld. Elke dag opnieuw. Het spijt me voor u, maar dat kan ik van de VS niet zeggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 augustus 2013 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 | ||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat u weet dat de moorse beschaving in Al-Andalus zeer vooruitstrevend voor zijn tijd was met een voor die tijd ongekende tolerantie tegenover andere geloofsovertuigingen? Wetenschap, kunst en cultuur bloeiden toen onder de Moren. U weet dat de katholieken in die periode intolerante zwijnen waren? Jezus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toeval. Citaat:
Maar denken dat een "Reconquista" zal plaatsvinden, zoals u in het begin van uw post vermeldt, is niet alleen bespottelijk, maar ook waanzinnig. Wie wil er nu een burgeroorlog? Citaat:
Achter dat dunne laagje beschaving en ondanks al onze tablets, smartphones, internet en dies meer, zijn we nog steeds ongeveer dezelfde als onze in holen levende voorvaderen. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 31 augustus 2013 om 23:32. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hun huidige president heeft zelfs de Nobelprijs voor de vrede gewonnen. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 31 augustus 2013 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |