![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te doen natuurlijk, dat word een bloedbad, dat versta je zelf toch ook wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Burgemeester
|
![]() Als ge niet deftig hebt leren vallen, gewoon laten bloeden. Scheren is linkiewinkie zever. Vooruitgangsgeloof. Blind geloof dat technologie alles in orde brengt. Een beetje conservatisme kan geen kwaad. Een echte n-va'er scheert zijn benen niet. Het aangezicht wel. Dat wijst op discipline en kracht
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben geen actieve fietser, voor alle duidelijkheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij moeten zij even streng aangepakt worden als den automobilist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doet me wat denken aan dat programma over uit de hand gelopen hobby's met die onnozelaar die werkelijk denkt dat hij Merkx is.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou al tevreden zijn als fietsen in éénrichtingsstraten terug verboden wordt.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij moet dan wel héél piepjong zijn. Fietsen (ook bromfietsen) in éénrichtingsstraten is het resultaat van ooit een voorstel van Stevaert.
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, ik denk dat die aanpassing voor fietsen (en bromfietsen) in éénrichtingsstraten dateert van 01/01/2004.
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve als er een bordje staat, dat voorziet dat de fietsers wel degelijk door mogen. Wie een kleine heeft of had die in Gent studeerde weet het volgende uit de studentenbrochure: de meeste éénrichtingsstraten zijn voorzien van het uitzonderingsbordje; in die straten waar geen uitzondering voorzien is, is het omdat het er gevaarlijk zou zijn; de flikken zullen je een boete geven als je er toch door vlamt. (maar evengoed vrees ik dat alle studenten in Gent kleurenblind zijn; ik denk dat ze systematisch stoppen voor het groene licht, want ze rijden met hun fietsen altijd en overal door het rode licht). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dat je geen actieve fietser bent kan ik mij voorstellen. Ik denk eerder dat je een ouwe mopperpot van rond de 70 bent, die enorm veel tijd achter zijn computer doorbrengt. Vergis ik mij ? Zo éne dat alles beter weet. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 1 september 2013 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even chronologisch hernemen:
Citaat:
Citaat:
als er een trainingsverbod komt op de openbare weg, dan mogen alleen nog mensen zoals ik, oude peekes en meekes, op een fiets. Geen wielrenner, prof of amateur, kan nog trainen; weg Ronde van Vlaanderen. als ge al geen 30 per uur moogt fietsen, op plaatsen waar ge niemand hindert, dan moogt ge echt niets meer. Groepen van maximum tien man. dit is nu voorzien (er zijn nog artikelen of delen die ik niet knip en plak): Citaat:
|||
![]() |
![]() |