![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Provinciaal Statenlid
|
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
|
|
|
#204 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Op twitter bedoelt u? En luister trouwens wat Hillary rond 01:00 zegt "No foreign country should get involved in Syria with a intervention"
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja.
https://twitter.com/handsoffsyria Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 1 september 2013 om 23:07. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zou best wel eens kunnen dat ze Assad graag zelf aan het gas zien 'Meerderheid Nederlanders voor ingrijpen Syrië' 27/08/13, 18:15 − bron: ANP RTL: 54 procent vindt dat Nederland daarbij moet helpen Een ruime meerderheid van de Nederlanders (70 procent) vindt dat de wereld moet ingrijpen in Syrië. Ruim 54 procent is van mening dat Nederland daarbij moet helpen. Dat blijkt uit een gezamenlijk onderzoek van RTL Nieuws en EditieNL, uitgevoerd door DVJ insights. Volgens een overgrote meerderheid van de Nederlanders (95,5 procent) is met de gifgasaanval van vorige week de grens overschreden, blijkt uit het onderzoek. Voor ingrijpen in Syrië is een mandaat van de VN belangrijk voor veel Nederlanders. 63,6 procent van de ondervraagden vindt dat de internationale gemeenschap niet mag ingrijpen zonder dat mandaat. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/13828...en-Syrie.dhtml |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Banneling
|
Het kind met de gele t-shirt heb ik nog ergens gezien denk ik?
http://www.youtube.com/watch?v=l8Vvx-PEXf8 en ja hoor, hier ligt hetzelfde kindje nog in leven. Daarom zijn al de t-shirts opgetrokken om ze minder herkenbaar te maken. http://youtu.be/BjK1BIUMah0 . |
|
|
|
|
#210 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
ahh, common sense laks .. maar klopt wel is zeer zeldzaam en doet hetgeen zeldzaam is niet in waarde toenemen of dwaal ik nu af richting antiquiteiten |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De titel van het bericht is misleidend. De meerderheid wil dat de VN een mandaat geeft voor interventie. Ze zijn dus TEGEN een VS/Franse aanval zonder meer. Als de enquête te betrouwen is natuurlijk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 september 2013 om 18:16. |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Talm niet @BonBon, een belangrijke pusher is reeds bekend. Ze deden zich gedurende het conflict steeds als onpartijdig voor, dit zelfs ondanks meerdere directe aanvallen op de Syrische souvereine.
De vijand van Syrie is maar al te bekend. Mij zal men alvast niets meer wijsmaken wat dat betreft. Het gaat trouwens eerder om Iran (red line bibi = red line bama), dat is het objectief. Het vermoorden van Assad en zijn familie zijn slechts bonuspunten voor deze familie. Laat ze maar begaan. Iets zegt me dat dit niet zoals verhoopt zal aflopen voor hun... Maar de miserie moeten we er bij pakken. |
|
|
|
|
#217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
integendeel, verveel me niet zo snel doe het rustig aan en zorg dat ik mijn jing en jang in balans houd de mens daarentegen is zelden tevreden maar gelukkig geldt dat niet voor ons |
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie herinnert zich Brown Moses (blogger) nog? Zeer interessant... |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog meer explosief materiaal...
Seymour Hersh & het Syrische Electronische Leger onthullen het valse vlag-verhaal inzake het inzetten van chemische wapen in Syrie. Geen C/P's, lees via de doorverwijzing AUB. Land Destroyer Report - NATO's War on Syria Just Got Dirtier Laatst gewijzigd door zonbron : 11 december 2013 om 17:52. |
|
|