![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Met zijn boek "De Moord op Lumumba" heeft de man het hele Belgische establishment serieus in verlegenheid gebracht. Toen de Parlementaire Onderzoekscommissie, zoals te verwachten viel, op een sisser afliep, hebben de nabestaanden van Lumumba een rechtszaak aangespannen waarbij De Witte hen steunt. Die man durft zijn nek uitsteken en tegen het establishment aanschoppen. Alleen wie deel uitmaakt of naar de pijpen danst van dat establishment zou de man een oetlul noemen. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 4 september 2013 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt alle kritiek hebben op de politiek van deze heren - ik deel hun ideeën niet, hoor, je zou hen gauchistisch kunnen noemen - maar ik maak, i.t.t. jou, wel een onderscheid tussen de mensen en hun ideeën. Ik vind b.v. een aantal mensen bij N-SA als mens zeker niet onsympathiek, hoe ver onze standpunten ook van elkaar mogen verschillen. Hoor jij daar trouwens toe? Hebben we elkaar reeds ontmoet? Ook totaal absurd is jouw bewering dat Willaert en De Wilde tot "de elite" zouden horen. Straks ga je nog zeggen dat je ze in de Club de Lorraine hebt aangetroffen. Citaat:
![]() Willaert is iemand die met alle soorten mensen kan praten en personages uit alle milieus kan neerzetten, het is een acteur, hé. Ik ben dat niet, maar ik moet hier nu toch ook geen boekje opendoen over de "sociale vaardigheden" van bepaalde mensen aan jouw kant van het spectrum? Dat zou ook onheus zijn, nietwaar? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 september 2013 om 15:15. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij maatschappelijk relevanter theater kunt maken dan die "oetlul", doe dat dan hé. Maar zit hier niet te zagen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin...ik stuur mijn mening ietwat bij. We bergen de AK-47 even op. Maar dat wil niet zeggen dat de linkse aanpak nu volledig snor zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dominique Willaert blijkt een linkse subsidieslurper. Als die nitwit onzin vertelt, is dat de doodnormaalste zaak van de wereld. Mocht het een integere, verstandige kunstenaar zijn, en hij braakt dergelijke nonsens uit, dan kan je van je nest maken. En wie weet bedoelt hij die uitspraak niet als een fameuze provocerende troll-actie. Misschien zit die DW iedereen die serieus op zijn debiliteit ingaat uit te lachen. In dat geval: gefeliciteerd, mission accomplished. Geven we hem het voordeel van de twijfel? Of zijn er hier mensen die hem of zijn werk echt kennen, en uitsluitsel kunnen geven?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Schaf de werkloosheidsuitkering af, en het probleem lost zichzelf op.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou MB niet geïnteresseerd zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu stel je die vraag? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik had het over Jozef De Witte, de hoofdinquisiteur van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding. Vergis ik mij nu van De Witte?
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het moet waarschijnlijk al van de Stomme van Portici geleden zijn dat er in België nog maatschappelijk relevant "theater" is gemaakt...
Lees Nota Bene Goed Laatst gewijzigd door Nota Bene : 4 september 2013 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans "echt links" hoor.
En niet jouw onzichtbare, onbestaande linkse vriendjes. Wouter symboliseert de naïviteit. De andere twee staan voor corruptie. Dat zijn de kernwoorden van links. |
![]() |
![]() |