![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus vechten mag? Slagen en verwonding is toegelaten behalve voor sommigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Hier in Florida ga je de bak in voor een jaar als je betrapt wordt met een jointje of een fiets steelt. Iemand ineenslaan: minstens enkele jaren effectief. Gewapende overval: zonder schieten minstens 10 jaar, met schieten minstens 20, schieten richting politie riskeer je de doodstraf. Een kennis heeft een maand in de bak gezeten wegens tegen een kerk te pissen 's nachts (en geen geld voor dit af te kopen: 600 dollar). Dit is misschien wat extreem aan de andere kant, maar waarom kun je in Belgie gewoon vanalles onbestraft uitvreten?
Het bizarre hier is wel dat de criminaliteit nog steeds erg hoog is, en niemand er nog van opkijkt als iemand in de bak heeft gezeten. In de lokale pub heeft meer dan de helft al gebromd (publiek pissen, jointje roken, dronken rijden, paddestoelen plukken, zitten schieten in hun hof, ...). In deze county heeft 40% van de afro-amerikaanse bevolking een strafblad. Leuk detail: ooit in de bak gezeten, dan stemrecht kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Back OT
Blijkbaar is het stuk (inlands?) crapuul niet aan zijn proefstuk toe... http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tersbaas.dhtml "Sloeg eerder al scheidsrechter en supporter voetbalclub neer" Wegsteken voor een tijdje, en bij volgende herhaling voor lange tijd tot hij fysiek niet meer in staat is geweld te plegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Florida is dan ook het rusthuis van de USA. De oudjes gaan naar ginder wonen en wensen geen verstoring van hun comfort. De politie levert blijkbaar service op maat. Wat echter veel verontrustender is, is dat er uiteindelijk rechters zijn die dergelijke mongoloide vonnissen vellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je dat van zijn gezicht aflezen?
T'is een minderjarige, dus we krijgen enkel zijn beginletters. Het kan Bilbo of Barak zijn. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...belgische.html
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 5 september 2013 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een zeer vervelende partner om mee te redetwisten.
Je verdraait constant je eigen discours, èn dat van je partner. Eerst: je zegt iets over duizenden cipiers en honderdduizend cellen Ik reageer: 'kleine' vechtpartijen tussen 'gelijken' dat is zo erg niet om een reactie als de jouwe te rechtvaardigen En dan ga jij zeggen dat ik eigenlijk beweer dan "slagen en verwondingen" niet strafbaar zouden moeten zijn. Foei man. Met zo iemand kan ik niet bevriend geraken. Ik heb vrienden met andere inzichten, meningen ... als ikzelf; ik waardeer en respecteer dat. Maar als ze mijn gedachten gaan verwringen, dan denk ik: ga maar thuis ruzie maken, met duizend Chinezen, maar niet met den deze. Hier zie, lees het maar eens na. Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Zeer dom. Je weet het, waarom laat je je dan nog pakken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pis jij tegen een kerk 's nachts ? (of tegen een gevel van een toeristisch restaurant-hotel, gelijk den brulkikker De Decker JM ) Dat is toch pure minachting van de eigenaar en van de poetser die het mag terug proper maken met die stank. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik nog wou zeggen over Aalst.
Raar toch. Dat ventje had al een pédigree die kon tellen, hij had al in den bak gezeten. Ninove ligt niet zo ver van Aalst. En die flikken van Aalst konden hem op de oude manier niet pakken. Afijn, het bevestigt alsmaar: meer camera's = meer misdrijven opgelost De Schoof gaat hem dringend eens een dashcam aanschaffen. .
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sta nog steeds verstomd over het aantal mensen die denken dat strenge regeltjes opstellen een oplossing bieden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 september 2013 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die het VS-rechtssysteem niet inefficiënt vindt... Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 september 2013 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar maar maar .... geen strenge regels opstellen geven niet alleen geen oplossing, maar leiden tot iets dat nog erger is. En het allerergst, het meest maatschappij-ondermijnend is: regeltjes opstellen, en die dan .... niet toepassen. Eens de mensen dat doorhebben, dan ben je voor lange tijd alle zin voor solidariteit, sociabiliteit enz. kwijt. .
|
![]() |
![]() |