![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grijze massa doet het anders dan het creatieve genie, dus het genie geniet niet van zijn werk?
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er wordt genoten, dat is een feit. En dan spreken we nog niet van de klant...
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein inkomen?
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten er natuurlijk tussen die het graag doen. Maar zoals ik al gesteld heb en de realiteit ook bewijst ( ik wil gerust met jou een bordeeltocht doen en alle vrouwen van de eerste tot de laatste vragen of ze het echt uit vrije wil doen. Indien er maar 1 tussenzit die zegt dat er andere factoren zijn die de doorslag gaven om deze activiteit uit te oefenen dan gaat je stelling de mist in ) Een groot deel doet het voor het geld. Prostituee zijn voor het geld is niet uit vrije wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat behoefde eigenlijk niet eens uitleg. Het aantal mensen dat een job doet is irrelevant om conclusies te trekken aangaande arbeidsvreugd. Als we jouw stelling doortrekken tot in het absurde, dan zouden bandwerkers en klerken en ongeschoolde arbeiders het meest van hun job genieten, omdat er daarvan het meeste zijn, quod non. Je ziet hopelijk in hoe ridicuul je argument dus was. Citaat:
Keuze impliceert vrijheid en vrijheid=/=dwang
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn argument aanvullen. De meerderheid van de vrouwen kiest niet voor prostitutie ondanks het gemakkelijke geld, terwijl dit niet hoeft te betekenen dat ze automatisch graag die andere job doen. Post hoc van jouw kant. Citaat:
Dwang heeft vele gezichten. Neolibs en ancaps hebben een heel armoedig beeld aangaande dwang. Maarja, de stroming is dan ook arm qua argumentatie en pover qua gedachtengoed. Enkel het economische aspect is van tel. En zoals iedereen die niet te laag scoort op intelligentie, weet dat economie slechts een verklarend marginaal verschijnsel is, een hoop exacte wetenschap negerend, zijn meningen komende vanuit een neolib hoek evenveel waard als hetgeen ik juist heb doorgespoeld in het toilet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer factoren zoals een pooier hebben die gewoon je onder druk zet om dat werk te doen,een laag zelfbeeld, geen opleiding of scholing die je andere mogelijkheden biedt, een verleden van seksueel misbruik, het afbetalen van mensen die je hier gebracht hebben, verbonden zijn aan " omwille van het geld"is die vrije keuze op zijn minst voor discussie vatbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft het niet zo te verbloemen of af te zwakken. Trouwens afbetalen van die mensensmokkelaars is ook zo'n voorbeeld van schuld die heel veel voorkomt. Zowel op heel individueel vlak als in realpolitik tussen naties. De overwinnaar kan altijd schuld eisen en de schuld is gerechtvaardigd. Maar de overwinnaar is niet altijd de gerechtvaardigde overwinnaar. Pooiers en smokkelaars ter plaatse afmaken. Ik heb daar geen respect voor. Het zijn zelfs geen mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee zeg ik niet dat er helemaal geen vrouwen bestaan die bewust voor dit beroep kiezen,omdat het makkelijk verdient is in hun ogen, ze wel van seks houden met wildvreemden, maar dat is een minderheid, bij de meeste dames zijn er veel factoren die de " keuze" beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boadicea , leg eens kort uit wat er gebeurd is , aub ?? Citaat:
Die heeft toch wel de vrijheid om te beslissen wat de man draagt lijkt mij.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn er veel die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en dit uit vrije keuze doen. Ik weet van zo'n geval uit Oost Europa die een vitrine afhuurt, veel geld verdient en dit opstuurt naar haar familie. Er is totaal geen dwang mee gemoeid, ze heeft trouwens geen pooier. Het is vooral kwestie van het thema bespreekbaar te maken en geen dwang te tolereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Raamprostitutie kan worden "weggestopt" in afgesloten straten/eroscenters e.d.
.. de trend is volgens mij nu reeds om eerder "ondergronds" te gaan via TV kanalen en teleteksten, weghsite's e.d. Afschaffen ? Naar het schijnt helpt het om "hoerenlopen" strafbaar te maken (Zweden) maar niet voor niets heet het "het oudste beroep ter wereld"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog steeds een verschil tussen "geen dwang" en zich met hart en ziel en met plezier inzetten voor de job die je gekozen hebt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() Geldt dit niet voor de grote meerderheid van werkend Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |