![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensenhandel bestaat, maar het is een uitwas, de uitzondering op de regel. Denkt nu echt iemand dat in het bordeelcircuit mensen zich gaan bezighouden met dwingen, bewaken en afdreigen op dagelijkse basis van ongelukkige meisjes die geforceerd worden om werk te doen dat ze absoluut niet willen? Dat is niet kost-effectief. Klanten zien dat, onwillige en ongelukkige meisjes brengen geen geld op, die kosten alleen maar geld. Matroesjka's is dus inderdaad zwaar fictie, maar occassioneel zijn er wel gevallen uiteraard, maar daartegen is er dus bestaande wetgeving. Dit zet een en ander nog eens in perspectief : Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou willen voorstellen dat enkel nog knappe prostituees aan raamprostitutie mogen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar.
Ik heb die link niet gepost. Als je op de verwijzing naast mijn naam klikt, dan kom je op een bericht waar niet eens een link instaat. Ik geloof bovendien helemaal niet in de mythe van de gedwongen prostituée. Ik zal niet beweren dat er geen misbruik bestaat, maar dat komt in elke job voor. Ik zou zelfs de kost niet willen geven aan vrouwen die op kantoor al eens de ogen dicht en de benen open doen, al dan niet tegen hun goesting.
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, schuld van de tablet, die kuren heeft denk ik. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 september 2013 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw interesse in mijn sexleven, neemt bizarre proporties aan.
Citaat:
Ik weiger echter klakkeloos te geloven in het 'zielige-meisjes-cliché' ![]() ![]() ![]() Fijn dat je zelf argumenten aandraagt die jouw stelling naar de prullenbak verwijzen en bevestigen wat ik vermoedde.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is weldegelijk een link van meneer, waarin zijn eigen wilde veronderstellingen onder de mat geveegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn namelijk vrouwen die het als een hobby beschouwen. Die het beroep dus gratis uitoefenen. Zij zitten wekelijks in clubs en dancings en gaan elk weekend met een ander mee. Om nog maar te zwijgen van vrouwen die hun partner bedriegen, seksvriendjes hebben, minnaars, het stopt gewoon niet. Mannen doen dat natuurlijk ook, maar soit, je snapt het. Er zijn nu eenmaal vrouwen met een hoog libido die niets anders kunnen dan de hoer uithangen. Letterlijk of eerder omfloerst. Op basis van hun gedrag in de omgang kan ik de hoertjes er zo uitpikken. Nog niet zo lang geleden had een goeie maat van mij een nieuwe vriendin. Als ik haar bezig zag, had ik al genoeg gezien. Een tijdje daarna staat hij aan mijn deur, met de boodschap dat ze hem bedrogen heeft. Wat een verrassing. Ik kon hem wel een klop op zijne kop geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, de grote broer van het hoertje.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een raamhoer kan toch iemand weigeren? Ze is heus niet verplicht om elke vent die staat te kwijlen voor haar ruit binnen te pakken. Het zegt veel over die raamhoer dat ze zich laat uitwonen door een verzopen stinkend varken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... die zijn natuurlijk niet beter he. Zo een mannen zijn players zeker? Hoerenbokken? Vetzakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ik wees je even op uw pastoorspraat
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die niet gebannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adolf Hitler is een dubbelnick van HAMC die hij niet meer gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het maar waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe ga je bepalen wat knap is , of wat is lelijk ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |