![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#6361 |
|
Banneling
|
In een logische wereld wel ja, de machthebbers willen het land alleen niet opgedeeld zien. Ook de rebellen willen het volledig en zijn zelfs niet bereid te onderhandelen.
|
|
|
|
|
#6362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag was toch dat congress?
Gaan er nu bommen richting Syrie of hoe zit dat? |
|
|
|
|
#6363 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#6364 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#6365 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#6366 |
|
Banneling
|
CNN rapporteert over het filmpje van de soldaten die terecht gesteld werden door rebellen, het argument is dan dat het een oude video is van vorig jaar. Ook dat het overgelopen commandanten zijn die gewoon zouden zijn om zoiets te doen.
Hij vergeet natuurlijk dat die commandant een geitenboer was en geen militair. Betreft Al Queda zecht hij dat het allemaal buitenlanders zijn en dat ze dan wel weggejaagd zullen worden door de gematigde rebellen. Yeah right. http://edition.cnn.com/video/data/2....oblem.cnn.html |
|
|
|
|
#6367 |
|
Banneling
|
Ze haasten zich om voor de VN te zijn, Obama wil echt die bommen smijten voor 1 of andere reden. Het zal een zware aanval worden volgens mij. Vooral vliegvelden, goed verdedigbare plaatsen, enz. Ze hebben een hele lijst gekregen van de rebellen waar ze moeten schieten.
Eigenlijk zijn die bommen vooral goed om de oorlog gaande te houden, meer 'nut' zie ik daar niet in. |
|
|
|
|
#6368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6369 |
|
Banneling
|
Hm, waar haal je dat nu weer? Ik ben zo anti-oorlog als wat maar een 1-2-3 oplossing voor Syrië zie ik ook niet. Het zoveelste moslim misbaksel, zo zie ik het en de VS is weeral compleet verkeerd bezig, die leren het nooit.
|
|
|
|
|
#6370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij vroeg je af wat het nut is van een zware bomaanval waarop ik zeg "is toch leuk"? Daarmee spreek ik voor de vs op een cynische maar in mijn ogen toch realistische manier. |
|
|
|
|
|
#6371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#6373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en daarom hebben ze ook niet de macht snap je het nu
|
|
#6374 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, moest je nu eens het percentage Joden vergelijken met het percentage aan belangrijke posten die ze hebben in Washington en wall street, zou je toch minstens tot de conclusie kunnen komen dat ze erg veel te zeggen hebben als kleine minderheid. En dan heb ik het nog niet over AIPAC etc.
Laatst gewijzigd door tomm : 9 september 2013 om 01:02. |
|
|
|
|
#6375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#6376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nope niet minderwaardig maar wel minderheden als je echt democratisch bent dan weet je dat minderheden niet de lakens uitdelen maar wel de meerderheid... Ze mogen hoge functies hebben van mij, maar zijn zwaar oververtegenwoordigd in de politiek en zeker de financiële sector, net als de Alewieten in syrië dus. (volgens mij zelfs meer dan de Alewieten in Syrië) De Joden zijn een kleine minderheid in de VS maar zonder steun van de Joden raakt geen enkele president verkozen. |
|
|
|
|
|
#6377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar vooral ten tweede de VS is niet in burgeroorlog, een teken dat die Joodse Amerikanen goed werk leveren
|
|
|
#6378 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#6380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Men wordt wanhopig, het geschenk moet nog voor de Yom Kippur in de bus zitten, liefst rondom 11 september niet? |
|
|
|