![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf dat niet meer.
Stel u voor dat die arme vrouwen problemen krijgen omdat ze met een vreemde man hebben gepraat... Het eerverlies voor de familie.
![]() |
#362 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze die school toch net zo goed Sint Eustachius noemen? toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle dagen, ik woon er tussen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Helaas , de religieuze hersenspoeling gaat verder en iedereen heeft wel een breekpunt.
![]() |
![]() |
#365 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lofwaardige uitzondering niet te na gesproken. Gelieve dus niet te fixeren op deze laatste. Citaat:
De cijfers worden achtergehouden en Torfs wil dat veranderen. En de poco's houden dat tegen, om de gekende reden... Citaat:
Citaat:
Of bedoel je die paar private instellingen waar kinderen van buitenlanders zoals EU-ambtenaren resideren?
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar broers zouden dan ook langskomen om uw kop af te snijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar kop, zijn kop, wat is het verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens visie is hier nu simplistisch? Juist ja... Ik ben geen moslim en dus niet geobsedeerd door de Koran, Iqra, is het woord waarmee de Koran begint, en ja, het betekent kennis verzamelen, leren, maar het verband met die school die volgens u niet Marokkaans is en niet Islamitisch, mag u gerust even uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spartel namelijk harder tegen dan een doorsnee vrouw.
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik nogal gehecht ben aan mijn hoofd, en dat wil ik zo houden.
Als een "allochtone dame" aangeeft door klederdracht of gedrag dat ze geen kontakt wil met vreemde mannen, wie ben ik om tegen haar wil in te gaan?
![]() |
#375 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is het watervalsysteem nu net ook één van de zaken die ik aanklaag. Er is absoluut niets mis met TSO en BSO. Er is wel iets mis met het feit dat je naar TSO of BSO wordt verwezen, omdat je in het ASO niet kan volgen of men meent dat je er niet zal kunnen volgen. Dat devalueert TSO en BSO en komt de leerlingen wiens talenten en capaciteiten ook echt daar liggen allerminst ten goede. En nee, dat betekent niet dat men de lat lager moet leggen in het ASO, maar wel dat het misschien zinniger is om mensen een jaar te laten dubbelen in het ASO in plaats van ze naar het TSO te verwijzen of ze de kans moet geven om verder te doen in het ASO, ook al denkt men dat het niet zal lukken. Citaat:
Citaat:
En nee, dat betekent niet dat het allemaal rozengeur en maneschijn is, maar evenmin dat het niet werkt. Gemengde scholen zijn een noodzaak om de samenleving leefbaar te houden, want die samenleving is ook gemengd en dat zal echt niet meer veranderen. Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2013 om 14:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#378 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar Circe heeft een video op Youtube gezien waaruit bleek dat dat onderzoek gefinancierd werd door de Moslimbroederschap.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het voor MIJN kinderen o zo supergoed is om met allochtone kinderen in de klas te zitten, waarom is het dan voor allochtone kinderen NIET goed om met allochtone kinderen in de klas te zitten? Er is me dunkt géén probleem met witte scholen (ooit behorende tot het beste onderwijs ter wereld) dus witte kinderen hebben geen probleem om met witte kinderen in de klas te zitten. is het dan niet zo dat witte kinderen gebruikt worden als hulpjes om de allochtone kindjes een stapje (of een half stapje) vooruit te laten gaan tussen het spijbelen door?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat iemands persoonlijk geloof is, zal de directies voor het overige worst wezen. Of u gedoopt ben of niet, maakt tegenwoordig niets uit. |
|
![]() |
![]() |