![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zou het verschil tussen een pilske en een duvel ook moeten afgeschaft worden. Communisten die zich met het drinken van een duvel boven het plebs stellen... ![]() Laatst gewijzigd door rafkaf : 12 september 2013 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was toen nog jong, maar het zou nu niet waar zijn want ik zou flink protesteren. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2013 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maw, uw voorstel is onwerkbaar.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conducteur dreigde me van de trein te laten zetten aan het volgende station + al de kosten hieraan verbonden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat even de stakingsbereidheid buiten beschouwing. Maar ik wou terugkomen op wat iemand anders eer in de draad vooropstelde: het is nu zo dat een treinkaartje enkel een garantieverklaring is voor een verplaatsing van station a naar station b; geen zitplaats gegarandeerd dus. Wel, die nieuwe ceo zou daar werk van mogen maken. Een systeem dat er niet meer kaartjes verkocht worden, dan dat er zitplaatsen zijn, of dat daarnaar gewerkt wordt (op ervaring vb. met abonnementen weet je nooit perfect ....) Voor mijn part mogen er goedkopere kaartjes en abonnementen komen, die inhouden dat bij full house, je dan wel je zitplaats moet afstaan. De conducteur roept bij een bepaalde bezettingsgraad dan af: alle gierigaards rechtstaan vanaf nu. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van ruzie is ook nooit sprake. "Excuseer, U zit op mijn plaats", je toont je ticket en er volgt altijd een "oh sorry" en ze maken je plaats vrij. Het is een kwestie van de woordje "gereserveerd" duidelijk aan te brengen + de notie dat de reserverende meer heeft betaald dan degene die onrechtmatig op die stoel zit. Om op Boduo's opmerking terug te komen, zodra al die tweede klassers in eerste klas bijbetalen, zijn dat ook eerste klassers, net als degene die op voorhand eerste klasse betaalde. En dan komt het inderdaad neer op het feit dat je betaald voor de verplaatsing, niet de stoel. Spijtig maar helaas.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 13 september 2013 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die lege plaatsen omdat mensen geen duurder 1ste klasse ticket willen betalen, kosten ook geld. Het is openbaar vervoer. Dat een privé luchtvaartmaatschappij extra rekent voor comfortable prijzen, is hun probleem. Als u een duurdere, comfortabele wagen koopt, is dat met uw eigen geld en van een privé bedrijf. De trein is openbaar vervoer. Het verschil is toch duidelijk? Zou u voorstander zijn om mensen die ervoor betalen, toe te laten op de pechstrook te sjeezen om files te vermijden? Laatst gewijzigd door Dakeyras : 13 september 2013 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het aanbieden van bier is geen openbare dienstverlening. Openbaar vervoer wel. Wat een debiele vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schaf 1e klasse af koppel ook die wagens af = minder plaats voor iedereen. Aan welk van die twee geeft u de voorkeur?
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel typerend voor de asociale blazen in eerste klas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Schaf 1e klasse af en koppel die wagens ook af = minder plaats, maar ook minder wagons nodig en te onderhouden. Mijn voorkeur gaat naar optie 1. Het is godverdomme openbaar vervoer. Dienstverlening aan de bevolking. Dat hoeft geen winstgevend bedrijf te zijn. En dat ze aub niet in hun hoofd halen dat ook te privatiseren. Dat geprivatiseer is onze doodsteek. Sommige zaken zijn van dermate belang voor een land, dat dat in handen van de overheid moet blijven, niet van op winst beluste kosten ten koste van dienstverlening besparende hebzuchtige en graaizieke privé bedrijven. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 13 september 2013 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Hang overal nog wat goederenwagens tussen : derde klasse. Gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Daar zie, we gaan straks in eerste klas naar huis treinen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koning van de trein. |
|
![]() |
![]() |