![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
Aangezien ik geen TV kijk, heb ik alles van Crimi Clowns gemist. Buiten uiteraard de tetten van Eline De Munck, ik lees nog wel de krant hé
Anyway, net naar "Crimi Clowns De Movie" gekeken, en ben er serieus van onder de indruk. Quinten Tarantino, eat your heart out ! Er loopt iets serieus fout in Luk Wijns zijne kop als je met zoiets kan afkomen. Echt genoten van die film, de regie, de chronologie, van het Antwerps en van de moppen. Het gedrag van de familie Tersago en randfiguren is er zo over dat je je niet kan indenken dat zo'n mensen echt bestaan, nochtans zijn hun reacties op die situaties altijd wel extreem geloofwaardig, wat de zaak hilarisch maakt. Een aanrader! No alcohol required. (maar net als zwemmen, beter een uurke wachten na het eten vooraleer hem op te zetten) ![]() Trailer
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Eline De Munck ... Blotte Tetten?? Neen bedankt.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
Ze waren nochtans niet gratuit, extreem professioneel in beeld gebracht, nog minimaal bedekt (stickers) en best te pruimen. Als je echt een hekel hebt aan Eline De Munck zeker kijken, ze wordt direct daarna doodgemept. Spoiler tussen de komma en het punt. Highlighten om te lezen.
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb de serie ook niet gezien maar CrimiClown de Movie wel. Rond dezelfde periode heb ook de film Sightseers gezien. Dat laatste is ook zo'n film waar je jezelf afvraagt 'mag ik hier wel mee lachen ?'.
http://www.imdb.com/title/tt2023690/ ![]()
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 september 2013 om 15:58. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|