Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2004, 17:26   #1
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard Een voorbeeld voor moslimmeisjes...

Gisteren was op VT4 het programma Miss Belgian Beauty Achter de Schermen.
Eén meisje viel mij meteen op:

http://www.missbelgianbeauty.be/func...tes.php?CID=12

Rahma Jaila

Dit is een Luikse van Marokkaanse afkomst en geldt voor mij als voorbeeld voor moslimmeisjes in dit land.
Rahma is spontaan en vriendelijk en is één van de meeste opvallende verschijningen van de groep.

Ook heeft zij er blijkbaar geen problemen mee om, net zoals de andere kandidaten, in badpak te flaneren of lichte kleding aan te doen.

Een perfect aangepast meisje dus.

En voor de Belgicisten: dat ze franstalig is, doet hier niets toe. Dus kom niet af met jullie belgicistisch gezwets...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 17:33   #2
Attiladehun
Banneling

Standaard

Akkoord met uw standpunt; ik hoop alleen dat het wicht niet gemolesteerd wordt door haar 'fundamentalistische'geloofsgenoten...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 17:37   #3
Jan V.
Schepen

Standaard

Binnenlandse Politiek? (verplaatst dus)

[size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be!

Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen
vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font]
Jan V. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 17:41   #4
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als alle allochtoonse meisjes bereid zijn van mee te stappen in een badpakken-défilé, dan zullen ze eindelijk beschaafd zijn, zoals wij.

Oud 23 september 2004, 18:27   #5
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Als alle allochtoonse meisjes bereid zijn van mee te stappen in een badpakken-défilé, dan zullen ze eindelijk beschaafd zijn, zoals wij.
Jongetje, daar gaat het toch niet om...

Het is de total package wat erop wijst dat ze aangepast is. Als jij dat niet wilt zien, pech voor jou dan...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 18:29   #6
Brecht
Vreemdeling

Standaard

Zolang ze maar Frans én Nederlands kan spreken en geen hoofddoek draagt, mag het voor mij allemaal
Brecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2004, 19:22   #7
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht
Zolang ze maar Frans én Nederlands kan spreken en geen hoofddoek draagt, mag het voor mij allemaal

+ als ze zich niet groeperen en in de criminaliteit/hoerenwereld terecht komen

Met groetjes,
Sam,
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2004, 08:02   #8
DenDuvel
Vreemdeling

DenDuvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Gisteren was op VT4 het programma Miss Belgian Beauty Achter de Schermen.
Eén meisje viel mij meteen op:

http://www.missbelgianbeauty.be/func...tes.php?CID=12

Rahma Jaila

Dit is een Luikse van Marokkaanse afkomst en geldt voor mij als voorbeeld voor moslimmeisjes in dit land.
Rahma is spontaan en vriendelijk en is één van de meeste opvallende verschijningen van de groep.

Ook heeft zij er blijkbaar geen problemen mee om, net zoals de andere kandidaten, in badpak te flaneren of lichte kleding aan te doen.

Een perfect aangepast meisje dus.

En voor de Belgicisten: dat ze franstalig is, doet hier niets toe. Dus kom niet af met jullie belgicistisch gezwets...
Inderdaad. Zij viel mij ook direct op. Een mooi en spontaan meisje. Ik vond het ook heel lief toen ze Nederlands begon te praten, ze doet er echt wel moeite voor hoor.
DenDuvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 08:45   #9
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam

+ als ze zich niet groeperen en in de criminaliteit/hoerenwereld terecht komen
Als spreekt ze chinees en draagt ze alle dagen een tent op haar kop, werkt ze in de hoerenwerld (als 'madam'), wat dan nog?

Buiten het feit dat dit een pak vooroordelen zijn over buitenlanders is het toch totaal onbelangrijk hoe een persoon zich privé gedraagd? Zolang het anderen maar niet benadeeld.

Sommigen boren gaten in hun lichaam en laten een Albert steken. Ik vindt dat walgelijk maar vindt wel dat mensen dit uit vrije wil mogen doen. Maar we gaan wel zagen over een hoofddoekje hé en welk dialect ze spreekt.

Hebben jullie dan geen respect voor de vrijheid van de mensen?

Laatst gewijzigd door Marco : 26 september 2004 om 10:10.
Marco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 09:01   #10
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Als spreekt ze chinees en draagt ze alle dagen een tent op haar kop, werkt ze in de hoerenwerld (als 'madam'), wat dan nog?

Buiten het feit dat dit een pak vooroordelen zijn over buitenlanders is het toch totaal onbelangrijk hoe een persoon zich privé gedraagd? Zolang het anderen maar niet benadeeld.

Sommigen boren gaten in hun lichaam en laten een Albert steken. Ik vindt dat walchelijk maar vindt wel dat mensen dit uit vrije wil mogen doen. Maar we gaan wel zagen over een hoofddoekje hé en welk dialect ze spreekt.

Hebben jullie dan geen respect voor de vrijheid van de mensen?
Onder uw voorwaarden: privé - anderen niet benadeeld, en als dat wederzijds is. Nog een belangrijk detailke: de wetten van de gastheer tellen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 10:17   #11
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
de wetten van de gastheer tellen.
In uw huis stelt u de wetten. Op openbaar terrein mag je enkel verwachten dat je geen nadeel ondervindt van andermans gedrag.
Als de MDP aan de macht komt, vindt jij het normaal om een boerqa te dragen? Dacht het niet. Omgekeerd is dat ook zo. Wie ben jij (ook al ben je met een meerderheid) dat je iemand anders verplicht een bepaalde levensstijl te hanteren.

Integreren en dan vooral de taal leren is een zeer positieve stap maar er is geen enkel moreel argument waarom een meerderheid dit mag verplichten aan een minderheid. [Als voorwaarde om een sociale uitkering te krijgen kan dit wel. Cfr.: Als u een brandverzekering wilt dan zal u iets aan de brandveiligheid moeten doen.]

Laatst gewijzigd door Marco : 27 september 2004 om 06:45.
Marco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be