Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2013, 12:02   #301
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het is hier K&K, waarom zou ik inspanningen moeten leveren om serieus te posten en te argumenteren?

Als ik goesting heb om hier een tettendraad van te maken, dan heb ik dat recht (bon, ik zou de echte eigenaars van de tettendraad over mijn nek krijgen, en dat is niet plezant, dus zal ik niet doen, stoute tettenmafia! )

Wat wel niet toegelaten is, zelfs in K&K, zijn persoonlijke aanvallen. Maar gelukkig voor jou trek ik mij daar niet veel van aan: La bave du crapaud n'atteint pas la blanche colombe, weet je wel. Of, om het in Engels te zeggen: Violence is the last refuge of the incompetent.

Voor het overige, zoals ik eerder zei, als je over een onderwerp wenst te discussiëren, probeer er eerst iets van te kennen. In onze internetmaatschappij is dat heus niet zo ingewikkeld. Zo weet je dat voor wanneer ik écht met u in debat zal gaan, als dat ooit gebeurt.
Goed idee, tetten!
Oud 16 september 2013, 12:04   #302
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik zou die allemaal hier naar toe sturen :
https://www.google.fr/search?hl=fr&s...44.boxYbKDWN2g
( progressieve linkiwinki-modus )
Waarom begaat iemand misdaden ? Voor geld of sex te hebben, en/of een luilekker leventje. Gééf het hen allemaal kadoo gewoon, dan valt de motivatie weg om misdaden te plegen.
Ook een goed idee.
Oud 16 september 2013, 12:04   #303
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Goed idee, tetten!
er zijn nog zekerheden in het leven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 15:38   #304
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
lol... Goed bezig makker.
Iedereen zit hier constructief in te praten in k&k en dan kom jij af dat jij dat niet moet. Een beetje situatie inzicht zou perfect bij jou passen.
héhé...

Citaat:
Ik leef niet in uw wereld en ik lees niet tussen de lijnen om te proberen te begrijpen wat er in uw kop rondgaat. Als je verwacht begrepen te worden schrijf dan zoals een volwassene. Leeftijd is blijkbaar een excuus om kinds te gedragen?
Er hoeft niet tussen de lijnen gelezen te worden, er is wel nood aan begrijpend lezen op basis van context.

Citaat:
Wat doe je dan op een forum waar er wordt verwacht constructief over politiek te praten? Of maatschappelijke zaken? Kan je niet gewoon beter oprotten en aan de toog van wulpse zulma gaan zitten? Daar passen figuren zoals u beter.
Ik ben zeer constructief ingesteld, maar niet in K&K. Ik vraag me wel af waar jij constructief meepraat, zelfs buiten K&K, maar dit terzijde.

Als je niet kontent zijt, start een topic over de luxe-gevangenissen in de goede subforum, en hééél misschien zal ik constructief reageren, in zoverre uiteraard het niet de zoveelste bleittopic wordt "wèèè de gedetineerden hebben teveel luxe, blablabla, wèèèè geen rechten, water en brood, blablabla, wèèè arme bejaarden, wèèèè, blablabla". Zo'n topics bestaan al in overvloed.
Zeker dat je dan nog een topic kunt openen binnen een maand of zo, in maart (twee keer zelfs), in juli, en waarschijnlijk nog twee-drie keer tussenin zo.
Oud 16 september 2013, 15:39   #305
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
er zijn nog zekerheden in het leven.
Hoewel, ik heb gelezen dat monokini aan het verdwijnen is...
Oud 16 september 2013, 22:46   #306
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Het is daarom dat ik vind dat het internet niet zo anoniem zou moeten zijn. Ik zou evengoed verklaren wat ik hier verklaar als je mijn naam zou weten.
Niemand belet u uw naam te geven. Maar niemand belet u om hem NIET te geven. Dat maakt eenieder zelf uit. En dat is goed.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be