![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21362 |
Banneling
|
![]() Toch raar dat er geen echte beelden zijn van die crash..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel ons eens hoe een low framerate camera (neem nu 10fps) 'echte beelden' kan maken van een vliegtuig dat aan 200 meter per seconde aankomt? Neem uw tijd, ik stel me die vraag al jaren en niemand heeft daar ooit antwoord op gegeven, een paar dagen kan er nog wel bij. Breaking news : het pentagon was/is geen torengebouw zoals wtc 1 en 2 waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21364 |
Banneling
|
![]() En omdat het geen wolkenkrabber is, is kerosine plots minder explosief en brandbaar. Dat verklaart het natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Peche : 17 september 2013 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat lijkt toch wel verdacht veel op een explosieve ontbranding van kerosine, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 17 september 2013 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21366 |
Partijlid
|
![]() Sorry dat ik hier maar zo in het wildeweg kom binnenvallen maar heb weinig zin om 1100 pagina's door te lezen. Heb hier even een vraag: Er wordt veel geopteerd dat de val van de wtc torens bewijzen dat er explosieven zijn gebruikt. Ook nu opnieuw weer door Rethink911.org waar experten het oneens zijn met het officiële verhaal. Dit wordt door mensen die 9/11 als een inside job zien als hét bewijs opgehaald. Maar waar ik niemand over hoor spreken is waarom het onmogelijk is dat Al Qaeda die explosieven aangebracht heeft. Al Qaeda heeft voor 9/11 ook al aanslagen gepleegd met explosieven zelf al in het WTC. Ik hoop dat iemand mijn luiheid wil vergeven en mij een antwoord wil geven waarom explosieven hét bewijs zijn van een inside job en niet door Al Qaeda zijn binnengebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb de tekst zelf geschreven ... Ik heb mijn huiswerk al gemaakt ...
![]() |
#21368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je nu zelf de complete debiliteit van die vraag niet in? Er is geen enkele degelijke en onderbouwde reden om aan te nemen dat dit voor een 'amateur'piloot met enkel een paar lessen op kleine vliegtuigjes onmogelijk is. Niet één. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21369 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En welke getuigen schuiven jullie dan naar voor die een RAKET gezien hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21370 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21371 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens die aanslag van 93 nog eens uitspitten, want de grote verantwoordelijk achter die aanval was de FBI, zij beslisten tenslotte echte explosieven te gebruiken. De overheidsinmenging in aanslagen op het WTC is met andere woorden geen uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21372 |
|
![]() 1. Massa's getuigen verklaren een vliegtuig gezien te hebben, sommige van ver, anderen van héél dichtbij.
2. Er werden inderdaad brokstukken van een vliegtuig gevonden in het Pentagon. 3. Geen enkele getuige heeft een raket gezien. Conclusie van de truthers: nah, toch een raket en daarmee basta ! Begrijpen wie begrijpen kan. Het is een vorm van cognitieve dissonantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21373 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus, de vraag is niet of er bewijzen zijn voor een aanslag met een vliegtuig op het pentagon, de vraag is welke bewijzen zijn er die die theorie tegen spreken. Zolang er vraagtekens zijn of bewijzen die niet passen in het verhaal van het vliegtuig, dan zal je moeten concluderen dat er nog geen uitsluitsel is over wat er nu precies het pentagon heeft geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21374 | |
|
![]() Citaat:
2. Er is niets dat wijst op een raketaanval. Geen vermiste raket, geen ooggetuige, geen onderdeel van een raket, niets... 3. Er is alles dat wijst op een vliegtuig: gekaapt vliegtuig, massa's ooggetuigen, onderdelen die terug gevonden werden... Zowel puntjes 2 als 3 zijn zeer belangrijk, zeg maar doorslaggevend. Uiteraard kun je blijven in cirkels redeneren maar dat moet jij weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En precies die mensen die op die ochtend aan boord van vlucht 77 gingen, werden in stukjes terug gevonden bij het Pentagon. Er is helemaal niets dat er op wijst dat deze mensen ergens anders vermoord zijn.
![]() |
![]() |
#21376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ De enorme hoeveelheid verklaringen van mensen die brokstukken van het toestel zagen na de crash !!!! onder hen ook vele vrijwilligers.
![]() |
![]() |
#21377 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, jij kiest de bewijzen die je verhaal ondersteunen en doet de rest af als onzin. Echt wetenschappelijk kan je dat niet noemen, ofwel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de torens zouden gaan instorten was al duidelijk merkbaar en zichtbaar. Explosieven zorgen niet voor het langzaam doorbuigen van stalen kolommen. ![]() En experts die het effect van brand op een staalconstructie ZONDER BETON! negeren kan ik niet serieus nemen.
![]() |
![]() |
#21379 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21380 |
|
![]() Wel praha, ik weet het zo niet met die perfecte haalbaarheid. Ik beweeer niet dat het onmogelijk zou zijn, maar er van uit gaan dat het een makkie betreft, zeker voor de ervaringrijke piloot die het zou uitgespookt hebben, lijkt me een brug te ver