![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie je, ik ken die manier van redeneren ook.
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Het Vlaams Belang klinkt meer als een gewone VZW die zich focust op 1 bepaalde item. Ze kunnen dus beter stoppen met politiek en meedoen met de gewone VZW's. Dat scheelt weer miljoenen euro's aan gelden die ze nu ontvangen.
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook al zou morgen het Vlaams Belang ophouden te bestaan, bestaan nog steeds de Vlaams Blangkiezers die dan hun stem zullen uitbrengen op een andere, vermoedelijk nieuw ontstane, partij welke dan op haar beurt die miljoenen zal opstrijken. Dus,... nee, u zult daar geen profeit aan hebben. Baal maar lekker verder. Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2013 om 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik zit in de reclame, en hier is vrijheid erg belangrijk. het is de kunst om mensen te overtuigen en dat doe je met alle middelen. Een kieken die mij komt vertellen dat de kleur in de mijn reclametekst te licht is en niet kan smijt ik van de 10e verdieping.
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de minister heeft gezegd, alhoewel dit niet in de taalwetten voorzien is, dat de Lijn toch geen anderstalige publiciteit mag voeren. En ik vind dat goed zo. Wat de reclame-sector daar van vindt, raakt mijn kouwe kleren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Dat de taal in belangrijke openbare instellingen opgevolgd moet worden, begrijp ik. Maar dat zelfs een vreemde taal op een bus zoveel tijd- en geldverspilling met zich meebrengt, begrijp ik totaal niet. Of dacht je dat politiekers gratis werken.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 17 september 2013 om 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men acht momenteel het VB dood en begraven, maar onderschat dat maar niet, wacht maar eens af. Nu is het N-VA groot, vernamelijk op de rug van het VB, maar ik ben er van overtuigt dat de rollen nog zullen keren. Tot.... van wie het be.... Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2013 om 15:34. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het VB doet tenminste iets. Dat kunnen we lang niet van alle andere partijen zeggen Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2013 om 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#189 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof überhaupt niet dat Dewinter wakker ligt van wat er hier ook maar ergens verteld wordt. Citaat:
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik ga hier niet verder op ingaan, ik heb vandaag geen goesting om met jou te ruzieën over uw al dan niet intellectuele eerlijkheid.
|
|
|
|
#191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan u afvragen of dit juridisch afdwingbaar is. Een apart debat waard, bijna...
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbel
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 17 september 2013 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar verschiet ik evenwel niet van.
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk niet dat er "witte plekken" te bemerken zijn op de plaatsen waar publiciteit mag hangen op de bussen en op de trams. De 'markt' van publiciteitsaanvragen wordt wel kunstmatig verkleind, maar dat zal toch echt maar marginaal zijn. c'est tout .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook de immigratie en zijn gevolgen moeten met aangepaste wetten in goede banen kunnen worden geleid! Nu rommelt men aan met een zootje wetten waarvan velen weten dat ze er gerust hun voeten kunnen aan vegen. Misschien opzettelijk? |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In die omstandigheden staat het je vrij die taal te gebruiken of te doen alsof je er geen zaken mee hebt! Ondertussen begrijp je maar al te goed wat de "tegenstrevers" te vertellen hebben...nuttig! Ik lees bvb graag de Franstalige pers,vooral de lezersbrieven als reacties op bepaalde artikelen! Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2013 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook veel Vlamingen die de behoefte hebben hetzelfde te doen met Arabisch? Dacht het niet... |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Erdogan; “Democratie is slechts de trein die wij nemen totdat wij op onze bestemming zijn aangekomen. Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten.”
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|