Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2013, 22:15   #181
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Bestaat er een replica van zo'n Chinees schattenschip om zeewaardigheid te testen?
Want er bestaan nogal twijfels over de ware afmetingen en de zeewaardigheid van die schepen.
Als u het artikel leest zou u weten dat onder andere Marco Polo het bestaan van voor hun tijd reusachtige schepen besschreven in China. Ook geven Chinese kaarten uit die periode aan dat de Chinese schepen verre reizen hebben gemaakt, tot de extreem xenofobe en introverte politici de uitgaves voor zulke schepen "te veel van't goeie" vonden.

Technologisch waren de Chinezen best in staat de beschreven schepen te bouwen, zeker als men de "allergrootsten" als overdrijvingen beschouwd en de groten - de 100 meter jongens- als de topklasse neemt. Dat in een periode waarin de allergrote Europese schepen de 70 meter net benaderden.

En net zoals de Europese schepen was de zeevaardigheid evenveel het resultaat van technologie als van kwaliteit van de bemanning. Er zijn mensen die de stille oceaan zijn overgestoken met een vlot.( Thor heyerdahl met de Kon Tiki) Dit om het in perspectief te zetten.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 22:24   #182
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Het blanke ras sterft sowieso uit, of tenminste, het zal opgaan in andere rassen.

Zie 'the incredible human journey'. Voor het blanke ras vechten is een verloren strijd. Onze manier van leven, cultuur, talen en ethiek kunnen we echter wel laten voortbestaan.

http://www.youtube.com/watch?v=vwa6o-s1Yvs
Oud 16 september 2013, 22:34   #183
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het blanke ras sterft sowieso uit, of tenminste, het zal opgaan in andere rassen.
Dat hebben we toch zelf in de hand zeker.
Of wie bepaalt er hoeveel kinderen jij met wie mag hebben misschien?

Citaat:
Onze manier van leven, cultuur, talen en ethiek kunnen we echter wel laten voortbestaan.
En waarom zouden we dat wel willen?
Opdat niet-blanken zouden kunnen pronken met de blanke cultuur, taal en ethiek als was het die van hen?
Is dat het gedroomde einddoel misschien in de zieke linkse fantasietjes?
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 22:50   #184
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zie 'the incredible human journey'.

http://www.youtube.com/watch?v=vwa6o-s1Yvs
Jij denkt toch echt niet dat ik dat soort achterhaalde politiek correcte linkse BBC-propaganda ernstig ga nemen zeker?
Oud 16 september 2013, 22:58   #185
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

De mens zal op zich moeilijkheden hebben om verder te bestaan in de toekomst als ze zo verder doet met vervuiling allerhande...

Voor de Oude Belgen hier (die vergeten van waar ze komen..).. De grote uitvindingen en beschavingen vh Westen die zijn hier wel niet ontsprongen -> België en met name Vlaanderen was juist één vd meest achtergestelde gebieden van Europa.. De Grieken, de Romeinen... de Turken met het Ottomaanse Rijk..., die waren de bakermat van wat jullie de grote westerse beschaving noemen... En veel van die wijsheid en kunnen is door toedoen van Joden geweest, but I disgress, want dat zijn Semieten, geen blanken zoals jullie ze als übermensch graag voorstellen, ahem ahem
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 22:58   #186
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat hebben we toch zelf in de hand zeker.
Of wie bepaalt er hoeveel kinderen jij met wie mag hebben misschien?
In de VS worden er al minder blanken geboren dan anders gekleurde mensen. Europeanen maken quasi geen kinderen meer, immigranten daarentegen massaal. Ik zie het ook niet graag gebeuren maar als het zo doorgaat gaat het niet meer lang duren.

Citaat:
En waarom zouden we dat wel willen?
Opdat niet-blanken zouden kunnen pronken met de blanke cultuur, taal en ethiek als was het die van hen?
Is dat het gedroomde einddoel misschien in de zieke linkse fantasietjes?
Ik vrees dat er niet veel hoop is voor 'het blanke ras' ook al zou ik dat graag anders zien. De impact dat het Westen heeft op de wereld is gelukkig fenomenaal, veel groter dan bijvoorbeeld de impact van de haatbaarden.
Oud 16 september 2013, 23:07   #187
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de VS worden er al minder blanken geboren dan anders gekleurde mensen. Europeanen maken quasi geen kinderen meer, immigranten daarentegen massaal. Ik zie het ook niet graag gebeuren maar als het zo doorgaat gaat het niet meer lang duren.

Ik vrees dat er niet veel hoop is voor 'het blanke ras' ook al zou ik dat graag anders zien. De impact dat het Westen heeft op de wereld is gelukkig fenomenaal, veel groter dan bijvoorbeeld de impact van de haatbaarden.
Mag ik erop wijzen dat de VS een immigrantenland is, blanken incluis. lol

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over het uitsterven van 'het blanke ras' ... In de verre toekomst zal er vroeg of laat wel ergens zo'n Hitler minded gek opduiken die massaal blankjes met blond haar en blauwe oogjes zal beginnen clonen... ze zullen dan wel naar plekken met minder vitamine D zonlicht moeten zien te verkassen want anders aïe aïe
Oud 16 september 2013, 23:11   #188
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De mens zal op zich moeilijkheden hebben om verder te bestaan in de toekomst als ze zo verder doet met vervuiling allerhande...

Voor de Oude Belgen hier (die vergeten van waar ze komen..).. De grote uitvindingen en beschavingen vh Westen die zijn hier wel niet ontsprongen -> België en met name Vlaanderen was juist één vd meest achtergestelde gebieden van Europa.. De Grieken, de Romeinen... de Turken met het Ottomaanse Rijk..., die waren de bakermat van wat jullie de grote westerse beschaving noemen... En veel van die wijsheid en kunnen is door toedoen van Joden geweest, but I disgress, want dat zijn Semieten, geen blanken zoals jullie ze als übermensch graag voorstellen, ahem ahem
Uit welke lul heb je die vuiligheid gezogen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 23:14   #189
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mag ik erop wijzen dat de VS een immigrantenland is, blanken incluis. lol
Ja dat is bekend. En? Ik geef gewoon de evoluties weer.

Citaat:
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over het uitsterven van 'het blanke ras' ... In de verre toekomst zal er vroeg of laat wel ergens zo'n Hitler minded gek opduiken die massaal blankjes met blond haar en blauwe oogjes zal beginnen clonen... ze zullen dan wel naar plekken met minder vitamine D zonlicht moeten zien te verkassen want anders aïe aïe
Ik maak me daar geen zorgen over Ik hoop gewoon dat mensen later, of ze nu blank zijn of niet, van dezelfde vrijheden als ik kunnen genieten. Los van religieuze fanatici.

Laatst gewijzigd door Snerror : 16 september 2013 om 23:14.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 23:16   #190
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Uit welke lul heb je die vuiligheid gezogen ?

Pardon?

-> De Oude Belgen hadden met moeite een nagel om aan hun gat te krabben... de Romeinen daarentegen die hadden al sauna's en warm water... LOL
Oud 17 september 2013, 00:44   #191
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Voor de Oude Belgen hier (die vergeten van waar ze komen..)..
Hoe zouden wij dat vergeten?
Uit de puurste, meest ongerepte oerbossen van Europa komen wij.
Vandaar onze eeuwige verbondenheid met en liefde voor de natuur.

Citaat:
Pardon?

-> De Oude Belgen hadden met moeite een nagel om aan hun gat te krabben...
Viel wel mee, die nagel.

Over de prominente rol van de achterlijke Belgen in de middeleeuwen, de kruistochten, de renaissance, de schilderkunst, de muziek, de barok, de Romantiek, de wetenschap, de architectuur, de economie en de industriële revolutie vertel ik graag een andere keer.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 17 september 2013 om 00:46.
Oud 17 september 2013, 01:19   #192
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bembem, de Kelten waren de eersten in Europa die brons en ijzer konden bewerken.
Het feit dat de Romeinen die kennis hebben gebruikt om met hun legioenen de minder geweldadigen ten knechten is alleen maar een weergave van de realiteit.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2013, 10:27   #193
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yuan Ching Hsu Bekijk bericht
Hoe romantisch.
Dank u.
De Romantiek is een Europese (Germaanse) kunst- en geestesstroming waarmee ik mij graag vereenzelvig.

Citaat:
Het feit dat Europa al eeuwen al andere continenten plundert om die rijkdommen te vergaren en zich te ontwikkelen en dat Europa vandaag zonder de grondstoffen die nog steeds gretig worden geplunderd nergens staat, lijk je helemaal te vergeten.
Ja, zo wordt het graag voorgesteld in de linkse poco verhaaltjes natuurlijk.
De boze blanke man 'plundert' de arme negertjes. Wat gemeen!

Dat die plaatselijke bevolking niks maar dan ook absoluut niks uitvoerden met het uranium, metaalerts, diamant waarop ze al eeuwen rondliepen wordt uiteraard niet vermeld.
Dat het meeste van die grondstoffen met goedkeuring van de plaatselijke bevolking ontgonnen werden (gebruikten ze toch niet) in ruil voor Europese gebruiksvoorwerpen wordt uiteraard niet vermeld.
Dat de plaatselijke bevolking via kolonisatie en Europese ontdekkingsreizen in contact kwam met de Europese beschaving die hen ineens eeuwen vooruit duwde op vlak van technologie, kennis en wetenschap wordt ook niet vermeld.
Dat de scholingsgraad, de geletterdheid, de medische zorg, de infrastructuur en de politieke stabiliteit in Congo nooit beter zijn geweest dan tijdens de Belgische kolonisatie wordt ook niet vermeld.
Hoeveel Afrikaanse levens er intussen gered zijn dankzij Europese geneeskunde wordt ook niet vermeld.
Dat wij - die niks meer met de kolonisatie te maken hebben- al decennia lang miljoenen aan 'ontwikkelingshulp' uitgeven als boetedoening voor die 'kolonisatie' wordt ook niet vermeld.

Bovendien, als je zo'n probleem hebt met het 'plunderen' van andere continenten, zou je dan niet eens dringend China op de vingers moeten tikken?
Die doen nl. exact hetzelfde met centraal Afrika als de Europese koloniale machten honderd jaar geleden.
Maar als het geen Europeanen zijn, dan mag het blijkbaar.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 17 september 2013 om 10:28.
Oud 17 september 2013, 17:39   #194
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nou maddox en Vrolijk op vrijdag.. jullie hebben niet opgelet tijdens geschiedenis.. in België waren ze nog steeds in de bronstijd toen men in Turkije, Griekenland en Italië reeds sinds eeuwen de ijzertijd waren ingegaan... Zoals ik zei, ze hadden hier geen nagel om aan hun gat te krabben
Oud 17 september 2013, 17:50   #195
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank u.
De Romantiek is een Europese (Germaanse) kunst- en geestesstroming waarmee ik mij graag vereenzelvig.

Ja, zo wordt het graag voorgesteld in de linkse poco verhaaltjes natuurlijk.
De boze blanke man 'plundert' de arme negertjes. Wat gemeen!

Dat die plaatselijke bevolking niks maar dan ook absoluut niks uitvoerden met het uranium, metaalerts, diamant waarop ze al eeuwen rondliepen wordt uiteraard niet vermeld.
Dat het meeste van die grondstoffen met goedkeuring van de plaatselijke bevolking ontgonnen werden (gebruikten ze toch niet) in ruil voor Europese gebruiksvoorwerpen wordt uiteraard niet vermeld.
Dat de plaatselijke bevolking via kolonisatie en Europese ontdekkingsreizen in contact kwam met de Europese beschaving die hen ineens eeuwen vooruit duwde op vlak van technologie, kennis en wetenschap wordt ook niet vermeld.
Dat de scholingsgraad, de geletterdheid, de medische zorg, de infrastructuur en de politieke stabiliteit in Congo nooit beter zijn geweest dan tijdens de Belgische kolonisatie wordt ook niet vermeld.
Hoeveel Afrikaanse levens er intussen gered zijn dankzij Europese geneeskunde wordt ook niet vermeld.
Dat wij - die niks meer met de kolonisatie te maken hebben- al decennia lang miljoenen aan 'ontwikkelingshulp' uitgeven als boetedoening voor die 'kolonisatie' wordt ook niet vermeld.

Bovendien, als je zo'n probleem hebt met het 'plunderen' van andere continenten, zou je dan niet eens dringend China op de vingers moeten tikken?
Die doen nl. exact hetzelfde met centraal Afrika als de Europese koloniale machten honderd jaar geleden.
Maar als het geen Europeanen zijn, dan mag het blijkbaar.
Zeg Oude Belg wat zit jij nu te vitten op Afrika vanuit één of ander superioriteitsgevoel. Schuif het maar in de schoenen van links en van de Chinezen... pffffffff!
Oud 17 september 2013, 18:01   #196
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg Oude Belg wat zit jij nu te vitten op Afrika vanuit één of ander superioriteitsgevoel.
Oei, stoort jou dat?

Mooi zo.
Oud 17 september 2013, 18:19   #197
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nou maddox en Vrolijk op vrijdag.. jullie hebben niet opgelet tijdens geschiedenis..
Geschiedenis moet al bij al een knap vervelend vak zijn voor jou.
Altijd die verduivelde Europeanen die de hele wereld ownen dat het geen naam heeft.
Oud 17 september 2013, 18:37   #198
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

De Europeaan mag niet meer fier zijn.
Oud 17 september 2013, 18:45   #199
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
De Europeaan mag niet meer fier zijn.
Exactly.

Wat desalniettemin toch fier zijn natuurlijk extra leuk maakt.
Hoe je de poco's daarmee in de gordijnen jaagt, sjonge jonge.
Oud 17 september 2013, 19:50   #200
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard check this vrolijk: zwarte barbaren in eigen landen

Citaat:
Exactly.

Wat desalniettemin toch fier zijn natuurlijk extra leuk maakt.
Hoe je de poco's daarmee in de gordijnen jaagt, sjonge jonge.
namaste Vrolijk op Vrijdag,

ik zie dat men jou nogal aanvalt hier, terwijl jij de waarheid vertelt. Ik ben zelf een openbare zwarte, nou ok bruintje, een hindoestaantje (kleine he, ook in mijn onderbroek) en uit slum paria kaste van de hindoetjes in suriname. Hoge en lage kaste gezeik is na de onafhankelijk opnieuw in ere hersteld in heel India. En vertel je mede blanke belgen hier maar dat het huidige India te arm is om voor 700 miljoen mensen een normaal beschaafd toilet te bouwen, hoewel de INdiase elite, die hogere kasten he, ettelijke biljoenen aan zwart geld hebben weggesluisd naar Zwitserland en andere eilandjes.

Suriname is een zwart land met een eigen zwart drama. Zie aub onder mijn oude analyse tekst hiervan uit 1997, en het bestaat uit twee delen in mijn oude boekje. Ja, ik zeg de zwarten, negers, hindoetjes, pakistani, moslim soorten, mixen enz, ja de zwarten doen het zelf nu: black on black crime is schrikbarend hoog en dit doen de boze blanke mannen dus niet he met deze arme zielige zwartjes of het zijn blanke spoken die dit doen, ja bouw cellen he voor deze blanke spoken, rechtse Caspers zeker, KKK types zeker met een zwart kleurtje onder die kappen.

dewanand en wieroe

zie dit dus:

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 18 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
1.0. Breinfase 1:
Problematiseren van de problemen
1.2.1. Deel 1: Waarom gedragen de zwarten in Europa zich zo?

http://www.dewanand.com/dynamisch18.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be