![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#7221 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#7222 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een element waar ik rekening mee had moet houden in het pokerspel |
|
|
|
|
|
#7223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch staat er ons nog heel wat meer dan enkel good guys en bad guys te wachten, de mulipolaire wereld zal ons van nog heel wat meer voorzien. Sommigen zullen er heel wat moeite mee hebben om zich in deze nieuwe situatie in te passen. Maar dat komt wel in orde hoor. I for one welcome the new overlord, de multipolaire wereld. Welkom, welkom! ![]() |
|
|
|
|
|
#7225 |
|
|
|
|
|
|
|
#7226 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#7227 | |
|
|
Citaat:
Alleen die God voor ons allen is nogal een groot probleem |
|
|
|
|
|
#7228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat werd aangepast en toen pas maakte Kerry het slippertje... Een Israelische site (lekte) maakte die onbevestigde berichten als eerste bekend, lang voor het slippertje van Kerry. Maar goed, wat er ook van zij. Het belangrijkste, de Amerikaanse dreiging werd afgewend en dat kan ik enkel toejuichen. AQ boos, mooi zo. Laatst gewijzigd door zonbron : 18 september 2013 om 22:43. |
|
|
|
|
|
#7229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weg met Gd dan? Alles opgelost? |
|
|
|
|
|
#7230 | |
|
|
Citaat:
Maar ja, daar wordt wel iets anders op gevonden om elkaar uit te kunnen blijven moorden |
|
|
|
|
|
#7232 | |
|
Banneling
|
Cut the head off, they say... Toch blijven sommigen (met de billen bloot) beweren dat het om Westers imperialisme gaat, terwijl die er alles aan doen om niet militair te moeten ingrijpen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De extremistische Al Qaida mafkezen zijn weer goed bezig tegen de gematigde rebellen.
|
|
|
|
|
#7234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Huize Saoed en hun lange traditie in het verdedigen van mensenrechten. Hoe gek kan men het wel verzinnen...
: proest : Laatst gewijzigd door zonbron : 19 september 2013 om 00:05. |
|
|
|
|
#7236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is er trouwens ook beeld van dat onderonsje? Kan ik het morgen met een koud biertje bekijken. En als ik zou kunnen dan zou ik proosten met Assad. Maar dan wel met champagne uiteraard. |
|
|
|
|
|
#7238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#7239 |
|
|
Heb je het wel eens zo benaderd? Als die rotzooi in Syrië aan z’n eind is, hoe lang daar nog haat zal kunnen blijven zitten? Als groepen onder elkaar, maar ook op individueel vlak.
Een goed voorbeeld is België. Nogal wat Belgen hebben de pest aan Nederlanders, wat mogelijk te herleiden is naar 1830 (?). Op individueel vlak? Een voorbeeld was m`n eigen moeder, tot haar dood heeft ze Duitsers gehaat. Niet zo geheel vreemd, een Duitser vuurde met een machine pistool op haar. Mistte, maar trof het paard van m`n opa achter haar. Het groepje Duitsers lol …. Hij had op het paard moeten mikken Die haat is altijd gebleven. M’n vader daarentegen, had echt wel wat meer meegemaakt, had er opvallend geen last van. Hij heeft haar wel eens aangegeven: “Joh, de meeste van die jongens moesten ook maar, anders zou het er slecht voor hen uitgezien hebben. Herinner me haar reactie nog: "Ik mag hopen dat je vergeet te remmen als je zo’n rotmof voor je wielen krijgt” Ooit kort een relatie gehad met een leuke Duitse. Enig idee haar reactie? “Als je hiermee doorgaat, kom je er niet meer in” Wat ik ermee wil zeggen, hoe diep haat kan gaan. Opvallend ook hoe totaal verschillend impact op iemand kan zijn. Ook dus in Syrie. |
|
|
|
|
#7240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 19 september 2013 om 00:26. |
|
|