![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() ik weet het sjakie van jou fisieke en mentale problemen ,darom spaar ik je een beetje ,maar niet teveel ,want buiten die hoge leeftijd heb je al de rest aan uzelf te danken,alhoewel ,zuipen daar kan je moeilijk buiten als boeferken en vreemd gaan zou ik ook doen met zo n lelijk wijf ,of heeft zij die geslachtsziekten?ik heb die problemen niet met mijn jonge mooie exotische vrouw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want jij beschikt blijkbaar over bijzondere gave: namelijk beter weten dan ik wat ikzelf in mijn eigen posts heb geschreven. Als dat zo is, moet ik dat aanvaarden.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 19 september 2013 om 06:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, inderdaad.
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mvd is God: hij weet alles, hij ziet alles en is overal: in de hemel, op de aarde én op alle plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() En als er binnen die meerderheid een meerderheid wordt gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al begonnen met het bouwen van zijn tempel.
![]() |
#270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Morgen 18 september '13 pagina 2
Citaat:
Deze officiële reactie van de woordvoerster verduidelijkt dat zijn woorden wel degelijk de visie van de commissie weergeven en geen persoonlijk standpunt zijn. Men kan dit nu ook nog proberen weg te lachen, maar de marsrichting is nu wel duidelijk aangegeven. De avonturiers en romantici zullen het niet graag lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dan? Een Assadje doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Gucht zit in die commissie .... Moet er nog zand zijn ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een journalist zou eens aan dat Spaans geval moeten vragen dat indien Catalonië, Schotland, Vlaanderen ... vandaag onafhankelijk zouden worden,
- of de onderlinge verhoudingen in de commissie per direct aangepast zouden worden - of de verkozen parlementairen per direct uit het EU-parlement gezwierd zouden worden - of die nieuwe staten per direct al hun betalingen aan de EU mogen stopzetten en of hij zou tegen stemmen op de eerste vergadering van de commissie om te voorzien in een gesmeerde overgang die de beste kansen geeft op het overleven van de EU .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Catalanen werken gewoon verder aan hun projekt en laten zich niet afdreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je drie vragen is trouwens meer rond de pot draaien dan over het probleem zelf spreken. Spanje blijft ook dan een lidstaat en spreekt met officiële stem, daar verandert niets aan. De catalanen zullen hun handen vol hebben om zelfs als natie een internationale erkenning te krijgen. Er is geen enkele reden waarom spaanse euro parlementariërs plots zouden buitenvliegen. Als daar catalanen tussenzitten, hebben die een probleem intern in hun fractie en gaan desnoods onafhankelijk zetelen. Het is spanje die de betalingen aan de EU doet, op basis van de belastingen die zijzelf heft in heel spanje. En waar je waarschijnlijk nog niet hebt aan gedacht is dat het spanje (niet de regio's) zijn die de tussenkomsten van de EU krijgen. En als jij na een officieel standpunt nog altijd wil geloven in een EU commissie die het omgekeerde gaat beslissen van wat ze nu stelt dan doe je zoals gelovigen doen : hopen en bidden, vol vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nu kom je hier weer mee.. Wat voor nieuws staat daar nu in? Dat Catalonië niet automatisch lid zal zijn. Wel, dat heb ik ook nergens beweerd. Jij doet alsof het nieuws is dat de EU geen lidstaten wil zien splitsen. Echter hun wensen en het uiteindelijke gedrag indien het zover zou komen zijn twee verschillende zaken. Citaat:
Let wel: het referendum moet er natuurlijk nog komen, en het is nog geen zekerheid wat het resultaat zal zijn. Maar de voortekenen zijn gunstig. ![]() Laatst gewijzigd door mvd : 19 september 2013 om 10:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Kosovaren zijn een moedig volk. De Catalanen eveneens ! Kosovo is nu erkend door bijna 100 landen. (In de VN zetelen er 193). Laatst gewijzigd door Boduo : 19 september 2013 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Assaadje doen? |
|
![]() |
![]() |