![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 20 september 2013 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 20 september 2013 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet het mijne. "Ons" is dus verkeerd. Tenzij je me daar bewust mee wilt beledigen. Maar zo respectloos ben jij niet; zo kennen we je niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem. Buitenlanders zijn welkom op dit forum als ze zich maar aan de regels houden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Laat ons raden, jij zit tussen de Goede Walen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 september 2013 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leef niet in België hoor, maar wel deels in Vlaanderen en enkele maanden per jaar in Italië. Ik betaal ook geen wegebelasting in België maar wel in Vlaanderen. Ik vind danook, aangezien ik geen wegentaks betaal in België, dat ik eigenlijk geen Belgische nummerplaat (kenteken) moet krijgen maar wel een Vlaams.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2013 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat Wallonië, als ze de keuze krijgen, eerder zullen opteren voor Luxemburg dan voor het zoveelste verarmoed gewest te worden van Frankrijk, en dat zou voor Wallonië ook het beste zijn. Luxemburg weet wel hoe ze met een gelijkaardig gebied als Wallonië toch een goede levenstandaard weten te realiseren. Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2013 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Frankrijk Wallonië overneemt zal het daarop staan dat het gehele territorium meekomt met uitzondering van Oost-Kantons, die als zoethouder Duitsland aangeboden zouden kunnen worden. Frankrijk zal veel over hebben om territoriaal en demografisch uit te breiden en zodoende meer gewicht in Europa te verwerven. Brussel zal het ze sowieso niet kunnen verwerven vanwege de geopolitieke betekenis voor de andere grote Europese landen. Frankrijk zal wel aansturen op een speciaal statuut voor Brussel, maar dit kan gecounterd worden met een Duitse eis voor een speciaal statuut voor Straatsburg bijvoorbeeld. Als uitgangspunt kunnen ook tweetalige Waalse steden en streken bij Vlaanderen gevoegd worden met een speciaal taalkundig statuut, dat in Frankrijk niet mogelijk is (zie hun grondwet). Vlaanderen zal er alle belang bij hebben in zo'n situatie goed te staan met Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en andere belangrijke medespelers. Vlaanderen kan ook faciliterend optreden voor het op gebiedsuitbreiding beluste Frankrijk op voorwaarde van andere tegemoetkomingen o.a. i.v.m. de te verdelen staatsschuld, infrastructuur, cultuur in Frans-Vlaanderen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel aangezien u nog steeds officieel woont in een land dat België heet. Dat ik weet, is Vlaanderen geen land.
Laatst gewijzigd door Everytime : 21 september 2013 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en u bent een Vlaming vermits de Brusselaars deel uit maken van het Vlaamse volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als de PVDA-PTB hun 4 verkozenen halen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstalig is niet uw identiteit, u bent Vlaming.
![]() |
![]() |