![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat terwijl die parvenu minstens een paar jaar gevangenisstraf verdiende voor op zijn minst passieve corruptie. Waar het toch allemaal goed voor kan zijn als je de magistraten zelf benoemd.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 september 2013 om 17:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je draait rond de pot, je hebt (er is) geen antwoord op mijn opmerking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() Er bestaat geen antwoord op een non vraag
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zou echt alles doen om witmang buiten jilla te houden nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Sjakie,jaloesie is een zonde,dat weet je toch als me als meesterken zijnde
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 26 september 2013 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Sjakie,dat noemen ze racisten ,mensen die denken en ook zeggen dat er een prijs op een Thaise vrouw plakt omdat ze Thaise is,je moer iets doen aan die lelijke kant van jou,aan andere punten trouwens ook,ik heb jou schrijfsels veraald voor mijn vrouwke,ze was helemaal ontzet ,haar reactie honey are all people zo bad in belgium,ik heb haar gerustgesteld,dit is een van de ergste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier een verbetering van Uw schrijfsels. Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 september 2013 om 07:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De uiterst-rechtse kiezer die op de N-VA gaat stemmen omdat die smalle salonsnationalist uit Antwerpen veel blabla verkoopt over werkgelegenheid creëren in Marokko, die wil ik wel eens tegenkomen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 september 2013 om 07:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat valt er dus te lachen?
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou het kunnen omdat de Marokkaanse overheid andere eisen stelt aan een gevangenis dan de Belgische en dat die een gevangenis willen en geen luxe hotel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Van der Kelen over De Wever.
(VRT) De Wever, alias le professeur Choron... Bart De Wever (N-VA) heeft wat weg van “le professeur Choron”, kent u hem nog, die Franse humorist, medestichter van het satirische blad Hara-Kiri, die in zijn tv-sketches instant oplossingen bedacht voor ieder maatschappelijk probleem Na de jacht op ieder die vijf gram hasj bij heeft, weet De Wever hoe de overbevolking in de gevangenissen in een wip kan worden opgelost. Hij heeft daar 1.200 criminelen geteld van Marokkaanse nationaliteit. Conclusie van “le professeur Bart”: bouw gewoon een gevangenis in Marokko. En hup, de kutmarokkaantjes zitten waar ze vandaan komen. Zij gelukkig thuis, wij gelukkig veilig. De Vlaams-Belang-kiezers zullen het graag horen. De enige horde, die Dewinter wel neemt en De Wever (nog) niet, is degene die de band legt met de islam. Maar verder bedient hij het VB-publiek op zijn wenken. Zeer juist van Luk van der Kelen. En dus nogmaals: De Wever draagt nu mooie Armani kostuums, heeft veel pretentie gekregen, en maakt veel tralala, maar voor de rest lucht, lucht en nog eens lucht! Laatst gewijzigd door system : 26 september 2013 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Ja meester,moet ik nu straf schrijven?waarom zou iemand in Thailand Nederlands moeten kennen?als een betweter er door t leven gaan is dat aangenaam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het van mij afhing wel, en Uw Thaise het land uit.
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is zeer aangenaam, dankjewel.
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever doet me altijd denken aan Jean Marie Le Pen: veel ijdel gepraat, maar weinig resultaten. En vaak waar het FN het voor het zeggen kreeg in gemeenten, was het binnen de kortste keren heibel. Dat zien we nu ook in ettelijke gemeenten waar de NVA in het bestuur zit. Laatst gewijzigd door system : 26 september 2013 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |