![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2013 om 10:39. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
Neenee, dit is mijn laatste post hier, zoals ik zei verlies ik mijn kostbare tijd niet met zogenaamde discussies met irrationele fantasten met een aan de criminaliteit grenzende agenda.
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
The Guardian
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 september 2013 om 15:59. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
IPCC-rapporten (AR1 tot het reeds gelekte AR5) zijn geen wetenschappelijke maar politieke rapporten. Overigens durven ze het aan om in het komende 5° rapport de voorbije antropogene T-stijging sinds 1951 te begroten op 0,90°C terwijl de werkelijke T-metingen in die periode slechts een stijging van 0,64°C geven.
Volgens de IPCC-manipulatoren is de mens dus verantwoordelijk voor 140% van de T-stijging sinds 1951. ![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 24 september 2013 om 16:20. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
Bij
X = natuurlijke invloed Y = antropogene invloed =>de som Z = X + Y Indien X < 0 en Y > 0 geltt inderdaad dat Y > Z Niets opmerkelijk aan. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
[quote=eno2;6816060]
Citaat:
Want alle politici ter wereld willen niet liever dan maatregelen nemen die hun economie ten gronde richt omdat ze, net zoals iedere wetenschappelijk instituut ter wereld, omgekocht zijn door de vliegtuigmaatschappijen !!! Toegegeven, het is een bizar complot, maar een complot is het verdikke! |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Minister-President
|
Gelukkig sneeuwt het af en toe nog eens in de woestijn, zodat we hun leugens makkelijk kunnen doorprikken!!
Daar hadden die politiekers geen rekening mee gehouden |
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
[quote=Jedd;6816065]
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zou een beetje gek zijn om geen gaatje te laten voor de enige realistische oplossing, niewaar
(enfin, realistisch op technisch vlak, niet op politiek-praatjesmakers vlak, dus in werkelijkheid niet realistisch meer).
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 september 2013 om 15:19. |
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nucleair met een vervaldatum zou ik kunnen accepteren, als overgangsmaatregel. Laat ons zeggen nog goed voor 1 cyclus. Dertig jaar of zo... Maar beter is er van af stappen. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
*** DE OVERWINNING IS BINNEN *** ![]() Ban Ki-moon heeft het begrepen!!! De luchtvaart en de sluierbewolking (persisting contrails) zijn de belangrijkste factor voor de AGW!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel wel, wie had dit verwacht?
RTCC - Aviation central to tackling climate change, says Ban Ki-moon 26 september 2013 ![]() UN Secretary General urges states to hasten towards aviation agreements, as high level meetings commence in Montreal. “You are central to the climate change and sustainable development agenda,” Ban told the 38th ICAO Assembly in a video, in a reference to the aim of the UN to set up a package of Sustainable Development Goals to come into force in 2015, on the expiry of the Millennium Development Goals. “The benefits of air travel should be available to all, but they should be provided as efficiently and cleanly as possible. BTW : Volgende site werd onlangs nog netjes van de server van het MIT verwijderd : http://ksj.mit.edu/tracker/2011/03/l...ls-warm-planet (Het artikel 'Lots of Ink: Airplanes' contrails warm the planet more than their CO2 does) van het Knight Science Journalism Fellowships[1], a program hosted at Massachusetts Institute of Technology (MIT), offers fellowships to experienced journalists who specialize in science and technology, medicine or the environment. The program also accepts journalists who wish to cover these subjects. Eligible applicants can work for print, broadcast or the Web as reporters, writers, editors or producers. Maar, Google-cache heeft het nog : Druk op volgende link : http://bit.ly/1h5ETBY Kies het eerste zoekresultaat en druk op het pijltje dat naar beneden wijst, kies dan CACHED. Dan kan U volgende lezen : 31Mar 2011 |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eindelijk werd de schuldige geidentificeerd! Yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaah!!!!
Schol!!! Nu enkel nog wat meer de nadruk leggen op de rol van de persisting contrails, sluierwolken en aerosols... GOAL!!! Laatst gewijzigd door zonbron : 26 september 2013 om 19:22. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
bij mijn weten zijn vliegtuigen niet natuurlijk
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Banneling
|
De go-go-girls in de New-Yorkse pinup-clubs hebben hun werk heel goed gedaan.
Geef de warmists dus nog maar een extra beurt (barman, "1 met héél dikke tetten voor jedd, 1 !" ). Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 26 september 2013 om 19:25. |
|
|
|