![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmmmm vind jij het dan niet komisch dat meneer er rotsvast van overtuigd is dat die superieur is omwille van z'n superieure exclusieve witte genen... nou ik wel lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zit dus opnieuw met de mogelijkheden van kruisingen. En eens de dna onderzoeken van alle mensenrassen afgerond zijn en men binnen de politiek aanvaard dat de wetenschap boven de politieke correctheid staat, zal men ook kunnen aanvaarden dat de mensen niet allemaal gelijk zijn is soort en ras. Citaat:
Een leuk feit is dat de intelligentie van de chimpansee is wellicht ongeveer even hoog als die van de mens. Een hoge score behalen op een IQ-test is echter afhankelijk van de ontwikkelingsmogelijkheden en de levensomgeving. Mits enige aangepaste ontwikkelingsmogelijkheden, kan de chimpansee zelfs het gemiddelde van de mens halen op een IQ-test. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het is wetenschappelijk bewezen dat een gescheiden ontwikkeling voor verschillen zorgt. Dit bewijs vindt men bij de dichtste soortgenoot van de Homo Sapiens, namelijk de Pan. Chimpansee (Pan troglodytes) en bonobo (Pan paniscus) zijn beide chimpansee soorten en lijken op het eerste zicht gellijke van elkaar te zijn, doch er zijn grote verschillen in de intellegentie. En daar je bij de Homo Sapiens-Sapiens met kruisingen zit die van elkaar verschillen per continent en zelfs per gebied, is het inderdaad niet uit te sluiten dat er verstandelijke verschillen zijn. Die verschillen worden veroorzaakt door de andere mensensoort waarmee er kruisingen zijn ontstaan en door de verschillende levensomgevingen. Daarnaast zit je met het feit dat de Europeaan en Aziaat zich de laatste 2500 jaar opnieuw hebben gemengd. De domste van hen werden gebruikt voor gevechten, de verstandigste bleven ver weg van de slachtvelden en zorgde voor nakomelingen. De politieke correctheid is er trouwens pas gekomen nadat de domste niet meer werden afgeslacht in gevechten in Europa en Azië. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee wat jij zegt toont enkel aan dat er uitgestorven soorten waren binnen het Homo geslacht, niet dat ze daadwerkelijk verantwoordelijk zouden zijn voor zogezegde genetische verschillen mbt. intelligentie in de huidige mens!!! (En zelfs al zou dat het geval zijn, dan is daar vandaag de dag enkel gissing naar en geen enkel bewijs - IQ tests beschouw ik niet als bewijs..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok, politieke correctheid terzijde, want daar doe ik heus niet aan mee, voor mij gelden wetenschappelijke bewijzen zwart op wit en niet van één of andere eugenetica agenda... Ivm. die nieuwe vermengingen, neem nu de VS met zijn melting-pot bv., de Black-Americans zijn daar ondanks hun zogezegde verrijkte genenpoel eveneens achtergesteld op de rest van de bevolking, net zoals de Hispanics trouwens - en zij hebben volgens meneer net zoals de blanken superieure genen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien beschouw je de medische vaststellingen bij de verschillen van werking van de hersenen en de verschillen in verbindingen in de hersenen tussen iemand met een hoge score en een lage score op een IQ test wel als bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vaststellingen van Watson rond sexdrive is trouwens meerdere malen wetenschappelijk bewezen door verschillende instellingen en onderzoekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Homo Sapiens en de Homo Neanderthalensis zijn nog dichter verwant, vermits zij zich konden vermengen, en wij Europeanen uit die menging voortgekomen zijn. En ik zeg niet dat wij genetisch meerderwaardig zijn aan Afrikanen. Je weet toch dat we soms drager zijn van genen zonder dat die tot uiting komen ? Ik denk dat wij daar de achterstand van de Afrikanen moeten zoeken. Vermits zij in een gebied leefden waar het fruit aan de bomen groeit en je het maar te plukken hebt, en dat daar veel wilde eetbare beesten rondliepen, dat het warm was en zij zich niet moesten kleden, en ingewikkelde geïsoleerde huizen bouwen , moesten hun hersens minder moeite doen om oplossingen te zoeken. Vele van hun mentale mogelijkheden bleven aldus onbenut, terwijl deze van ons zich contstant ontwikkelden. Probeer DAT maar eens in je kop vol zaagsel te laten doordringen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ik geloof ook niet in de absolute superioriteit van één ras op een ander. Wél dat elk ras bepaalde kwaliteiten meer ontwikkeld heeft dan andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo, het is zogezegd wetenschappelijk bewezen dat hoge sexdrive en donkere huidskleur hand in hand gaan???? LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() Je lijkt mij wel erg emotioneel betrokken in dit zaakje...? Ben je zelf een Afrikaan - of een halve - of gewoon één van die belachelijke zelfhaters ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu we toch bezig zijn. Zelfs binnen de stammen van de Afrikaanse bevolking, vinden ze dat ze niet aan elkaar gelijk zijn. Zo krijgen de pigmeeën veel minder kansen binnen de Congolese samenleven, want de Congolezen vinden hen minderwaardige elementen binnen de mensheid. Men komt hier dus gelijkheid eisen vanuit Afrika, maar binnen hun eigen samenleving bestaat die gelijkheid zelfs niet onder de zwarte bevolking. Zij maken zelfs onderscheid tussen een Tutsie en een Hutu, tussen een Zulu en een Bosjesman. Eigenlijk is het gewoon te zot om los te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 29 september 2013 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heu, ze maken hier ook onderscheid tussen blanken onderling, kijk maar naar de West-Vlamingen vs. de Antwerpenaren.. lol En nee ik eis geen gelijkheid, maar al die Vlaams-Belangers die eisen wel ONGELIJKHEID! - En dit zelfs zonder wetenschappelijk 'bewijs' ... !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw scepticisme tegenover Watson is misschien wat voorbarig. Ik vond net op de site van Joost Niemöller een zeer verduidelijkend artikel: Citaat:
Enfin: hier meer info : http://books.google.be/books?hl=nl&l...ons%22&f=false
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 september 2013 om 12:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof jij echt dat het zo fantastisch overkomt om je krampachtig aan het gelijkheidsdogma te blijven vastklampen? Het doet me echt een beetje denken aan de ouders van het mongooltje, die steevast blijven herhalen dat hun jongetje ook een flinke, intelligente baas is, terwijl ze diep binnenin best weten dat hun kostganger voor het leven een achterlijke homp vlees is.
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is geen weg tussenin.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze maken elkaar niet af gewoon omdat ze van een andere provincie komen of omdat ze een andere taal spreken. En als je geen gelijkheid eist, ga je akkoord met een ongelijke behandeling. Daarnaast weet ik nioet op welke basis het VB zich richt om de ongelijke behandeling te rechtvaardigen, maar wetenschappelijke onderzoeken en bevindingen zijn er voldoende om de uitspraken dat mensen niet gelijk zijn te onderbouwen. Trouwens als je geen ongelijkheid wil, dan moet je beginnen met de ongelijkheden tussen de plaatselijke bevolkingen op te heffen. Ik, als autochtone hetero Blanke Belg kan niet naar het centrum van De witte stappen omdat een allochtone zwarte homo mij heeft uitgescholden voor alles wat niet goed is, maar omgekeerd is zelfs bij wet verboden. Maar ondanks al je pogingen kan je niet naast de feiten kijken. Afrika en west Azië, zijn broeihaarden van geweld en oorlogen onder de plaatselijke stammen. Het lijken vaak wel bendes leeuwen die elkaar verscheuren voor het recht om het jachtgebied. |
|
![]() |
![]() |