Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 29 september 2013, 20:59   #821
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Natuurlijk, wat iedereen al weet gaat er in als koek.

Maar de diepere waarheid is precies andersom.

Zo was het ook met de zon die om de aarde draaide.....herinner je je nog?
Bij jou draait het allemaal om...dom

Laatst gewijzigd door eno2 : 29 september 2013 om 21:00.
eno2 is offline  
Oud 29 september 2013, 21:49   #822
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hegel met Plato verwarren.
Niet moeilijk.
Beiden zijn van die hooggeprezen auteurs waar niemand meer dan twee hoofdstukken ooit van gelezen heeft: kastvulling.
Oud 29 september 2013, 21:51   #823
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Niet moeilijk.
Beiden zijn van die hooggeprezen auteurs waar niemand meer dan twee hoofdstukken ooit van gelezen heeft: kastvulling.
Plato is niet onleesbaar, De Staat staat nog steeds.
Hegel is wel onleesbaar, een eindeloos gebrabbel waar kop noch staart aan te krijgen. Ik begrijp dus wel dat harrie zich aangesproken voelde door Hegel.
Another Jack is offline  
Oud 29 september 2013, 21:58   #824
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist, maar voorzover ik het mij nog herinner is dat allemaal niet meer relevant voor onze maatschappij.
Het is een interessant relict uit een ver verleden, maar je wil echt niet meer zijn denkbeelden verkondigen en/of aanhangen.
Oud 29 september 2013, 22:03   #825
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist, maar voorzover ik het mij nog herinner is dat allemaal niet meer relevant voor onze maatschappij.
Het is een interessant relict uit een ver verleden, maar je wil echt niet meer zijn denkbeelden verkondigen en/of aanhangen.
Dat is raar: ik vind het net heel relevant (zelfs herkenbaar) voor onze maatschappij.
Another Jack is offline  
Oud 29 september 2013, 22:09   #826
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is raar: ik vind het net heel relevant (zelfs herkenbaar) voor onze maatschappij.
Het elitarisme dat eruit spreekt is inderdaad nog heel prominent aanwezig, maar daar moeten we net vanaf.
In een echte demokratie is er geen hogere autoriteit dan de burgers.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 september 2013 om 22:09.
Supe®Staaf is offline  
Oud 29 september 2013, 22:12   #827
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het elitarisme dat eruit spreekt is inderdaad nog heel prominent aanwezig, maar daar moeten we net vanaf.
Hij verdedigde dat elitarisme om pragmatische redenen, een maatschappij kon volgens hem pas werken als iedereeen zijn plaats kende.
Another Jack is offline  
Oud 30 september 2013, 01:29   #828
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Hegel is wel onleesbaar, een eindeloos gebrabbel waar kop noch staart aan te krijgen. Ik begrijp dus wel dat harrie zich aangesproken voelde door Hegel.
Hegel lezen
Een beroemde anekdote vertelt dat Hegels laatste woorden op zijn sterfbed luidden: 'Er is slechts één man geweest die mij begreep… En die heeft mij ook niet begrepen.' Of deze woorden van Hegel nu wel of niet authentiek zijn, het is ontegenzeggelijk waar dat zijn denken erg moeilijk te begrijpen is. De grote verdeeldheid onder zijn navolgers over hoe Hegel nu precies opgevat moest worden evenals de vele commentaren op zijn werk die tot op de dag van vandaag verschijnen, zijn daar in ieder geval een uiting van.

(bron: recensie: Georg Wilhelm Friedrich Hegel (vert. Willem Visser) - Fenomenologie van de geest)

En dat is dus meteen de reden waarom ik denk (weet!) dat Harrie Hegel niet begrepen heeft gezien het intellect dat hij de afgelopen jaren tentoongesteld heeft.
Om het maar niet te hebben over de invloed van zijn dictatoriale trekken, dus Harrie's idiote interpretatie van Hegel en dus niet Hegel zelf.
Het is het resultaat van denken!

Laatst gewijzigd door microwezen : 30 september 2013 om 01:47.
microwezen is offline  
Oud 30 september 2013, 03:02   #829
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Waarom zou ik met Harrie z'n voeten spelen?
't Is niet omdat jij niet wil luisteren naar z'n boodschap dat daarom iedereen z'n rug moet draaien naar Harrie.
Het zou je goed doen om wat verdraagzamer te zijn en om af en toe tijdens je zen-toestanden Harrie's theorie even te overdenken. Je moet het evenwicht een beetje zoeken in je gedachten en niet het negatieve laten overheersen.
In den beginne was er niets en toen ontplofte dat ook nog eens... Die theorie trekt op geen bal maar toch rammen ze het je strot in op school. Luister naar Harriechristus en je zal ook inzien dat er meer is tussen leven en dood dan 't gene ze je leerden...
Je hebt Harrychristus zelf al uitgebreid nageaapt als Mantachristus.(Gelukkig alleen in K&K): Daarom val je niet serieus te nemen.
eno2 is offline  
Oud 30 september 2013, 10:29   #830
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bij jou draait het allemaal om...dom
Nee, dat is juist zeer intelligent, dat het onmiddellijke, zoals wij de dingen waarnemen, niet de waarheid is, maar juist het omgekeerde en dat is de Geest.

Zoals dat de aarde om de zon draait, wat we niet kunnen zien, maar wel begrijpen.

En zo is het ook met mijn atoomtheorie, dat er hogere wezens moeten zijn, wat de godsdienst altijd al heeft geloofd en nu in mijn atoomtheorie wordt bewezen.

Domheid is vooral aan Zen besteed, die niet wil nadenken, maar alleen in de Leegte zien.
harriechristus is offline  
Oud 30 september 2013, 10:37   #831
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet moeilijk.
Zo is het, voor de meeste mensen zijn beiden veel te hoog gegrepen, laat staan mijn atoomtheorie.

Eenvoudig weer gegeven:

Voor Plato is de waarheid de Idee, die bij de Goden is.

Voor Hegel is de waarheid de Geest, de de Mens zelf denkt, en wel in een logisch systeem (dialectiek geheten) van these, antithese en synthese.

En voor harriechristus is de waarheid Gods Rijk in de microkosmos bij de microwezentjes, die de ware Goden zijn.

Oud 30 september 2013, 10:43   #832
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hegel valt inderdaad niet mee die te begrijpen.

Daarvoor moet je aanleg hebben en er ook nog mee zijn opgevoed, zoals ik.

Toch is zijn denkprincipe heel gemakkelijk te begrijpen dat alles uit tegenstellingen is opgebouwd, zoals licht en donker, hoog en laag, zijn en niets, man en vrouw, goed en kwaad, god en mens, geest en natuur, enzovoort.

En dat al die tegenstellingen ook eenheden zijn (synthesen) en tezamen een totaal systeem vormen.
Dat is het logische systeem van de werkelijkheid.

Verder raad ik je aan nooit met de fenomenologie te beginnen, want dat is het eerste, maar ook meest moeilijke boek, maar wel de filosofie van de geschiedenis of geschiedenis van de filosofie of filosofie van de religie.

En dan daaruit de gemakkelijk leesbare gedeelten te kiezen.
Oud 30 september 2013, 10:45   #833
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn overigens wel diezelfde burgers die de wereld naar de knoppen helpen, dit wegens de mateloze hebzucht.

En het is ook bekend dat als er echt problemen komen dat het volk dan weer vraagt op een sterke man, kortom dictatuur om hen uit de ellende te helpen.
Want zelf kunnen ze het niet.
Oud 30 september 2013, 10:54   #834
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
Hegel lezen
Een beroemde anekdote vertelt dat Hegels laatste woorden op zijn sterfbed luidden: 'Er is slechts één man geweest die mij begreep… En die heeft mij ook niet begrepen.' Of deze woorden van Hegel nu wel of niet authentiek zijn, het is ontegenzeggelijk waar dat zijn denken erg moeilijk te begrijpen is. De grote verdeeldheid onder zijn navolgers over hoe Hegel nu precies opgevat moest worden evenals de vele commentaren op zijn werk die tot op de dag van vandaag verschijnen, zijn daar in ieder geval een uiting van.

(bron: recensie: Georg Wilhelm Friedrich Hegel (vert. Willem Visser) - Fenomenologie van de geest)
Het is wel heel erg dom van Visser de fenomenologie te gaan vertalen, want dat is zijn meest moeilijke boek (vooral het voorwoord daarvan wat een nawoord zou moeten zijn).
Echt iets om de belangstelling voor Hegel zuur te maken.

Begin met de filosofie van de geschiedenis om met het denken van Hegel vertrouwd te geraken.

Citaat:

En dat is dus meteen de reden waarom ik denk (weet!) dat Harrie Hegel niet begrepen heeft gezien het intellect dat hij de afgelopen jaren tentoongesteld heeft.
De enige die Hegel zeer goed begrepen heeft ben ik, vandaar dat ik het heb kunnen ontwikkelen tot mijn atoomtheorie.
Citaat:
Om het maar niet te hebben over de invloed van zijn dictatoriale trekken, dus Harrie's idiote interpretatie van Hegel en dus niet Hegel zelf.
Je weet dus helemaal niks van Hegel af, want volgens Hegel was de waarheid van de Geest de Vrijheid.

De dictatuur gaat uit van de domme massa, die geen nieuw idee waardeert, niks van Hegel weet en ook niet van mijn atoomtheorie.
En om die onbekendheid schaamt ze zich niet gewoon maar wat te beledigen en te liegen.
Oud 30 september 2013, 14:40   #835
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN

1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt.
En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was.

2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.

3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.
Dat wordt dan maar met toeval “verklaard” en wat primitieve natuurwetten erbij.

4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.

5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn.

Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.
Namelijk door de hele boel om te keren: ons heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.
Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dat wil zeggen de evolutie is in wezen emanatie, dat wil zeggen: het lagere komt uit het hogere voort.
Oud 30 september 2013, 17:17   #836
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Je hebt Harrychristus zelf al uitgebreid nageaapt als Mantachristus.(Gelukkig alleen in K&K): Daarom val je niet serieus te nemen.
Wat een onzin, spelletjes in k&k gebruiken als leidraad in serieuze discussies...
Gelukkig heeft Harrie meer verstand en gevoel voor humor om zulke zaken te scheiden van de belangrijkere subfora, daar kan je nog een lesje van leren, meer dan één zelfs...
De volharding waarmee Harrie zijn theorie en zelfs geloof blijft verdedigen, uitdragen en uitleggen is zonder meer bewonderenswaardig. Ik heb dan ook meer respect voor iemand als hij dan voor een katholiek of moslim die blijft volhouden dat een god met een vingerknip effe alles neerzette.

Een mogelijkheid voor je is uiteraard zelf te verklaren hoe alles hier is ontstaan. 't Is het proberen waard, probeer het eens ...
manta is offline  
Oud 30 september 2013, 22:12   #837
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN

1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt.
En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was.

2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.

3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.
Dat wordt dan maar met toeval “verklaard” en wat primitieve natuurwetten erbij.

4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.

5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn.

Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.
Namelijk door de hele boel om te keren: ons heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.
Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dat wil zeggen de evolutie is in wezen emanatie, dat wil zeggen: het lagere komt uit het hogere voort.
Jouw voorstelling van God is totaal fout en uit verkeerde bron geïnspireerd en dat weet je heel goed en de bron waaruit je gedachtenkronkels komen weet dat ook heel goed. Die boze geesten hebben Jezus zelfs moeten erkennen als Gods Zoon.
Dit is het laatste wat ik je te overdenken geef. Als je een zinnig antwoord weet kun je het doen via PM en anders zwijg erover.

"Studie: Begrip God en Drie-éénheid

Dit begrip geeft nogal al wat verwarring en misverstanden.
Het woord “God” is niet de eigen-naam, persoonsnaam van iemand. Het is een taalkundig grammaticale soortnaam dat aanduidt: het gaat over het Opperwezen, wat of wie aanbidding toekomt.
Webster woordenboek definitie is: Elk van een categorie wezens, die men zich als onsterfelijk voorstelt, (2) mannelijke godheid (3) afgod of idool (4) een verafgood ding of persoon, (5) de
Schepper van universum. Maar wie stellen we ons nu als zodanig voor en komt dat eerbetoon en die aanbidding boven alles toe?
Nu dan de vraag: wie is God, wie is dat Opperwezen dan wel?

De ware God, wie aanbidding en verering toekomt, heeft Zich aan de mens bekend gemaakt, nadat deze zich ven Hem had gekeerd. Wie is nu deze God? De God die zich aan Abraham, Isaak en Jacob heeft voorgesteld, bekend gemaakt. Die God is persoonlijk en is een drieéénheid.
Dat is niet hetzelfde als 3 goden, of 3 diverse verschijningsvormen van God.
Drie-enig wil zeggen: 3 personen en toch één wezen, één natuur, één in identiteit.
Het één zijn van God is geen getalsmatige één, het cijfer 1, maar een idetitieits-eenheid.
In de franse vertaling staat het juist weergegeven uit de griekse grondtekst: "Hoor Israël onze Goden (Elohim) zijn Uniek"., dwz enig in hun soort.
Wezen of identiteit heeft te maken met “wat” iemand is, persoon heeft te maken met “wie”iemand is. Wezen duidt op de hoedanigheid van iemand ongeacht met hoe velen ze zijn.
Het wezen, het zijn van God, het Opperwezen omvat drie personen: de Vader, de Zoon en H Geest.
Vergelijk het met een één-ei drieling: drie onafhankelijke personen en toch wezens identitiek.
De éénheid, het één-zijn ligt in hun identiteit, niet in hun aantal.

De volgende vergelijking kan het verduidelijken. Op de zaak hebben we een directie.
Die bestaat uit : algem directeur, techn directeur en economisch directeur. Ze zijn met drie man, drie directeurs en toch is er maar één directie. We spreken niet van drie directies, maar toch zijn die 3 personen evenveel waard in gezag en functie enz.: ze zijn alle drie directeur.
Er is één directie omvattende 3 personen.
Zo analoog is de vergelijking in er is één God (directie) die bestaat uit drie personen: de Vader, de Zoon en de H Geest. Drie afzonderlijke personen die samen een éénheid vormen.
We spreken niet van drie goden. Christenen geloven in één God of beter is eigenlijk te zeggen: één Godheid omvattende drie Goddelijke personen.
Door een foute uitleg komen bv moslims ertoe te denken dat we in drie goden geloven. En die fout komt van mohammed zelf. Geen enkel christen gelooft zoals de moslim veronderstelt dat christenen geloven: drie goden ttz Jezus , Maria en God.
Het Zoon zijn is iets geestelijk, drukt een relatie uit tussen 2 personen. Jezus is de eeuwige Zoon van de Vader, die er altijd geweest is. Maria is moeder van de menselijke hoedanigheid van Jezus, niet van zijn Goddelijke.
Daarom is zij ook niet de "moeder Gods, zoals de katholieken haar noemen. Deze gedachte komt uit het heidendom.
Jezus Christus is een persoon met 2 naturen: Goddelijk en menselijk. Is dit zo vreemd te geloven, te aanvaarden? Zelfs de oude grieken geloofden dat dit kon en dan nog wel in relatie tot hun afgoden.

In het boek Handelingen14: Paulus en Barnabas in Lystra
8 In Lystra zat een man op straat die geen kracht in zijn voeten had; hij was al sinds zijn
geboorte verlamd en had nooit kunnen lopen.
9 Toen deze man naar een toespraak van Paulus
luisterde, keek Paulus hem strak aan en zag dat hij geloofde dat hij genezen kon worden.
10 Daarom riep hij hem toe: ‘Kom overeind en ga op uw benen staan!’ De man sprong op en
begon te lopen.
11 Toen de mensen zagen wat Paulus had gedaan, verhieven zij hun stem en
ze zeiden in het Lykaonisch: ‘De goden zijn in mensengedaante naar ons afgedaald!’
12 Ze noemden Barnabas Zeus en Paulus Hermes, omdat hij de woordvoerder was.

Als zij dachten dat hun afgoden in mensen gedaante naar de aarde konden komen.... waarom zou de ware God niet in mensengedaante onder ons komen leven? En dat is juist wat Hij deed in Jezus Christus, God in mensengedaante.
Jouw microwezentjes die jou inspiratie geven zijn niets anders dan de demonen en boze geesten waarvan Jezus spreekt in de bijbel en die Hij op Golgotha overwonnen heeft. Als je er neit vanaf stapt en je tot Jezus wendt zul je ermee aan te ondergaan.
Harrie je moet wel een ontzettende dwaas zijn om tegen beter weten in die leugens te geloven dan je om tekeren naar de Ware God toe.
Want stel dat de bijbelse boodschap van Jezus Gods Zoon waar is en je komt er na je dood, (Luk16:19-31) achter dat je het grof fout hebt met je zgz microdinges dan is er geen weg meer terug.
Hebreenbrf 9:27-28 zegt "het is de mens (harrie ook) gezet is éénmaal te sterven en dan komt het oordeel."
Hoe ga jij daarin staan ? Durf je dat risico aan?

Ik sluit dit af en ga er niet meer op door. Je zult je nooit kunnen verstoppen achter onwetendheid over de zondevergeving en het genadeaanbod in Christus als je voor God komt te staan. Wel miss dat je het niet wil aanvaarden en dan ben je een dwaas die zichzelf veroordeeld ondanks het niet nodig was. De Lichtengel viel in zonde en oordeel door trots en hoogmoed zonder kans op herstel, satans zonde is een eeuwig oordeel geworden voor hem en zijn gevallen engelen, die jij benoemt als micriwezens..
Jij krijgt van de Heer Jezus die kans wel. dus grijp die !!!

Laatst gewijzigd door stropke : 30 september 2013 om 22:13.
stropke is offline  
Oud 30 september 2013, 22:37   #838
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wat een onzin, spelletjes in k&k gebruiken als leidraad in serieuze discussies...
Gelukkig heeft Harrie meer verstand en gevoel voor humor om zulke zaken te scheiden van de belangrijkere subfora, daar kan je nog een lesje van leren, meer dan één zelfs...
De volharding waarmee Harrie zijn theorie en zelfs geloof blijft verdedigen, uitdragen en uitleggen is zonder meer bewonderenswaardig. Ik heb dan ook meer respect voor iemand als hij dan voor een katholiek of moslim die blijft volhouden dat een god met een vingerknip effe alles neerzette.

Een mogelijkheid voor je is uiteraard zelf te verklaren hoe alles hier is ontstaan. 't Is het proberen waard, probeer het eens
...
Ik ben niet zo'n hopeloze gek die denkt dat hij dat kan aan de hand van kinderlijke sprookjes.

Laatst gewijzigd door eno2 : 30 september 2013 om 22:40.
eno2 is offline  
Oud 1 oktober 2013, 00:05   #839
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Het is wel heel erg dom van Visser de fenomenologie te gaan vertalen, want dat is zijn meest moeilijke boek (vooral het voorwoord daarvan wat een nawoord zou moeten zijn).
Echt iets om de belangstelling voor Hegel zuur te maken.
Dus jij hebt Hegel in het Hegeliaanse Duits gelezen?
Erg knap. dat lukt de meeste Duiters niet eens (en dan heb ik het niet over de inhoud )
En hier heb je al moeite met andere talen als het geen Nederlands is.
Wat schreef je ook alweer op 9 April 2010?
Ik ben geen taal-genie en heb een hekel aan het lezen van Engels.
Kortom: Jij ben weer lekker aan het zeveren.

Citaat:
De enige die Hegel zeer goed begrepen heeft ben ik, vandaar dat ik het heb kunnen ontwikkelen tot mijn atoomtheorie.
Hét bewijs dus dat Hegel stapelgek was .

Citaat:
Je weet dus helemaal niks van Hegel af, want volgens Hegel was de waarheid van de Geest de Vrijheid.
Maar daar klopt voor geen meter.
Dat was gewoon een waanidee van Hegel.

Citaat:
De dictatuur gaat uit van de domme massa, die geen nieuw idee waardeert,
De massa (media) stond anders aardig op zijn kop toen CERN een foutje maakte met hun "sneller dan het licht" deeltje.
Citaat:
niks van Hegel weet en ook niet van mijn atoomtheorie.
Waarom zou je je interesseren voor 2 dwazen met alleen maar wat gewauwel zonder onderbouwing. Next!
Citaat:
En om die onbekendheid schaamt ze zich niet gewoon maar wat te beledigen en te liegen.
Er is er hier maar één die van liegen een sport heeft gemaakt.
Vraag maar aan Rizzz http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1793
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline  
Oud 1 oktober 2013, 10:17   #840
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
Dus jij hebt Hegel in het Hegeliaanse Duits gelezen?
Erg knap. dat lukt de meeste Duiters niet eens (en dan heb ik het niet over de inhoud )
En hier heb je al moeite met andere talen als het geen Nederlands is.
Wat schreef je ook alweer op 9 April 2010?
Ik ben geen taal-genie en heb een hekel aan het lezen van Engels.
Kortom: Jij ben weer lekker aan het zeveren.
Het Hegeliaanse Duits kan ik over het algemeen goed lezen, dit met name omdat de inhoud mij bijzonder interesseert en ik daarvoor moeite wil doen en de zinnen ook meestal wel kort zijn.
Dus dat is geen probleem.
Citaat:

Hét bewijs dus dat Hegel stapelgek was .
Het zoveelste bewijs dat jij alleen maar kan schelden en beledigen en geen inhoud kan produceren.
Citaat:

Maar daar klopt voor geen meter.
Dat was gewoon een waanidee van Hegel.
Dus de Vrijheid was een waanidee van Hegel?
Logisch dat je zelf zo denkt omdat je een dictator bent.
Bewijs geleverd......
Citaat:

De massa (media) stond anders aardig op zijn kop toen CERN een foutje maakte met hun "sneller dan het licht" deeltje.
Wat niet weg neemt dat de theorie van Einstein tegenstrijdig is.
Waar de domme massa der professoren nog steeds niets van heeft begrepen.
Citaat:
Waarom zou je je interesseren voor 2 dwazen met alleen maar wat gewauwel zonder onderbouwing. Next!
ook hier alleen maar gescheld zonder inhoud.
Citaat:
Er is er hier maar één die van liegen een sport heeft gemaakt.
Vraag maar aan Rizzz http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1793
Ook hier weer geen enkele inhoud.

Het gaat dan over Rizz die meent met een trein over de evenaar de theorie van Einstein weer te kunnen geven.
Later geeft ie dan eindelijk toe dat dat niet het geval is.
Wat blijft er dan van hem over?
Helemaal niks.....

Nu maar wachten op de volgende scheldkanonnade van ons dictatoriaal microwezentje, die zijn eigen profeet niet kent......
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be