Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 2 oktober 2013, 02:29   #7621
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Al-Quaida, of hoe ze ook noemen, en de andere islamistische extremisten, dat bedoel ik.

Mijn argumenten kunt U blijkbaar niet weerleggen, daarom dat U afwijkt. Israel is duidelijk mijn bondgenoot niet, anders zou ik het niet constant hebben over hun onderdrukking van de Palestijnen en overtredingen van het internationaal recht. En ik zou ook Assad niet verdedigen, bondgenoot van Iran en Hezbollah, de aartsvijanden van Israel.
Jij noemt iedereen die een islamitische staat wil (80% van de rebellen) een extremist en "Al Qaeda"...

Niemand maalt om de Palestijnen. Ze worden eens opgerakeld als het binnenlands beleid fout loopt in Saudi Arabië tot in Iran...

Citaat:
Israel heeft al verschillende aanvallen uitgevoerd op het Syrische leger, en heeft geprobeerd (er gelukkig niet in geslaagd, dankzij Rusland) de VS aan te zetten het Syrische regeringsleger aan te vallen. Het is dus duidelijk wie jullie bondgenoten zijn.
Gij moet komiek worden. Dankzij Rusland, bwahahaha. Israel valt aan wanneer het wil, blijkbaar zonder gevolg, dat hebben we inderdaad al 4 maal gezien.

De enige nationale trots van Rusland is Wodka, tot dat besluit zijn we al gekomen. Jij geeft iets te veel krediet aan dat waardeloos land dat geregeerd word door de maffia.

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 2 oktober 2013 om 02:30.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 2 oktober 2013, 02:40   #7622
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Khalid Bin Waleed

Citaat:
Jij noemt iedereen die een islamitische staat wil (80% van de rebellen) een extremist en "Al Qaeda"...
80% van de rebellen, dat geloof ik graag, maar zeker niet 80% van de Syrische bevolking. Volgens Syriërs die ik ken in België steunt tegenwoordig 80% de regering, en zijn de syriërs echt bang van de grotendeels buitenlandse extremisten die grote delen van syrië onder controle hebben. En ja, iemand die oproept tot het Kalifaat noem ik een extremist. De moslimbroeders gingen zo ver niet, en toch werden ze weggejaagd door de Egyptische bevolking en het Egytische leger.

Citaat:
Niemand maalt om de Palestijnen. Ze worden eens opgerakeld als het binnenlands beleid fout loopt in Saudi Arabië tot in Iran...
Iran geeft jaarlijks miljarden aan de Palestijnen, Assad en Hezbollah zijn de enige krachten in de regio die effectief Israel confronteren. Ik geef ook om de palestijnen. U duidelijk niet, anders zou U niet de enige Arabische leider aanvallen die consequent de Palestijnse zaak steunde. Ik ben geen Arabier, maar moest ik Arabier zijn zou ik diep beschaamd zijn over de manier waarop de Arabische wereld hun Palestijnse broeders in de steek laat.

Citaat:
Gij moet komiek worden. Dankzij Rusland, bwahahaha. Israel valt aan wanneer het wil, blijkbaar zonder gevolg, dat hebben we inderdaad al 4 maal gezien.
Israel valt het syrische leger aan, niet de rebellen. Ik denk dat dat weinig aan de verbeelding overlaat, en dat het dus vanzelfsprekend is aan welke kant jullie vechten...

Citaat:
De enige nationale trots van Rusland is Wodka, tot dat besluit zijn we al gekomen. Jij geeft iets te veel krediet aan dat waardeloos land dat geregeerd word door de maffia.
Rusland doet het in de meeste opzichten stukken beter dan de grote meerderheid van islamitische landen, zelfs al is het niet perfect. Maar nogmaals gaat U niet in op m'n argumenten, en probeert van onderwerp te veranderen...
tomm is offline  
Oud 2 oktober 2013, 02:57   #7623
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens Syriërs die ik ken in België steunt tegenwoordig 80% de regering, en zijn de syriërs echt bang van de grotendeels buitenlandse extremisten die grote delen van syrië onder controle hebben.
De buitenlanders zijn een kleine minderheid. Er zijn dubbel zoveel buitenlandse sjietische terroristen. 80% die dat bloeddorstig regime steunt zeker, lol. Geen denken aan. Het zal eerder een 20% zijn. 40% de rebellen en 40% die iets anders wil.

Citaat:
En ja, iemand die oproept tot het Kalifaat noem ik een extremist. De moslimbroeders gingen zo ver niet, en toch werden ze weggejaagd door de Egyptische bevolking en het Egytische leger.
Dan ben jij onwetend.

Citaat:
The Muslim Brotherhood's goal, as stated by Brotherhood founder Hassan al-Banna was to reclaim Islam's manifest destiny, an empire, stretching from Spain to Indonesia
Citaat:
Iran geeft jaarlijks miljarden aan de Palestijnen, Assad en Hezbollah zijn de enige krachten in de regio die effectief Israel confronteren. Ik geef ook om de palestijnen. U duidelijk niet, anders zou U niet de enige Arabische leider aanvallen die consequent de Palestijnse zaak steunde. Ik ben geen Arabier, maar moest ik Arabier zijn zou ik diep beschaamd zijn over de manier waarop de Arabische wereld hun Palestijnse broeders in de steek laat.
Saudi Arabië stuurt jaarlijks meer miljarden. Assad viel en valt Palestijnse kampen aan en dat noem jij de Palestijnse zaak steunen... Tja.

Citaat:
Israel valt het syrische leger aan, niet de rebellen.
Ze vallen militaire posts aan die in handen dreigen te vallen van de rebellen. Niet omdat Assad geen goede job doet om de grenzen te bewaken.

Citaat:
Maar nogmaals gaat U niet in op m'n argumenten, en probeert van onderwerp te veranderen...
Welke "argumenten"? Uw raaskalderij over "Al Qaeda"?

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 2 oktober 2013 om 03:05.
Oud 2 oktober 2013, 03:08   #7624
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Khalid Bin Waleed

Citaat:
De buitenlanders zijn een kleine minderheid. Er zijn dubbel zoveel buitenlandse sjietische terroristen. 80% die dat bloeddorstig regime steunt zeker, lol. Geen denken aan. Het zal eerder een 20% zijn. 40% de rebellen en 60% die iets anders wil.
Daar geloof ik geen bal van. Ben ook in Syrië geweest (voor de oorlog) en de meeste vrouwen droegen zelfs geen hoofddoek, zeker de helft steunde het regime. De verhalen van journalisten ter plaatse laten ook een heel andere klok horen.
Maar goed, stel dat je gelijk hebt. Assad stelde voor vrede te sluiten, onvoorwaardelijk, en de Syriërs tijdens vrije verkiezingen zelf te laten kiezen. De rebellen weigeren, en hebben het Russisch-amerikaanse vredesproject gesaboteerd.

Citaat:
Dan ben jij onwetend.
Dat wist ik inderdaad niet, maar daar kwamen ze niet al te veel mee naar buiten, zeker in Egypte niet. Nu goed, een reden te meer om het Egytische volk en leger te steunen in hun strijd tegen politieke Islam en de broeders. Egypte is het belangrijkste Arabische land en dikwijls een trendsetter. Hopelijk nu weer.

Citaat:
Saudi Arabië stuurt jaarlijks meer miljarden. Assad viel en valt Palestijnse kampen aan en dat noem jij de Palestijnse zaak steunen... Tja.
Tot zeer recent bevond het hoofdkwartier van hamas zich in Damascus, toeval, denk je? De Palestijnse kampen zijn een strijdveld geworden tussen rebellen en leger. Palestijnen vechten aan beide zijden mee, maar toch vooral aan de kant van het leger.

Citaat:
Ze vallen militaire posts aan die in handen dreigen te vallen van de rebellen. Niet omdat Assad geen goede job doet om de grenzen te bewaken.
leugens natuurlijk, Israel viel commandocentra aan van het Syrische leger vlakbij Damascus, om het Syrische regime te verzwakken.

Citaat:
Welke "argumenten"? Uw raaskalderij over "Al Qaeda"?
Nee, mijn argumenten die mij leidden tot de conclusie dat jullie islamisten volledig de belangen van Israel dienen..
tomm is offline  
Oud 2 oktober 2013, 03:25   #7625
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben ook in Syrië geweest (voor de oorlog) en de meeste vrouwen droegen zelfs geen hoofddoek, zeker de helft steunde het regime.
Toen al amper de helft, zelfs dat is twijfelachtig. Een hoofddoek is geen maatstaf om pro of anti regime te meten... Hoofddoek is ook geen verplichting.

Citaat:
De verhalen van journalisten ter plaatse laten ook een heel andere klok horen.
Assad heeft vele journalisten omgelegd die het terreurbeleid naar de buitenwereld bracht, waaronder uw communistische vrienden...

Citaat:
Maar goed, stel dat je gelijk hebt. Assad stelde voor vrede te sluiten, onvoorwaardelijk, en de Syriërs tijdens vrije verkiezingen zelf te laten kiezen. De rebellen weigeren, en hebben het Russisch-amerikaanse vredesproject gesaboteerd.
Het woord van een kindermassamoordenaar stelt niks voor. Zo ging hij al 10 jaar hervormen. Ga eens op een anderen zeveren zeg.

Citaat:
Dat wist ik inderdaad niet, maar daar kwamen ze niet al te veel mee naar buiten, zeker in Egypte niet. Nu goed, een reden te meer om het Egytische volk en leger te steunen in hun strijd tegen politieke Islam en de broeders. Egypte is het belangrijkste Arabische land en dikwijls een trendsetter. Hopelijk nu weer.
Egypte is een land geworden van bedelaars, omdat het steeds ten prooi valt van de militaire dictatuur, die jij onvoorwaardelijk steunt.

Citaat:
Tot zeer recent bevond het hoofdkwartier van hamas zich in Damascus, toeval, denk je? De Palestijnse kampen zijn een strijdveld geworden tussen rebellen en leger. Palestijnen vechten aan beide zijden mee, maar toch vooral aan de kant van het leger.
Hamas, moslim broeders, wat kunnen zij u wat schelen? Reden te meer om Israel te steunen in hun strijd tegen politieke Islam en de broeders, nietwaar?

Citaat:
Nee, mijn argumenten die mij leidden tot de conclusie dat jullie islamisten volledig de belangen van Israel dienen..
Geeuw.

Citaat:
Ook het feit dat Israel AIPAC, de officiële Joodse lobbygroep in de VS, die ijverde voor een Amerikaanse aanval op Syrië, terugfloot, wijst er op dat Israel een versterking of overwinning van al-Quaida wel eens als een groter gevaar kan beginnen te zien dan een verzwakte Assad.

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 2 oktober 2013 om 03:30.
Oud 2 oktober 2013, 10:42   #7626
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

samenvatting van de discussie tussen tomm en Khalid Bin Waleed :

Assad's Moslims en anti-Assad's Moslims moorden elkaar massaal uit dat het een lieve lust is. Dit gebeurt ook regelmatig in andere Moslimlanden.

De ene kiest partij voor de daders van genocide, de andere voor de daders van ongekende gruwel. Naargelang hun graad van Geloof en/of alliantie van het land met of tegen het Westen.

Wie krijgt de schuld van alle onheil? Juist, ja : Israel ...

Oud 2 oktober 2013, 10:47   #7627
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Khalid Bin Waleed

Citaat:
Toen al amper de helft, zelfs dat is twijfelachtig. Een hoofddoek is geen maatstaf om pro of anti regime te meten... Hoofddoek is ook geen verplichting.
Hoofddoek wordt wel een verplichting als de rebellen de macht overnemen, ze hebben zelf gezegd de Sharia te willen invoeren, en ik denk niet dat veel vrouwen zich zonder hoofddoek buitenwagen in door rebellen gecontroleerd gebied.

Citaat:
Assad heeft vele journalisten omgelegd die het terreurbeleid naar de buitenwereld bracht, waaronder uw communistische vrienden...
Vader Assad misschien, onder de zoon kwamen veel politieke opponenten vrij. Sommige daarvan vechten nu mee met de terroristen dus dat was duidelijk een vergissing van zoon Assad.

Citaat:
Het woord van een kindermassamoordenaar stelt niks voor. Zo ging hij al 10 jaar hervormen. Ga eens op een anderen zeveren zeg.
Een Génève conferentie zou moeten uitmonden in een overgangsregering en vrije verkiezingen onder toezicht van de internationale gemeenschap. Maar goed, dat willen de rebellen helemaal niet, ze willen geen democratie, maar het Kalifaat.

Citaat:
Egypte is een land geworden van bedelaars, omdat het steeds ten prooi valt van de militaire dictatuur, die jij onvoorwaardelijk steunt.
Onder Nasser deed Egypte het goed, met Sovjet-steun (bvb. Asuan dam) het is Amerikaans agent Mubarak die Egypte tot de bedelstaf veroordeelde. Morsi deed er nog een schepje bovenop en vernietigde wat er nog overschoot van de Egyptische economie.

Citaat:
Hamas, moslim broeders, wat kunnen zij u wat schelen? Reden te meer om Israel te steunen in hun strijd tegen politieke Islam en de broeders, nietwaar?
Dat is geen antwoord op de vraag waarom Hamas decennialang hun hoofdkwartier hadden in Damascus, op uitnodiging van de Assads...

Citaat:
Geeuw
Ik geef toe dat er geen eenduidigheid bestaat. AIPAC wil duidelijk Assad omver werpen, ongeacht de gevolgen. Netanyahu heeft het Syrische regeringsleger verschillende keren aangevallen, dat is een feit. Of ze echt Al Quaida en co. aan de macht willen is niet zeker, maar ze willen alleszins Assad omver werpen. Israel was het enige land, naast de rebellen zelf, die de chemische wapens deal tussen Rusland, Assad en de VS afkeurde. Wat Israel wil is een burgeroorlog in Syrië de komende decennia, zodat Syrië de Palestijnen niet kunnen helpen en de syriërs zelf hun eigen militair en economisch potentieel vernietigen. In dat opzicht zijn de rebellen hun bondgenoten.
tomm is offline  
Oud 2 oktober 2013, 10:55   #7628
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Assad's Moslims en anti-Assad's Moslims moorden elkaar massaal uit dat het een lieve lust is. Dit gebeurt ook regelmatig in andere Moslimlanden.

De ene kiest partij voor de daders van genocide, de andere voor de daders van ongekende gruwel. Naargelang hun graad van Geloof en/of alliantie van het land met of tegen het Westen.

Dat heb ik niet gezegd. Maar Israel bemoeit zich wel in het conflict, zo heeft het verschillende aanvallen op Syrië uitgevoerd... dan moet je niet verwonderd zijn dat er met een beschuldigende vinger naar Israel verwezen wordt... Het is een feit dat AIPAC openlijk pleit voor Amerikaanse bombardementen op Syrië.

Israel moeide zich trouwens ook met de burgeroorlog in buurland Libanon, of ben je dat vergeten?

Nu goed, heel die burgeroorlog is inderdaad uitstekend nieuws voor Israel. Zo wordt de aandacht weggezogen van hun eigen onderdrukking van de Palestijnen, en verzwakken de Arabische bondgenoten van de Palestijnen zichzelf. Bovendien, zoals ik al zei en zoals je bewijst, wordt Arabisch bloedvergieten als argument gebruikt om de onderdrukking van de Palestijnen te laten doorgaan. ("zie je wel, die Arabieren kunnen toch niet anders dan elkaar vermoorden, en jij wil dat we hen rechten geven en een staat?" Een beetje het argument dat de kolonialisten ook jarenlang gebruikten om de kolonisatie te laten doorgaan)

Maar nogmaals, Syrië was een vreedzaam land toen ik het bezocht, en niet eens echt arm. Het Westen en de Golfstaten hebben de burgeroorlog aangewakkerd door de gewapende islamitische rebellen vanaf het begin te steunen. Net zoals ze in Libië en Irak deden, landen die nu in volledige chaos vervallen zijn. En net zoals ze deden in Afghanistan in de jaren 80 (dat is hen wel slecht bekomen). Ik zie hier een patroon.

Laatst gewijzigd door tomm : 2 oktober 2013 om 10:59.
tomm is offline  
Oud 2 oktober 2013, 21:35   #7629
erwin boydens
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Blablabla, 80% van de rebellen verwerpen een "Westers-Arabisch" geïnstalleerd puppet regime. 10% van de rebellen noemt men "Al Qaeda" (dat niet bestaat). Stick to the point ipv te zeveren over "Al Qaeda". Dat gezever is enkel in het belang van Israël... En Assad... Uw bondgenoten.
Wat die rebellen uiteindelijk verwerpen of denken, daar trekt het Westen zich niets van aan.
Feit is wel dat ze gewoon gebruikt worden in de strategie van enkele wereldspelers ...als kanonnenvlees.
Een kalifaat ... Een fata morgana als je het mij vraagt.
Door de weigering van Al Nusra en aanverwanten aan die conferentie deel te nemen, zijn ze zichzelf totaal aan het isoleren van de invloedrijke spelers. Daarmee tekenen ze volgens mij hun eigen doodvonnis.
erwin boydens is offline  
Oud 2 oktober 2013, 22:27   #7630
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het niet past in z'n simplistisch zwart-wit verhaal, hoor je chipie niet meer.
die chipie is hier al eeuwenlang geband, die heeft hier geen verhaal gedaan, het leek me in de tijd wel geen mongool die de mongool assad zou steunen...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 2 oktober 2013, 22:30   #7631
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israel is duidelijk mijn bondgenoot niet
neen je zegt het, om de 2 posts heb je het over de zionisten
Dixie is offline  
Oud 2 oktober 2013, 22:32   #7632
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

een degelijke samenvatting!
Dixie is offline  
Oud 2 oktober 2013, 22:34   #7633
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Westen en de Golfstaten hebben de burgeroorlog aangewakkerd door de gewapende islamitische rebellen vanaf het begin te steunen.
de dikste onzin ooit! hilarisch gewoon
Dixie is offline  
Oud 3 oktober 2013, 00:14   #7634
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
die chipie is hier al eeuwenlang geband, die heeft hier geen verhaal gedaan, het leek me in de tijd wel geen mongool die de mongool assad zou steunen...
Quod erat demonstrandum
tomm is offline  
Oud 3 oktober 2013, 00:18   #7635
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin boydens Bekijk bericht
Wat die rebellen uiteindelijk verwerpen of denken, daar trekt het Westen zich niets van aan.
Feit is wel dat ze gewoon gebruikt worden in de strategie van enkele wereldspelers ...als kanonnenvlees.
Door de weigering van Al Nusra en aanverwanten aan die conferentie deel te nemen, zijn ze zichzelf totaal aan het isoleren van de invloedrijke spelers. Daarmee tekenen ze volgens mij hun eigen doodvonnis.
Dat hoop ik alvast, maar helaas denk ik dat je het cynisme van de westerse leiders onderschat. Zowiezo gokken ze niet meer op een vlugge overwinning van de rebellen, wat ze nu willen is een burgeroorlog die eeuwig duurt. Ze willen vooral niet dat het regime overwint, want een grotere blamage en slag voor hun geloofwaardigheid kun je moeilijk voorstellen, en een grotere morele overwinning voor Rusland en Iran evenmin. Anderzijds zitten ze natuurlijk ook niet te springen voor een al-quaida staat vlakbij Europa.
tomm is offline  
Oud 3 oktober 2013, 05:21   #7636
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zal er niet van komen, de Takfiri-Israelische alliantie is totaal 'onheilig' en welbekend, maar desalniettemin opnieuw niet diplomatiek correct dus.

Uw Israel is blijkbaar een uiterst kwaadaardige staat, doet U over dat feit AUB niet zo cynisch. Maar ik leer U ondertussen zowat kennen (right)...

'Onpartijdige' maar toch aanvallende ROTZAKKEN dus.

Niet zeveren AUB!

Het wordt steeds duidelijker, tijd voor een valse vlag op de eigen bevolking dus. De christen-zio idioten zullen dansen tijdens dit feest.

Maar wees zeker :

Dit is totaal ongehoord!!!!!

Time will come!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 3 oktober 2013 om 05:35.
zonbron is offline  
Oud 3 oktober 2013, 11:53   #7637
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Een Génève conferentie zou moeten uitmonden in een overgangsregering en vrije verkiezingen onder toezicht van de internationale gemeenschap. Maar goed, dat willen de rebellen helemaal niet, ze willen geen democratie, maar het Kalifaat.
Ook dat is niet waar. De meerderheid wil een democratische, zij het islamitische staat en zijn niet geïnteresseerd in een regionaal kalifaat. Maar het SNC, dat de politieke zuil zou moeten voorstellen van de rebellie, behartigt hun belangen niet maar die van het Westen en de golfstaten.

Zeer positief dus dat ze dat verwerpen. Zou moeten jaja, Assad heeft zichzelf tot president gemaakt tot 2033, 2 jaar geleden door de grondwet te veranderen als kers op de taart van 10 jaar hervorming... Zijn woorden betekenen niks.

Citaat:
Onder Nasser deed Egypte het goed, met Sovjet-steun (bvb. Asuan dam) het is Amerikaans agent Mubarak die Egypte tot de bedelstaf veroordeelde. Morsi deed er nog een schepje bovenop en vernietigde wat er nog overschoot van de Egyptische economie.
Jongen toch, het leger heeft 60 a 70% van de economie in handen, Mubarrak was maar een militair gezicht van dezelfde militaire dictatuur. Steek het maar op 1 jaar Morsi, misschien dat je er enkele zwakzinnigen mee kunt bedotten...
Oud 3 oktober 2013, 12:01   #7638
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin boydens Bekijk bericht
Ericske, jongen toch, Nusra is al sinds het begin geïsoleerd door de 'grote spelers' , de VS heeft hen tot een terreurbeweging gebombardeerd, tot groot ongenoegen van de populatie. Maar ook van SA hebben ze nooit steun gehad, omdat ze een bedreiging zijn en omdat ze tegen een door hun geïnstalleerd puppet regime zijn, zoals nogmaals duidelijk gemaakt werd.

Die krijgen regionale en internationale steun van rijke en minder rijke sponsors, en worden niet staatsgesponsord. Bovendien hebben ze een goede portie van de economie in handen en ze hebben de bevolking achter zich, vooral in het Noorden.

Wat gaat het Westen doen misschien nu iedereen het SNC verwerpt, hun bombarderen tot ze die 'buitenlanders' die in Hilton hotels resideren aanvaarden? De pot op met wat het Westen wil. Die magistrale complot "strategie" werpt bitter weinig vruchten af...

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 3 oktober 2013 om 12:10.
Oud 3 oktober 2013, 12:24   #7639
Boa
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
...en ze hebben de bevolking achter zich, vooral in het Noorden.

Volg ons, of we hakken jouw kop eraf is dan ook een sterke motivatie.
Boa is offline  
Oud 3 oktober 2013, 12:28   #7640
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boa Bekijk bericht
Volg ons, of we hakken jouw kop eraf is dan ook een sterke motivatie.
Dat zal er ook wat mee te maken hebben, wetende dat je dorp tot puin gereduceerd kan worden door de Assad terreurjets.

De meesten in het noorden willen sharia. Bovendien doet Nusra erg veel voor de gemeenschap ginder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be