Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2013, 09:54   #81
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Pat Condell - The curse of "progressive" feminism
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 10:05   #82
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jaja, dit was ook echt de bedoeling van Bart Smit....
Nu algemeen: who cares, eigenlijk? Morgen komt er misschien een mars met aardbeiensmaak op de markt en zijn ze daar over bezig, hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 10:10   #83
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Nu algemeen: who cares, eigenlijk? Morgen komt er misschien een mars met aardbeiensmaak op de markt en zijn ze daar over bezig, hoor.
Who cares? IK.

Ik vind het nogal triest dat er serieus mensen bestaan die zich hier druk om maken.

Maar ze hebben wel gelijk hoor. Deze folder is het werk van de NWO !

Zowel de voor als tegenstanders van deze folder werken voor de reptilians !
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 10:34   #84
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Who cares? IK.

Ik vind het nogal triest dat er serieus mensen bestaan die zich hier druk om maken.

Maar ze hebben wel gelijk hoor. Deze folder is het werk van de NWO !

Zowel de voor als tegenstanders van deze folder werken voor de reptilians !
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 3 oktober 2013, 11:32   #85
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Als ik het hier goed begrijp zou ik, indien ik een dochter had en ik met haar naar een speelgoedwinkel ga, haar dat soort speelgoed uit haar handen moeten nemen wegens vrouwonvriendelijk en haar (speelgoed) 'mannelijke' werktuigen moeten kopen ?

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 oktober 2013 om 11:33.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 11:35   #86
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Als ik het hier goed begrijp zou ik, indien ik een dochter had en ik met haar naar een speelgoedwinkel ga, haar dat soort speelgoed uit haar handen moeten nemen wegens vrouwonvriendelijk en haar (speelgoed) 'mannelijke' werktuigen moeten kopen ?
Als je het goed begrijpt, moet je juist helemaal niks.
Oud 3 oktober 2013, 11:40   #87
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ge begint er iets van te begrijpen, maar ge hebt nog een lange weg te gaan.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 11:43   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, het soort creaturen dat hiervoor in woede ontsteekt zijn eigenlijk de naam "vrouw" niet waard. Heb je al eens ettelijke typetjes uit de vrouwenbeweging aandachtig bekeken? De chagrijnigheid druipt van hun gelaat. Elk greintje charme dat van een normale vrouw afstraalt wordt door die hysterische zuurpruimen radicaal onderdrukt. Ik denk dat hun sexuele frustratie verschrikkelijk moet zijn. Zelfs een van testosteron barstende man zou serieus aarzelen om met dergelijke draak het bed in te duiken. Zulke feeksen zijn tot alles in staat, als man moet je dan primordiaal aan de kwetsbaarheid van je penis denken.
Leuk verwoord. Niet zonder enige glimlach las ik het...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 21:24   #89
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Dat jongetjes die een voorkeur voor spelletjes met een jacht- en strijdelement vertonen normale, gezonde jongetjes zijn.
Superman spelen is een uiting van de 'beschermen'-reflex.
Jacht, strijd en beschermen zijn oerinstincten die al duizenden jaren in de genetische code van de man besloten liggen.
Dat moet niet onderdrukt worden maar op een gepaste manier gekanaliseerd.
net als vrouwen van nature "zorgend" zijn. Ik heb een dochtertje en een zoontje en ze beantwoorden zeer aan het stereotype beeld van mannen en vrouwen. Dit is hen echt niet aangeleerd hoor, zoontje speelt ook af en toe met de poppen en dochtertje houdt zich ook wel eens bezig met de autootjes, maar hoe raar het ook mag zijn (volgens sommigen dan toch) ze zijn beiden het liefst bezig met hun eigen stereotype speelgoed.

En ja, mijn dochtertje heeft ook een mini poetskarretje, strijkplankje, keukentje... Wat is er mis met een kind dat zijn ouders imiteert? Dat is namelijk wat een kind doet, de grote mensen nadoen.

Wil dat zeggen dat dat exclusief voor meisjes is? Nee tuurlijk niet, maar over het algemeen zijn zij hier wel het meest in "geïnteresseerd".
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 21:29   #90
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1234 Bekijk bericht
Ik zou het als een vernedering voor mijn gezin beschouwen als de vrouw alleen het stofzuigwerk zou doen. En dit is voor iedereen die ik ken uit mijn generatie zo: 25 - 35.
Oei, ik behoor nochtans ook tot de door u aangehaalde generatie. Moet ik me nu slecht voelen?!

Wie zegt in godsnaam dat dat het enige is wat de vrouw doet en dat de man niets doet?
In elk gezin heb je een soort van taakverdeling omdat de één nu net beter/sneller is in dit en de ander in dat. Mijn man neemt ook wel eens ooit de stofzuiger vast hoor, maar over het algemeen doe ik dat hier; net als ik af en toe het vuilnis buitenzet maar hij het meest. Laat aub ieder toch zijn eigen leven leiden! Een vrouw wordt hier echt niet onderdrukt door haar man omdat zij het huishouden doet hoor (waarmee ik niet ontken dat er nog steeds veel vrouwen zullen zijn die thuis onderdrukt worden, maar dit heeft hoegenaamd niets te maken met al dan niet het huishouden doen!)
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 21:50   #91
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

't Is natuurlijk niet gemakkelijk om voor een meisje een rambopakje te vinden. Ik geloof ook niet dat er veel meisjes naar zullen vragen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 23:55   #92
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Ik was recent in een speelgoedwinkel op zoek naar een geschikt cadeau voor een familielid. En ik heb ook mijn ogen opengetrokken toen ik het aanbod zag. Vileda, Rowenta, Nescafe, Miele, - je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben een speelgoedtoestel dat sprekend lijkt op het echte, inclusief merk-logo. Consumeren zul je, vroeg geleerd is oud gedaan!
Niets nieuw onder de zon . Hoe lang spelen jongetjes al met speelgoed-vuurwapens ?
Euh, moeten wij dat nu als moderne ouders ook voor onze meisjes kopen ?

Laatst gewijzigd door meneer : 3 oktober 2013 om 23:56.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 00:01   #93
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je er voor zorgt dat je dochter eens dat ze volwassen is lekker kan koken, een woning kan opkuisen, een knop aannaaien, en van plan is te trouwen, en kinderen te hebben, dan heb je haar slecht opgevoed ! Dan heb je haar gehersenspoeld met sexistische paternalistische machistische propaganda !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be