![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iets behoeft niet ontstaan te zijn om er te zijn als het eeuwig is.
Geen probleem. Integendeel is het onlogisch dat iets ontstaan zou zijn, want dan zou het Zijn uit het Niets tevoorschijn moeten zijn gekomen. Maar waar komt dat Niets dan vandaan? Of is dat wel eeuwig? |
|
|
|
|
#922 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Niets is gebrek aan iets.
Dus hoeft nergens vandaan te komen.
|
|
#923 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#924 |
|
Banneling
|
Omgaan met neurotische mensen volgens wikipedia:
"Dwanggedrag (dwangneurosen) veroorzaakt vaak een ernstig lijden vooral ook omdat de omgeving het gedrag vaak irritant en onbegrijpelijk vindt. Men probeert dan met verstandelijke argumenten hen te overtuigen hoe verkeerd zij wel doen. Dit heeft echter geen enkele zin. Het ondoelmatige van hun gedrag is hen immers maar al te goed bekend. Deze wijze van benaderen zal hen nog meer in een isolement drukken." Hallo! Wake Upcall voor alle microwezens hier! Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 oktober 2013 om 13:59. |
|
|
|
|
#925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel doen de microwezentjes niets liever dan te verschijnen en zou het volk van Politics.be ook verheugd moeten zijn en zeer vereerd dat harriechristus juist hier uit den hemel neder daalt. Maar integendeel zijn ze zeer geïrriteerd en boosaardig. Dit moet wel een psychose zijn het heilige licht niet te kunnen verdragen. |
|
|
|
|
|
#926 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#927 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#928 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#929 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#930 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
We hadden het over het feit dat je tot twee maal toe in deze draad beweerd hebt dat ik op mijn woorden zou terug gekomen zijn, maar als ik je vraag dit aan te tonen kan je dit natuurlijk niet om het grove leugens zijn. Ik heb trouwens in mijn laatste post aangetoond dat jij degene was die op zijn woorden was terug gekomen, niet ik. Je bent dus een leugenaar en een bedrieger harrie! |
||
|
|
|
|
#931 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op de inhoud, daar komt het op aan dat je nog steeds niks van Einstein begrijpt gezien je treintje over de evenaar. En je dat niet eens hebt toe willen geven en de consequenties daaruit willen trekken door je zonden te bekennen. Bovendien ben je hier off topic, want dit gaat over mijn atoomtheorie. Laatst gewijzigd door harriechristus : 6 oktober 2013 om 09:31. |
|
|
|
|
|
#932 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ONZE MAATSCHAPPIJ EN DE MICROKOSMOS
De wetenschap kan niet verklaren hoe domme atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten heeft kunnen scheppen en ook niet hoe deze atomen ons lichaam en onze hersenen zo subliem kunnen doen functioneren. Onze maatschappij beweegt ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie en zo ben ik ben mening dat ook de microkosmos van ons lichaam een hogere wereld is, die ook niet vanzelf beweegt, maar op de intelligentie berust van hogere microwezens. Dat wil zeggen: wat bij ons ook niet vanzelf gaat, gaat in de microkosmos ook niet vanzelf. En vooral omdat ons lichaam nog veel en veel ingewikkelder in elkaar zit dan onze eigen wereld. Ons lichaam wordt ook wel met een staat vergeleken, waarbij onze hersenen de regering zijn en onze zenuwen met communicatie-lijnen en onze aderen met wegen, enzovoort. En ik denk dus dat het werkelijk zo is, namelijk dat ons lichaam een staat op zichzelf is, die bewoond wordt door microwezens, die in de atomen als ruimteschepen wonen. En hiermede is de werking van ons lichaam afdoende verklaard, volgens het principe : zo als het bij ons is, zo is het ook in de microkosmos. 1 - Toeval is de slechtste verklaring. 2 - Beter is dat de natuur zelf doelgericht is, dus in het scheppen en ontwikkelen van het leven even logisch is als de natuurwetten. 3 - Maar nog beter is dat het leven bewust is geschapen en geëvolueerd door de microwezentjes. |
|
|
|
|
#933 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hoe meer je probeert van onderwerp te veranderen, hoe meer je mijn punt bewijst dat je maar maar al te goed beseft dat je liegt. |
|
|
|
|
|
#934 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Klopt. Nee. Uit het niets ontstaan spontaan deeltjes en deze vernietigen elkaar weer. Soms gaat dat fout en hou je iets over. Citaat:
|
|
|
#935 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De inhoud daar komt het op aan. Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 oktober 2013 om 13:11. |
|
|
|
|
|
#936 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Uit Niets komt Niets, dat wisten al de oude Grieken. Het heelal is eeuwig in de tijd en inwendig oneindig in de microkosmos als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. Dus de "deeltjes" (ruimteschepen) komen uit nog veel kleinere ruimtescheepjes voort. Alleen omdat de wetenschap nog niet kleiner kijken kan, denkt ze dat daar niets is. Dit volgens de kinderlijke logica van: "wat ik niet weet dat is er niet"...... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 oktober 2013 om 13:12. |
|
|
|
|
|
#937 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hiervoor ben je mij dus een verontschuldiging verschuldigd zou ik zeggen. Als dat er niet vanaf kan heb ik alle recht jou een leugenaar te blijven noemen. Ik denk niet dat de moderatie hier ook maar enig probleem mee zou hebben. |
|
|
|
|
|
#938 |
|
Banneling
|
Ik ben overlaatst ergens een zeer recente theorie tegen gekomen die beweert dat uit experimenten blijkt dat kleinst mogelijke deeltjes tot nu toe gevonden, of berekend dat ben ik vergeten, blijk geven van een eigen wil. Niet toeval maar wil doet ze doen wat ze doen. Harry Christus heeft het bij het kromme eind
Harry ![]() |
|
|
|
|
#939 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze besturen naar hun eigen vrije wil hunne ruimtescheepjes. |
|
|
|
|
|
#940 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In plaats van eerlijk toe te geven dat je je trein over de evenaar zelf hebt verzonnen en dat ook daar niks van klopt wegens een verschil van echte beweging en schijnbeweging wat je ook al niet wilde toegeven. Het is een combinatie van domheid en pure leugenachtigheid. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 8 oktober 2013 om 19:00. |
|
|
|