![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oikofobe Goudbevers met een minderwaardigheidscomplex.
Heel erg Vlaams. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zit je nu die onnozele hollander te citeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wannes van de velde is hier al opgegeven. Vermandere ook. Maar er zijn nog verschillende kleinkunst artiesten die mooie dingen gemaakt hebben.
Jan De Wilde, Wim De Craene, Kris de Bruyne. Als het in het vlaams moet gezongen worden om in aanmerking te worden genomen in dit topic vind ik de kleinkunst toch echt wel een genre waarin we kleppers hebben (hadden) die de vergelijking met de nederlanders zeker kunnen doorstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 'moet' niet in het Vlaams gezongen worden, het mag ook in het Nederlands.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtuberepeater.com/watch...gers+A+Mr+Brel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christoff en Lindsay
http://www.youtube.com/watch?v=PkpiPx5bz8c |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij kregen in onze jonge jaren ook franstalige muziek te horen op school in de les frans, Julien Clerc met ce n'est rien, Michel Sardou met en chantant, Michel Fugain met une belle histoire enz enz. Nostalgie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Helena van Hugo Raspoet, lang geleden, nog steeds even mooi. Zjef vanuytsel heeft ook prachtige liedjes gemaakt. En Miek & Roel met "wie wil horen" is ook niet slecht. Jij kent je klassiekers wel moet ik zeggen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog maar eens te onderstrepen dat sommige forummers met hun posts hier zéér de moeite waard zijn. En dát is ook Vlaamse cultuur. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 oktober 2013 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 oktober 2013 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dat voor de eerste keer horen ,krijgen ze je studenten gegarandeerd kippenvel op hun armen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frank Boeijen - Kronenburgpark Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht Als ik jou zie 's avonds bij het park De autolichten beschijnen je lichaam Zonder ogen, zonder herinnering Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was De woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht In een seconde ging het regenen vannacht Refrein: Ga die wereld uit Een seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit Een seconde en kijk goed rond in ons paradijs En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt Op zoek naar geluk in Kronenburg Park Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man Ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid En alles blijft bij het oude, als hij weer naar huis rijdt Refrein: Ga die wereld uit Een seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit Een seconde en kijk goed rond in ons paradijs En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt En alles blijft bij het oude, als hij weer naar huis rijdt Refrein: Ga die wereld uit Een seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arsenal
Sweet Coffee En dat iedereen die zeurt dat de Vlaamse cultuur niets voorstelt, dat die zelf dan eens iets presteren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 oktober 2013 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 oktober 2013 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De lichtjes van de Schelde "is toch maar een evergreen geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Ik vind het nummer waar ik naar link heel goed (ook al ben ik zelf voorstander van vrije euthanasie voor ieder die dat wenst, heb ik alle respect voor mensen als Bobbejaan die dat niet wensen). Die link was niet sarcastisch of ironisch bedoelt als je dat mocht denken wat ik vermoed door dat 'toch maar'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |