![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie in het land zélf was, weet beter. Gelukkig heeft Cuba de sympathie van veel andere landen, o.a. Canada !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was lang in Cuba, heb er Spaans geleerd, de zaken zijn wat minder zwart-wit dan jij, of Antoon, ze voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige maand meer dan 700 politieke arrestaties in Cuba ... en ook nog dit: Citaat:
Maar ook dat zal wel 'propaganda' zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cuba vergelijken met de VS is als België vergelijken met Tunesië en zeggen dat BelgiË het toch wel erg goed doet. Beide landen hebben al een economische voorsprong sinds eeuwen, en hebben een mondiaal economisch systeem in werking gezet die vooral hun belangen dient, niet die van armere landen. Maar goed, Cuba staat, ondanks het embargo, wel voor op veel andere latino landen, die het vroeger, in de jaren 50, beter deden dan Cuba, ik denk aan Guatemala. Cubanen worden gemiddeld veel ouder dan al de buurlanden, en hun dokters zijn in heel de wereld gegeerd. Maar goed, U weet dat allemaal, het is u allemaal om de propagandawaarde te doen, niet om echte discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan voor de zoveelste keer (ik weet dat het niet past in uw droom, excuses hiervoor) "Vorige maand meer dan 700 politieke arrestaties in Cuba" : dit zijn ook 'Westerse leugens en propaganda' zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @tomm. :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht wel dat u hier geen antwoord op hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd, mijn zus heeft 6 maanden in Cuba gewoond, voor haar werk. Veel positiefs heb ik toch niet van haar vernomen over Cuba.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou van een goed glas deftige rum, ik vind vrouwelijk schoon aangenaam om naar te kijken. Maar om er de nadelen van een verlepte post-communistische economie bij te nemen, neen, laat maar.
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 28 oktober 2013 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() er is geen enkele thai jaloers op laos ,ze kijken daar minachtend op neer ,als ik dat aan mijn thaise vrouw vertel lacht ze zich een kriek ,TOMM JE LIEGT GEWOON
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 28 oktober 2013 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, hoeveel moslims heeft Laos?
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dat in te zien moet je namelijk kennis hebben over neurologische processen en het sociale wezen "de mens". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een echt communisme moet je wel mensen zien als vervangbare onderdeeltjes in een grotere structuur.
Helaas is men tot nu toe vergeten in de proefprojecten die men communistisch noemt het idee van een mens als individue te aanvaarden.
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ouwe knar
Citaat:
Laos was in de jaren 70 het armste land ter wereld moet je weten, ze hebben dus wel degelijk een enorme evolutie achter de rug. Citaat:
Citaat:
Je mag echter geen prostituée's meenemen naar je hotel, er wordt neergekeken op een oude westerse vent met een jonge laotiaanse (anders dan in Thailand geldt ook eer, niet enkel geld), en bordelen en aanverwanten zijn verboden, daarom dat Laos niet in de smaak valt bij sekstoeristen. |
|||
![]() |
![]() |