![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Euhm, eigenlijk wel een paar ja. En een sociale fraudeur, een gepensioneerde mijnwerker, ...
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Hoe zou jij het vinden , mocht de eerste beste vrouw plots in uw broek zitten , en aan uw ballen knijpen , of uw penis beginnen te schandaliseren of vandaliseren ?? 3) Of u bent gaan winkelen met uw dochter/vrouw/vriendin , en plots: Een wildvreemde man betast de vagina of borsten zomaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ meneer , lol , die zit
![]() ![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel weer een Westvlaming zijn: Frederik Van Lierde wint de zwaarste triatlon ter wereld
|
![]() |
![]() |