![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het moeilijk om in de redenatie in te stappen. Momenteel is er "gratis" 100 kWh per gezin vermeerderd met 100 kWh per persoon. Dit is ook geen idee geweest waar ik me mee kan verzoenen. Het maakt de boel veel te ingewikkeld en het voedt de parasitaire cijfereconomie. Als je daarvoor pleit, kan je beter deze gratis elektriciteit verhogen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#206 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ok, het beleid is ongelofelijk inefficiënt, de particratie is corrupt, onze hoofdstad ziet er honderden malen verwaarloosder en viezer uit dan alle Derde Wereldsteden die ik heb bezocht, maar toch is er ondanks de bewindslui en dankzij een strategische ligging tussen Duitsland, Nederland, Frankrijk en het VK nog altijd een hoge welvaart, goed onderwijs, goede gezondheidszorg enzovoort. Het kan allemaal nog veel erger en 'la politique du pire' bereikt wat ze beoogt: het ergste.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#208 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#210 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#211 | |
|
|
Hier ben ik het niet mee eens. Ik kan niet bepalen hoeveel er maandelijks van mijn loon naar de staat gaat maar ik kan wél bepalen wat & hoeveel ik uitgeef.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#212 | ||
|
|
Citaat:
De inhoud echter, wat ze vertellen, *DAAR* let ik op. Misschien ben ik niet oppervlakkig genoeg
|
||
|
|
|
|
|
#213 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Banneling
|
Er is een ondergrens aan dat bepalen. Vanaf die ondergrens kan je niet minder uitgeven zonder in pakweg gezondheidsproblemen te komen.
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp het, Belgie is een volledig rotte appel.
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
Dat klopt.
Zoals mijn onderschrift het vertelt, is er ook niks wat hier iets aan kan veranderen. Je kunt positieve en negatieve veranderingswil hebben. Ja, er zijn veel mensen die misnoegd zijn met de Belgische staat. Maar de politici die deze misnoegdheid kanaliseren doen het op een negatieve manier: afbraak, verrotting, besparing. Er is geen enkel publiek figuur die in positieve termen spreekt over Vlaamse ontvoogding. De metamorfose van De Wever van de gezellige goedzak in de ijskoude, gehaaide zakenman na zijn verkiezing is een bijna mythologisch symbool hiervoor. Er is dus geen warme, positieve, volkse ontvoogding die in andere afhankelijke regio's vaak wel te zien is. En elke persoon die denkt het te kunnen veranderen, maakt steeds dezelfde fout. De Wever gaf veel mensen hoop dat hij het ideologische even opzij zou schuiven en louter communautair zou spelen. Helaas kwam De Wever tijdens zijn jeugdjaren niet buiten: hij zat thuis, Burke te lezen, en s'avonds zat hij met strict gelijkgezinden bij de wereldvreemde KVHV-cantussen. Wat hij nu probeert in Antwerpen is een gevolg van zijn wereldvreemdheid: hij denkt oprecht dat hij door de "overlast aan te pakken" aan populariteit zal winnen. De Antwerpse jeugd haat hem nu, en de rest is aan't volgen. |
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien u in het buitenland woont en toch stemt bent u één van de onderstaande: belachelijk, bezopen, dol, dom, getikt, idioot, kluchtig, kolderiek, krankzinnig, maf, mal, mallotig, niet verstandig, ongerijmd, onnozel, onverstandig, onwijs, onzinnig, raar, redeloos, stom, uitzinnig, verstandeloos, vreemd, zinloos, zot cretin, debiel, domkop, domoor, dwaze, ei, ezel, gek, gekskap, idioot, imbeciel, mafkees, nar, oen, onnozelaar, stomkop, stommerik, sukkel, uilskuiken, zonderling, zot, zwakzinnige Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 oktober 2013 om 11:44. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik krijg dus een rotte helft en een gave helft. Voor mij is Vlaanderen na de splitsing de gave helft, wat de andere kant van de appel is, interesseert me eigenlijk niet. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|