![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgertjes,
Ik las dit zonet op nu.jij in nederland en opmerkelijk is dat het niet bekend is gemaakt op nos teletekst in Nederland, terwijl Belgie op een Hollandse steenworp afstand verwijderd is. Er ontstond dus een hele rel in een migrantenwijk in Houthalen toen de belgische politie daar ging om een veroordeelde marokkkaanse jongen op te pakken, de hele wijk viel de politie aan, en een agent is in levensgevaar. Ja, kijk ik ben geen racist maar als hindoestanen in nederland zcih zo zouden gedragen en een criminele hindoestaan zo zouden beschermen dan zou ik erg kwaad worden op die domme achterlijke hindoestanen. Het is goed dat de Nederlandse politie de criminele hindoestanen eens het land uitgooit omdat zij te veel geld kosten en het verpesten voor mij als niet criminele hindoestaan. Een rotte appel in de mand maakt alles rot. Dus rotte appels gelijk eruit gooien he, en het hoeft niet barbaars hoor, het kan erg netjes en beschaafd gedaan worden, zo een grote nationale schoonmaak van onze zieke multikukeluku. Ja, ik moet harder werken aan mijn onderzoeksrapport hierover en het gewoon doen mannen, 'schrijf het snel idiote koelieschrijvertje dewanand', zit Wieroe nu hier honend naar mij te miauwen in zijn prehistorisch katten sanskriet. dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten delft kennisstad zie info uit nujij.nl site in nederland: Migrantenjongeren rellen in Houthalen (België): agent in levensgevaar, politie staakt In Nederland wordt er met geen woord over gerept, maar heel België is al dagen in rep en roer door de zware rellen in Houthalen, vlak over de grens bij Sittard. Bij een aanhouding vrijdag sloeg de vlam in de pan en een politieagent vecht voor zijn leven. De politie is het geweld zat en staakt. Daar werd vrijdagavond getracht een 18-jarige Marokkaanse veroordeelde op te halen die nog een celstraf moest uitzitten. En dat werd dus eventjes niet getolereerd in de Gazastrook. Gevolg: Toen vrijdag vier agenten voor zijn deur stonden, verzette de hele familie zich, bijgestaan door andere bewoners van de wijk. De politiemensen kregen klappen in het gezicht en er werd nog nagetrapt toen agenten al op de grond lagen. Door de overmacht van allochtone bewoners kon de politie niet anders dan zich terug te trekken om daarna met versterkte politiemacht terug te keren, want de veroordeelde Houthalenaar vluchtte tijdens het tumult. Het protest ontaardde in een straatoorlog. Het leger inzetten zou ik zeggen , dit soort opstanden kent maar 1 antwoord. Direct oppakken en daarna de bulldozer eroverheen , hoezo criminelen beschermen ? http://www.nujij.nl/algemeen/migrant...25440319.lynkx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de woorden "multikukeleku en de Gazastrook" klinken leuk. Voor de rest is het wat cru. Je gaat hier misschien wat worteltjes oogsten maar vooral veel wind.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er loopt al een draadje over, gestart door een kshattriya
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=192748 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ah, ik vroeg me al af waar de tweede draad bleef.
|
![]() |
![]() |