![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2781 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geef ons eens de bronnen waaruit dat causaal verband blijkt. Uit de losse pols: - Egypte, Libië, Syrië, Iran, Irak: allemaal dictatoriale regimes; allen om geostrategische redenen van belang voor diverse grootmachten; - Israël: 't is allemaal de schuld van de Palestijnen? Werkelijk? Te gek voor woorden. Kon u nog een slechter voorbeeld opnoemen? - Joegoslavië? Ja, dat de Serven en de Kroaten mekaar wederzijds uitmoordden, is te wijten aan de Islam ja. - Tsjetsjenië - Noord-China: de achtertuin van grootmachten, wat moeten we daar meer over zeggen? - Ethiopië en Somalië: bravo, Afrikaanse landen zo arm als de straat. Over Congo en Rwanda zwijgt u zedig, want die passen niet in uw absurde kraam. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 9 september 2013 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je een uitgebreider lijstje? met zelfs bodycount (enkel burgerslachtoffers) erbij. Soldaten worden niet meegeteld. www.thereligionofpeace.com
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2783 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oorlog is van alle tijden en religie heeft maar al te vaak een rol gespeeld in conflicten. Ik weet dat ik in deze draad overkom als voorvechter van de Islam, maar mijn probleem is vooral jullie fixatie op de Islam. Het is gewoon een oversimplifiëring van hoe mens en samenleving in mekaar zitten. Religie is een instrument dat kan worden aangewend. Net zoals nationalisme. Net zoals armoede. Net zoals honger. Het is mijn overtuiging dat voldoende welvaart en degelijk onderwijs voor iedereen, het enige is wat oorlog en conflicten kan voorkomen. De strijd tegen de Islam en bij uitbreiding alles wat verschillen en tegenstellingen tussen mensen benadrukt, staat daaraan in de weg. Ik ben geen naïeve idioot die blind is voor alles, maar ik beschouw het meeste van wat jullie als wereldproblemen beschouwen als afleiding en bijzaak van waar het om gaat. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 9 september 2013 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Vlamingen hebben wel door dat woI en woII niet te maken hadden met de islam. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2786 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs hier heb je een veel grotere schooluitval dan bij andere allochtonen, hier heb je welvaart, degelijk onderwijs en een goeie sociale ondersteuning en dan nog gaan ze met honderden gaan vechten en vullen ze de gevangenissen. Heb je wel de juiste vijand voor ogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2787 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...jksnacht.dhtml Wat een oversimplifiëring toch van mij hé. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ongelovige wil ik dezelfde rechten als gelovigen en moeten alle kinderen dezelfde bescherming krijgen of ze nu in een ongelovig of gelovig gezin wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2789 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze willen ook geen vrede met Israël. Wat zij willen is dat Israël ophoudt met te bestaan, de joden in zee gedreven worden, en het gebied weer islamitisch wordt. Dat laatste staat zelfs letterlijk in het handvest van de Hamas. Citaat:
Wake up: Sarajevo, is voor 92% islamitisch. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel vast dat u deze verklaring niet geeft. Laat mij eens een poging doen en tracht eens wat bij te leren. In het islamitisch wereldbeeld is de wereld opgedeeld in slechts twee gebieden. Het zogenaamde 'huis van de oorlog' (lees: gebieden waar de islam nog niet heerst) en het 'huis van de vrede' (lees: gebieden waar het islamitisch recht geldig is) Het is de bedoeling, om gans de wereld onder het islamitisch recht te doen vallen. Dan pas zal er islamitische vrede zijn. Gebieden die eens zijn veroverd, moeten altijd opnieuw veroverd worden, want ééns islamitisch, is altijd islamitisch. Vanaf dan gaat het om "Heilige Grond" waar iedereen die sterft in de strijd om deze onder islamitisch bewind te houden, de hoogste status van 'martelaar' krijgt toebedeeld. (Israël, ex-Joegoslavië) Islamitische grond mag nooit of te nooit opgegeven worden. Dat is heiligschennis binnen de islamitische leer. De middelen daartoe zijn tweedelig. Men kan grond veroveren door geweld (lees ; Jihad), maar ook door migratie en voortplanting tot de bevolking ongeveer 10% islamitisch is. Daarna volgt steevast geweld; de leer van de islam en de wereldgeschiedenis als getuige. Er is natuurlijk wel wat discussie onder de vele strekkingen binnen de islam over wat nu precies de echte islam zou zijn en hoe men deze "dar al-islam" en "dal al-harb" moet begrijpen en invullen. Er is ook nogal wat discussie over wat men moet verstaan onder de "jihad", dat weet ik wel en dat ontken ik ook niet. Maar waar ze het wel allemaal over eens zijn, van welke strekking of denominatie ook, is het feit dat de wereld moet gezien worden als opgedeeld in slechts twee gebieden. Het zogenaamde 'huis van de oorlog' en het 'huis van de vrede'. Daar is geen enkele discussie over binnen welke strekking groepering of denominatie ook. Net zoals er geen enkele discussie is over het 'feit' dat Mohammed de grootste en de laatste profeet is. U begrijpt waarom ik het woordje 'feit' tussen aanhalingsteken zet. Binnen dat kader is het perfect te verklaren waarom er overal aan de grenzen van het islamitische rijk, wapengekletter is dat wordt opgeëist door streng islamitisch religieuze groeperingen, zonder enige protest van islamitische regimes. En dit al sinds het jaar 624, na Christus tot op heden. Zoals ik eerder al zei, kun je dat al meer dan dertig jaar zien in elk journaal met buitenlands nieuws, elke dag opnieuw. Maar uiteraard blijf je daar blind voor als je kijkt door een westerse bril en deze zaken beoordeelt en vergelijkt met redens, waarom westerse oorlogen werden en worden gevoerd. Om de redens van de moslimoorlogen te begrijpen, moet je een andere bril opzetten en dan zal je zien dat het er helemaal niet toe doet of het te veroveren gebied arm of rijk is. Als het bewind maar islamitisch is. Daar gaat het om. Want er zal pas (islamitische) wereldvrede zijn als de gehele wereld islamitisch is, in hun visie, leer en geloof. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2013 om 05:46. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2790 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://dare.uva.nl/document/178274 er zijn zelfs VIER huizen ondertussen: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2791 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat zijn essentiële levensbehoeften zoals eten, drinken en onderdak maar ook om andere elementaire mensenrechten zoals het recht vrij een partner te kiezen, het recht om van overtuiging te veranderen en het recht om zonder bedreiging je mening te uiten. Hoe dan ook kom je dan in conflict met datgene waar de islam vandaag voor staat, welvaart en scholing alleen gaan daar onvoldoende aan veranderen. Een probleem moet je als een probleem kunnen benoemen, of het nu gaat om het meisje in Jemen of een vrouw die uit angst anoniem komt getuigen in koppen waarom ze de islam heeft verlaten, het zijn onmiskenbaar stuk voor stuk slachtoffers van de religie. Als dat al niet meer bestreden of benoemd mag worden dan zitten we terug bij de wetten van de jungle of in dit geval die van de woestijn. Uiteraard mag er genuanceerd worden maar men moet de realiteit ook niet kapot nuanceren, de andere kant opkijken en ter gelijker tijd degene die zich wel kritisch uitlaten betichten van racisme en islamofobie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2793 |
Minister-President
|
![]() Zou men nu echt geen Maria orthopedagoge vinden die niet partij gebonden is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar d�*�*r gaan de mama's van hier gezeten en daar geprutst en zozo gedaan niet naar luisteren wegens : racistisch, discriminerend, fascistisch en neonazi uiteraard;
![]() |
![]() |
![]() |
#2795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onlangs postte ze hier nog over andere onderwerpen zoals ... euh ... Ja, euh ... euh... .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht omdat Andev het moslimprobleem als het belangrijkste en gevaarlijkste probleem ziet voor onze wereldbol voor het ogenblik, en hier niet dag en nacht wil en kan zitten kletsen over zovele andere problemen die we rijk zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok erop dat ie d'r voor betaald wordt, maar door wie...hmmm ???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de juf geen strafbare feiten stelde staat nu vrijwel vast aangezien er totaal geen klacht tegen haar is. Dat die ouders zich bezondigden aan strafbare feiten, doodsbedreigingen tegen die juf en directie van de school staat ook vast maar ondanks bewezen feiten mogen we ook niet weten of er vervolging komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me het tsjeven-trutteke dat zei dat "justitie werkt" ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terreur en dreiging werken in Europa! Maar owee als je het verkeerde woord durft uit te spreken als onderdanige dhimmie! d�*n pas ga je wat zien.
|
![]() |
![]() |