Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2013, 15:06   #2781
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nu we het toch over "wereldbeeld" hebben,...

Ik vroeg het je al eerder, maar je negeerde het natuurlijk.

Hoe verklaart u dan, of bij uitbreiding Linda Bogaert, dat er overal aan de grenzen van het islamitische rijk, ....

(lees: Soedan, Ethiopië, Israël, Egypte, Libië, Syrië, Iran, Irak, Pakistan, Kasjmier, Tjetjenië, Noord-China, Indonesië, ex-Joegoslavië, en ik vergeet er vast nog een paar)

... wapengekletter is dat wordt opgeëist door streng islamitisch religieuze groeperingen?

Toeval?

Elke dag opnieuw, gedurende meer dan dertig jaar, zie ik in vrijwel alle journaals met buitenlands nieuws, islam gerelateerd wapengeweld. Elke dag opnieuw.

Wat zegt U of uwen Linda daarover?

Paulus.
Post uw bronnen eens hè vriend. U somt een paar landen op waar het oorlog is en waar Islam een belangrijke, zoniet de dominante, religie is en legt onmiddellijk aan causaal verband tussen conflict en Islam, zonder dat u dit causaal verband aantoont.

Geef ons eens de bronnen waaruit dat causaal verband blijkt.

Uit de losse pols:

- Egypte, Libië, Syrië, Iran, Irak: allemaal dictatoriale regimes; allen om geostrategische redenen van belang voor diverse grootmachten;
- Israël: 't is allemaal de schuld van de Palestijnen? Werkelijk? Te gek voor woorden. Kon u nog een slechter voorbeeld opnoemen?
- Joegoslavië? Ja, dat de Serven en de Kroaten mekaar wederzijds uitmoordden, is te wijten aan de Islam ja.
- Tsjetsjenië - Noord-China: de achtertuin van grootmachten, wat moeten we daar meer over zeggen?
- Ethiopië en Somalië: bravo, Afrikaanse landen zo arm als de straat. Over Congo en Rwanda zwijgt u zedig, want die passen niet in uw absurde kraam.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 9 september 2013 om 15:06.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 15:22   #2782
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over Congo en Rwanda zwijgt u zedig, want die passen niet in uw absurde kraam.
Jij gaat er dus van uit dat 100% van alle conflictgebieden door islam worden veroorzaakt? Want waarom moet Congo erbij worden gesleurd als het over islamitische conflictlanden gaat?
Wil je een uitgebreider lijstje? met zelfs bodycount (enkel burgerslachtoffers) erbij. Soldaten worden niet meegeteld.

www.thereligionofpeace.com

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 15:39   #2783
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jij gaat er dus van uit dat 100% van alle conflictgebieden door islam worden veroorzaakt? Want waarom moet Congo erbij worden gesleurd als het over islamitische conflictlanden gaat?
Wil je een uitgebreider lijstje? met zelfs bodycount (enkel burgerslachtoffers) erbij. Soldaten worden niet meegeteld.

www.thereligionofpeace.com
Wel neen. Ik sleurde Congo en Rwanda erbij om aan te tonen dat er dus ook oorlogen zijn die niets met Islam te maken hebben.

Oorlog is van alle tijden en religie heeft maar al te vaak een rol gespeeld in conflicten.

Ik weet dat ik in deze draad overkom als voorvechter van de Islam, maar mijn probleem is vooral jullie fixatie op de Islam.

Het is gewoon een oversimplifiëring van hoe mens en samenleving in mekaar zitten.

Religie is een instrument dat kan worden aangewend. Net zoals nationalisme. Net zoals armoede. Net zoals honger.

Het is mijn overtuiging dat voldoende welvaart en degelijk onderwijs voor iedereen, het enige is wat oorlog en conflicten kan voorkomen.

De strijd tegen de Islam en bij uitbreiding alles wat verschillen en tegenstellingen tussen mensen benadrukt, staat daaraan in de weg.

Ik ben geen naïeve idioot die blind is voor alles, maar ik beschouw het meeste van wat jullie als wereldproblemen beschouwen als afleiding en bijzaak van waar het om gaat.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 9 september 2013 om 15:39.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 16:14   #2784
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Wel neen. Ik sleurde Congo en Rwanda erbij om aan te tonen dat er dus ook oorlogen zijn die niets met Islam te maken hebben.
...
Dat was dus wel even overbodig.
De meeste Vlamingen hebben wel door dat woI en woII niet te maken hadden met de islam.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 16:22   #2785
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voldoende welvaart en degelijk onderwijs voor iedereen,
islam
Citaat:
staat daaraan in de weg.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 16:26   #2786
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is mijn overtuiging dat voldoende welvaart en degelijk onderwijs voor iedereen, het enige is wat oorlog en conflicten kan voorkomen.
Dat is ook mijn overtuiging maar net de Islam houdt dit tegen, kinderen worden uitgehuwelijkt waardoor ze geen degelijk onderwijs krijgen, islam studies nemen zoveel plaats in dat er niet veel overblijft voor wetenschap, een wetenschap die de islam niet aanvaard trouwens, en een dommere en achterlijke bevolking door hun inteelt tradities.

Zelfs hier heb je een veel grotere schooluitval dan bij andere allochtonen, hier heb je welvaart, degelijk onderwijs en een goeie sociale ondersteuning en dan nog gaan ze met honderden gaan vechten en vullen ze de gevangenissen.

Heb je wel de juiste vijand voor ogen?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 16:58   #2787
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...
Ik weet dat ik in deze draad overkom als voorvechter van de Islam, maar mijn probleem is vooral jullie fixatie op de Islam.

Het is gewoon een oversimplifiëring van hoe mens en samenleving in mekaar zitten.
....
Hier zie, ik zal mijn fixatie even illustreren met een bericht uit jouw geliefde krant:

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...jksnacht.dhtml

Wat een oversimplifiëring toch van mij hé.

Citaat:
Bruid (8) sterft aan verwondingen na huwelijksnacht
09/09/13, 14u35 − Bron: ANP

dm UPDATE Mensenrechtenactivisten in Jemen hebben geschokt gereageerd op de dood van een 8-jarig meisje dat is overleden aan verwondingen die ze opliep tijdens haar huwelijksnacht met een volwassen man. Het kind was voor een bedrag van iets meer dan 2.000 euro uitgehuwelijkt door haar stiefvader.

De kleine Rawan is volgens mediaberichten tijdens haar huwelijksnacht vorige zaterdag in een hotel in de Jemenitische stad Hardh gestorven. Haar baarmoeder scheurde door het geslachtsverkeer met haar volwassen bruidegom. Het is voorlopig nog niet duidelijk of de man, een veertiger uit Saoedi-Arabië, werd opgepakt of niet. De natuurlijke vader van het kind is volgens het Jemenitisch Centrum voor Mensenrechten overleden.

"Na deze verschrikkelijke zaak herhalen wij ons pleidooi voor een minimumleeftijd van 18 jaar om te kunnen trouwen", reageerde het Jemenitische Centrum voor de Mensenrechten maandag.

Huwelijken met minderjarigen komen vaker voor in Jemen. Eerdere pogingen om een minimumleeftijd in te voeren mislukten door tegenstand van islamistische politici. In 2008 zorgde de zaak van de tienjarige Nudshud Ali nog voor opzien, omdat ze zich voor een rechtbank in Sanaa liet scheiden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 9 september 2013, 17:29   #2788
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Och, maar in een gesprek met een gelovige, mag je die zeker trachten te overtuigen van z'n ongelijk. Dat is niet meer of niet minder dan met mekaar in dialoog gaan en kan alleen maar goed zijn.

Wat ik bedoelde, is dat de overheid geen instrumenten moet beginnen aanwenden om dit of dat geloof te bestrijden. Het enige wat moet gebeuren, is ingrijpen wanneer de wet wordt overtreden. Maar specifiek regels maken tégen een bepaald geloof, gaat te ver.
En wat met regeltjes voor een bepaald geloof zoals halal voedsel en het toelaten van inteelt huwelijken?

Als ongelovige wil ik dezelfde rechten als gelovigen en moeten alle kinderen dezelfde bescherming krijgen of ze nu in een ongelovig of gelovig gezin wonen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 05:42   #2789
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Post uw bronnen eens hè vriend. U somt een paar landen op waar het oorlog is en waar Islam een belangrijke, zoniet de dominante, religie is en legt onmiddellijk aan causaal verband tussen conflict en Islam, zonder dat u dit causaal verband aantoont.

Geef ons eens de bronnen waaruit dat causaal verband blijkt.
Wel, zoals ik eerder al zei, blijkt dit verband, doordat dit wapengekletter, steevast opgeëist wordt door streng religieuze groeperingen, islamitisch gerelateerd.
Citaat:
Uit de losse pols:

- Egypte, Libië, Syrië, Iran, Irak: allemaal dictatoriale regimes; allen om geostrategische redenen van belang voor diverse grootmachten;
Volledig conform de islamitische leer. Of dacht u dat dictatoriale regimes met geostrategische redenen, zoals u dit noemt, in strijd zijn met de islam? Dan slaat u de bal serieus mis hoor.

Citaat:
- Israël: 't is allemaal de schuld van de Palestijnen? Werkelijk? Te gek voor woorden. Kon u nog een slechter voorbeeld opnoemen?
Israël is bij uitstek een goed voorbeeld van hoe streng islamitische groeperen aan geopolitiek doen. Enkel moslimlanden erkennen Israël niet. En dat niet zo zeer om de Palestijnen te helpen hoor, maar om religieuze reden. Moslimlanden zijn rijk genoeg om de Palestijnse gebieden op te waarderen. Ze leggen zelfs skipistes en golfterreinen aan de in de woestijn. Maar dat doen ze natuurlijk niet. De Palestijnen zijn voor het grootste deel van hun humanitaire hulp, afhankelijk van het Westen.

Ze willen ook geen vrede met Israël. Wat zij willen is dat Israël ophoudt met te bestaan, de joden in zee gedreven worden, en het gebied weer islamitisch wordt. Dat laatste staat zelfs letterlijk in het handvest van de Hamas.

Citaat:
- Joegoslavië? Ja, dat de Serven en de Kroaten mekaar wederzijds uitmoordden, is te wijten aan de Islam ja.
U weet blijkbaar niet veel van wat daar precies gebeurd is. Het waren inderdaad moslims die bepaalde gebieden opeisten en nog steeds opeisen trouwens, aan de bron van het probleem en ook van het geweld.

Wake up: Sarajevo, is voor 92% islamitisch.

Citaat:
- Tsjetsjenië - Noord-China: de achtertuin van grootmachten, wat moeten we daar meer over zeggen?
Wat dacht je van de waarheid? Streng religieuze groeperingen islamitisch gerelateerd, liggen aan de basis van het gewapend conflict.

Citaat:
- Ethiopië en Somalië: bravo, Afrikaanse landen zo arm als de straat.
Geen enkele reden om aan te nemen dat rijkdom enige rol zou spelen bij het religieus islamitisch wapengekletter.

Citaat:
Over Congo en Rwanda zwijgt u zedig, want die passen niet in uw absurde kraam.
Ik zwijg daarover, omdat het bij Congo en Rwanda niet gaat over wapengekletter dat wordt opgeëist door streng islamitisch religieuze groeperingen, waar ik u om een verklaring voor vroeg. Ik blijf graag bij een onderwerp, als het er eenmaal over gaat.

Ik stel vast dat u deze verklaring niet geeft.

Laat mij eens een poging doen en tracht eens wat bij te leren.

In het islamitisch wereldbeeld is de wereld opgedeeld in slechts twee gebieden. Het zogenaamde 'huis van de oorlog' (lees: gebieden waar de islam nog niet heerst) en het 'huis van de vrede' (lees: gebieden waar het islamitisch recht geldig is)

Het is de bedoeling, om gans de wereld onder het islamitisch recht te doen vallen. Dan pas zal er islamitische vrede zijn. Gebieden die eens zijn veroverd, moeten altijd opnieuw veroverd worden, want ééns islamitisch, is altijd islamitisch. Vanaf dan gaat het om "Heilige Grond" waar iedereen die sterft in de strijd om deze onder islamitisch bewind te houden, de hoogste status van 'martelaar' krijgt toebedeeld. (Israël, ex-Joegoslavië) Islamitische grond mag nooit of te nooit opgegeven worden. Dat is heiligschennis binnen de islamitische leer.

De middelen daartoe zijn tweedelig. Men kan grond veroveren door geweld (lees ; Jihad), maar ook door migratie en voortplanting tot de bevolking ongeveer 10% islamitisch is. Daarna volgt steevast geweld; de leer van de islam en de wereldgeschiedenis als getuige.

Er is natuurlijk wel wat discussie onder de vele strekkingen binnen de islam over wat nu precies de echte islam zou zijn en hoe men deze "dar al-islam" en "dal al-harb" moet begrijpen en invullen. Er is ook nogal wat discussie over wat men moet verstaan onder de "jihad", dat weet ik wel en dat ontken ik ook niet.

Maar waar ze het wel allemaal over eens zijn, van welke strekking of denominatie ook, is het feit dat de wereld moet gezien worden als opgedeeld in slechts twee gebieden. Het zogenaamde 'huis van de oorlog' en het 'huis van de vrede'. Daar is geen enkele discussie over binnen welke strekking groepering of denominatie ook. Net zoals er geen enkele discussie is over het 'feit' dat Mohammed de grootste en de laatste profeet is. U begrijpt waarom ik het woordje 'feit' tussen aanhalingsteken zet.

Binnen dat kader is het perfect te verklaren waarom er overal aan de grenzen van het islamitische rijk, wapengekletter is dat wordt opgeëist door streng islamitisch religieuze groeperingen, zonder enige protest van islamitische regimes. En dit al sinds het jaar 624, na Christus tot op heden.

Zoals ik eerder al zei, kun je dat al meer dan dertig jaar zien in elk journaal met buitenlands nieuws, elke dag opnieuw. Maar uiteraard blijf je daar blind voor als je kijkt door een westerse bril en deze zaken beoordeelt en vergelijkt met redens, waarom westerse oorlogen werden en worden gevoerd.

Om de redens van de moslimoorlogen te begrijpen, moet je een andere bril opzetten en dan zal je zien dat het er helemaal niet toe doet of het te veroveren gebied arm of rijk is. Als het bewind maar islamitisch is. Daar gaat het om. Want er zal pas (islamitische) wereldvrede zijn als de gehele wereld islamitisch is, in hun visie, leer en geloof.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2013 om 05:46.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 08:39   #2790
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar waar ze het wel allemaal over eens zijn, van welke strekking of denominatie ook, is het feit dat de wereld moet gezien worden als opgedeeld in slechts twee gebieden. Het zogenaamde 'huis van de oorlog' en het 'huis van de vrede'. Daar is geen enkele discussie over binnen welke strekking groepering of denominatie ook. Net zoals er geen enkele discussie is over het 'feit' dat Mohammed de grootste en de laatste profeet is. U begrijpt waarom ik het woordje 'feit' tussen aanhalingsteken zet.
In feite is er nog een derde gebied: dar-el-suhl . Het land waarmee een convenant is afgesloten. Op dit ogenblik behoort het Westen tot die dar-al-suhl. wie die convenant heeft afgesloten is voor de meesten onder ons een raadsel, maar ik vermoed dat de afgesloten contracten bij de stichting van Eurabia daar wel eens onder zouden kunnen vallen.

http://dare.uva.nl/document/178274

er zijn zelfs VIER huizen ondertussen:

Citaat:
Het huis van de zending
In de islamitische traditie wordt de wereld opgedeeld in drie 'huizen'. Het reeds islamitische deel van de wereld heet de 'dar al- islam', het huis van de islam. Het niet- islamitische deel van de wereld staat te boek als 'dar al- harb', het huis van de oorlog. De gebieden waar een wapenstilstand van kracht is, heet 'dar al- suhl', het huis van verdrag. Sinds het duidelijk werd dat permanente vestiging van moslims in de niet islamitische wereld een feit was, hebben islamitische schriftgeleerden een nieuw 'huis' ontwikkeld. Het betreft de 'dar al- dawa', ofwel het huis van de zending.

Het huis van de zending is het gebied dat middels islamitische propaganda, zending, religieuze voorlichting en dergelijke geïslamiseerd dient te worden. Sinds de wereld in zijn geheel iets beschaafder is geworden en oorlogsverklaringen tussen landen niet meer aan de orde van de dag zijn, heeft ook het concept van de dar al- harb aan gehoor verloren. Feitelijk gezien heeft de dar al- dawa het concept van de dar al- harb verdrongen, behalve in gewelddadig islamistische kringen.

Wat opvalt aan deze vier huizen, is dat er bij allen een expansiedrang in besloten ligt. Zelfs het huis van verdrag impliceert in de islamitische traditie, middels het verdrag van Hudaibiya, dat de strijd hervat dient te worden zodra het leger weer op krachten is. Er is in de islamitische leer geen toestand die aangeeft dat een streek niet onderworpen hoeft te worden.

Omdat de expansiedrang en de exclusieve rechtsgeldigheid van de sharia voor moslims, een intrinsiek onderdeel zijn van 'de islam', is het onderscheid tussen islam en politieke islam niet legitiem.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/...legitiem.dhtml

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 10 september 2013, 08:51   #2791
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Oorlog is van alle tijden en religie heeft maar al te vaak een rol gespeeld in conflicten.

Religie is een instrument dat kan worden aangewend. Net zoals nationalisme. Net zoals armoede. Net zoals honger.

De strijd tegen de Islam en bij uitbreiding alles wat verschillen en tegenstellingen tussen mensen benadrukt, staat daaraan in de weg.

Ik ben geen naïeve idioot die blind is voor alles, maar ik beschouw het meeste van wat jullie als wereldproblemen beschouwen als afleiding en bijzaak van waar het om gaat.
Waar het om gaat?
Dat zijn essentiële levensbehoeften zoals eten, drinken en onderdak maar ook om andere elementaire mensenrechten zoals het recht vrij een partner te kiezen, het recht om van overtuiging te veranderen en het recht om zonder bedreiging je mening te uiten.
Hoe dan ook kom je dan in conflict met datgene waar de islam vandaag voor staat, welvaart en scholing alleen gaan daar onvoldoende aan veranderen.

Een probleem moet je als een probleem kunnen benoemen, of het nu gaat om het meisje in Jemen of een vrouw die uit angst anoniem komt getuigen in koppen waarom ze de islam heeft verlaten, het zijn onmiskenbaar stuk voor stuk slachtoffers van de religie.
Als dat al niet meer bestreden of benoemd mag worden dan zitten we terug bij de wetten van de jungle of in dit geval die van de woestijn.

Uiteraard mag er genuanceerd worden maar men moet de realiteit ook niet kapot nuanceren, de andere kant opkijken en ter gelijker tijd degene die zich wel kritisch uitlaten betichten van racisme en islamofobie.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 14:47   #2792
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard onderwijsspecialiste?

Citaat:
Onderwijsspecialiste Fatima Bali werd onder druk van schepen van Onderwijs Claude Marinower ontslagen als bemiddelaarster bij basisschool De Blokkendoos op het Kiel in Antwerpen. Fatima Bali vecht haar ontslag aan bij de arbeidsrechtbank.

Fatima Bali (foto), van opleiding orthopedagoge, werd door voormalig algemeen directeur stedelijk onderwijs Frank Noten ingehaald om te bemiddelen tussen enerzijds het stedelijk onderwijs en de basisschool De Blokkendoos en anderzijds de ouders van de kinderen en de allochtone gemeenschap. Die rol van bemiddelaar had de sociaal geëngageerde Borgerhoutse de weken daarvoor al vrijwillig opgenomen, nadat de hysterie over vermeende seksuele handelingen in de school was losgebarsten.

Op 18 augustus kreeg Fatima Bali een contract van bepaalde duur tot eind december. Toen dat ter ore kwam van schepen van Onderwijs Claude Marinower (Open Vld), gaf hij Frank Noten de opdracht om de voormalige Groen-politica te ontslaan.

Frank Noten weigerde, maar moest haar wel de toegang tot de school ontzeggen. Toen bestuursdirecteur Frank Noten op 30 augustus zelf opstapte, na een hoogoplopende ruzie met Marinower over de verdere aanpak van De Blokkendoos (nu Creatopia), was het lot van Bali bezegeld. Het voorstel vanuit het directiecomité stedelijk onderwijs om Bali haar proefperiode te laten uitdoen en haar dan op te zeggen, werd door Marinower geweigerd.

Fatima Bali werd op dinsdag 3 september ontslagen. Haar ontslagbrief kreeg ze echter pas op 23 september in de bus, ondertekend door waarnemend algemeen directeur Gonda Verhaert.

Schepen Claude Marinower wil niet in detail treden, maar zegt dat alles volledig correct is verlopen. Fatima Bali zelf weigert alle commentaar, in afwachting van haar rechtszaak.
Orthopedagoge? onderwijsspecialiste? me dunkt is de opleiding "orthopedagogie" een moeilijk woord voor "opvoedster".

Oud 25 september 2013, 15:03   #2793
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Zou men nu echt geen Maria orthopedagoge vinden die niet partij gebonden is?
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 15:48   #2794
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Zou men nu echt geen Maria orthopedagoge vinden die niet partij gebonden is?
jamaar d�*�*r gaan de mama's van hier gezeten en daar geprutst en zozo gedaan niet naar luisteren wegens : racistisch, discriminerend, fascistisch en neonazi uiteraard;

Oud 25 september 2013, 16:18   #2795
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Circe is helemaal niet gefixeerd op moslims.
Onlangs postte ze hier nog over andere onderwerpen zoals ... euh ...
Ja, euh ...

euh...

....

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 18:27   #2796
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Circe is helemaal niet gefixeerd op moslims.
Onlangs postte ze hier nog over andere onderwerpen zoals ... euh ...
Ja, euh ...

euh...

....

Oh, je kunt ook beweren dat Andev "gefixeerd is op het wereldwijde moslimprobleem", en weinig over andere problemen...
Wellicht omdat Andev het moslimprobleem als het belangrijkste en gevaarlijkste probleem ziet voor onze wereldbol voor het ogenblik, en hier niet dag en nacht wil en kan zitten kletsen over zovele andere problemen die we rijk zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 18:29   #2797
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Oh, je kunt ook beweren dat Andev "gefixeerd is op het wereldwijde moslimprobleem", en weinig over andere problemen...
Wellicht omdat Andev het moslimprobleem als het belangrijkste en gevaarlijkste probleem ziet voor onze wereldbol voor het ogenblik, en hier niet dag en nacht wil en kan zitten kletsen over zovele andere problemen die we rijk zijn...
We kunnen nu eenmaal niet allemaal lopen trollen zoals die andere Sjaak.

Ik gok erop dat ie d'r voor betaald wordt, maar door wie...hmmm ???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2013, 02:41   #2798
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Als die juf daadwerkelijk seksuele handelingen met die kinderen heeft gedaan, dan dient die juf gestraft te worden.

Mocht dit niet het geval zijn, dan moeten alle ouders die haar daarvan beschuldigt hebben hard gestraft worden.
We zijn nu 4 maanden verder en het blijft oorverdovend stil.
Dat de juf geen strafbare feiten stelde staat nu vrijwel vast aangezien er totaal geen klacht tegen haar is.

Dat die ouders zich bezondigden aan strafbare feiten, doodsbedreigingen tegen die juf en directie van de school staat ook vast maar ondanks bewezen feiten mogen we ook niet weten of er vervolging komt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2013, 06:40   #2799
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat de juf geen strafbare feiten stelde staat nu vrijwel vast aangezien er totaal geen klacht tegen haar is.

Dat die ouders zich bezondigden aan strafbare feiten, doodsbedreigingen tegen die juf en directie van de school staat ook vast maar ondanks bewezen feiten mogen we ook niet weten of er vervolging komt.
En in Houthalen zal het wel dezelfde weg opgaan.

Ik herinner me het tsjeven-trutteke dat zei dat "justitie werkt" ...

.

Oud 16 oktober 2013, 07:45   #2800
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Die vervolging zal er niet komen: het weegt niet op tegen de dreiging van "racistische" rellen en een halve stad vol gebroken uitstalramen.
Terreur en dreiging werken in Europa! Maar owee als je het verkeerde woord durft uit te spreken als onderdanige dhimmie! d�*n pas ga je wat zien.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be