![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard om moslims mee op de zenuwen te werken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Mmmmm... varkens...
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven spieringskes, kortletjes, witte trippen, zwarte trippen, zoet spek, zout spek en ribbekes eten.
Dat leuke beestje gaat ons nog redden van de overspoeling door muzelmannen. Hoe meer kwekerijen, en snackbars, en resto's en winkelrekken vol zwijn, hoe beter. Ongezond moeten ze ervan worden, die haatbaarden in soepjurk.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Bembem is zo één van die moslimknuffelaartjes die pas enkel moord en brand begint te schreeuwen wanneer zijn eigen dochter door een moslim wordt aangerand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn handtas pikken zou al volstaan.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem is geen man, als we de geplogenheden volgen van de andere nicknames.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U knuffelt de aanrander van uw dochter, zolang die maar met uw dochter huwt? Maar U duld niet dat een man met uw dochter knuffeld buiten het huwelijk?
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bevoorrecht niemand. Voor mij is iedereen gelijk :o Niet tegenstaande dat mijn dochter van mij mag knuffelen wie ze wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang die iemand maar moslim is?
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 oktober 2013 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() maar je bent en blijft toch zo graag bij de xenofobe vlamingen ,niet?boembem .Raar ,echt raar,zolang je uw rol van fietsrek blijft uitoefenen gedogen we jou oke?
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 18 oktober 2013 om 01:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, als ik in China ben, of Iran, of Noord-Afrika snap ik ook niet dat het daar allemaal racisten zijn.
Niks van wat ze hebben hebben ze zelf voortgebracht, uitgedacht, you name it. Ik denk dat het verschil erin zit dat wij aangespoeld asociaal afval uit die landen zien paraderen op kosten van anderen. Daar zie je dat veel minder, want zo worden bv zwarten in Noord-Afrika direkt verkracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben er gerust in ![]() ... Leuke avatar by the way. Zijn dat die pingpongballetjes dames? LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is als ze niet wil, en men haar toch " knuffelt ". En dat, bembem, is één van de grote specialiteiten van de hier verblijvende allochtonen : verkrachten. Ik betwijfel trouwens dat je kinderen hebt. Daarvoor klink je zelf teveel als een persoon die nog niet droog achter de oren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lol! Nu denk ik echt niet dat mijn dochter met een verkrachter zal afkomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ben je dan nog steeds akkoord dat ze er mee " knuffelt " ? En wat als ze zegt dat ze zwanger is van hem, en dat ze net getrouwd zijn ? En dat ze bij jou komen inwonen, vermits haar kersverse echtgenoot dakloos is ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 18 oktober 2013 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |